Wat wil je losdraaien dan?quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Bestaan er ook om-de-hoek-schroevendraaiers?
In dat geval ga ik er eentje kopen vanmiddag en zelf eens proberen mijn oven te fixen
Is dat een term die voor meerdere uitleg vatbaar is, ja? Dat zou ik nooit gedacht hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik háát het zo als je mensen moet uitleggen wat de term "uurtarief" betekent
Wat is daar dan niet duidelijk aanquote:Op maandag 12 december 2011 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik háát het zo als je mensen moet uitleggen wat de term "uurtarief" betekent
Ik vermoed dat het eerder niet willen is , ze zijn op korting uitquote:Op maandag 12 december 2011 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou, je wil niet weten hoeveel mensen het niet lijken te ( willen ) begrijpen
De schroefjes om het voorfront los te krijgen (het frontje waar de knoppen in zitten dus) zitten aan de achterkant van de oven... maar als ik die met een gewone schroevendraaier los wil schroeven aan de achterkant, moet de oven van de wand af. En hij zit met een kitrand vast aan de roestvrijstalen achterwand die op de muur zit, o.a. Dus liever maak ik de schroefjes los zonder dat ik alles moet slopenquote:
Ja 't begint hier ook ineens mooi te wordenquote:Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh my goodness, de zon schijnt hier ineens zomaar
Maar een kitrand opnieuw aanbrengen is minder moeite dan met zoeen schroevendraaier te kuttenquote:Op maandag 12 december 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De schroefjes om het voorfront los te krijgen (het frontje waar de knoppen in zitten dus) zitten aan de achterkant van de oven... maar als ik die met een gewone schroevendraaier los wil schroeven aan de achterkant, moet de oven van de wand af. En hij zit met een kitrand vast aan de roestvrijstalen achterwand die op de muur zit, o.a. Dus liever maak ik de schroefjes los zonder dat ik alles moet slopen
Vind je dat echt?quote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar een kitrand opnieuw aanbrengen is minder moeite dan met zoeen schroevendraaier te kutten
Ja, echtquote:Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Oh nou ik probeer het eerst wel effe met de schroevendraaiert hoor, de schroefjes zitten vrij dicht bij de zijkant
Ooooooh. Ja, ik had een heel ander beeld. Nee, koop dan maar zoeen schroevendraaier.quote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
Kijk! (Jaaaaaaaa ja, het is vies achter de oven)
Maar dat schroefje bovenaan is het... dan ga ik toch niet de gaskraan en kitrand losmaken?
[ afbeelding ]
Een rateltje met een bitje eropquote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Bestaan er ook om-de-hoek-schroevendraaiers?
In dat geval ga ik er eentje kopen vanmiddag en zelf eens proberen mijn oven te fixen
Ik zit nog, maar met moeitequote:Op maandag 12 december 2011 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat hij dan dus van die koorts uitvalsverschijnselen krijgt? Klinkt op zich wel als een mogelijkheid...
* miss_dynastie reikt Elies een kopje koffie aan. Of een stuk of zes, om wakker te blijven
je kan het ook in een meloen spuiten met een naaldquote:Op maandag 12 december 2011 12:40 schreef Qwea het volgende:
Ik ga maar eens die wodka gummiberen maken straks
quote:Op maandag 12 december 2011 12:47 schreef tombolafan het volgende:
er zijn toch ook kleine korte schroevendraaiers? Kan die er niet tussen?
Zo ehbo examen in amsterdam
Ik was proefpersoon daarvoorquote:Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
* Barbaaf denkt weer terug aan die hartmassage-instructiefilm
Er waren toen zeker een hoop gemotiveerde cursistenquote:
Die waren er sowiesoquote:Op maandag 12 december 2011 12:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er waren toen zeker een hoop gemotiveerde cursisten
Cijfer op de hotness-scale?quote:Op maandag 12 december 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die waren er sowieso. Maar, de instructeur deed de hartmassage op mij voor, omdat ik relatief grote borsten heb, om te laten zien hoe je je handen dan plaatst. De rest moest oefenen op een dummie
.
Nah, ouwe vent. Wel een erg goed gevoel voor humor.quote:
Jammer.quote:Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ouwe vent. Wel een erg goed gevoel voor humor.
Ja, ze zijn oudquote:Op maandag 12 december 2011 13:03 schreef Barbaaf het volgende:
Is er soms iets mis met ouwe kerels met gevoel voor humor?
Ik heb liever minder levenservaring zonder hangkont.quote:
Ik hou alleen in de zomer van meloenquote:Op maandag 12 december 2011 12:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je kan het ook in een meloen spuiten met een naald
quote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef Barbaaf het volgende:
D'r is anders nik s mis met mijn achterwerk, al zeg ik het zelfbuikje daarentegen mag wel wat minder
, maar daar wordt aan gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |