En dat hij dan dus van die koorts uitvalsverschijnselen krijgt? Klinkt op zich wel als een mogelijkheid...quote:Op maandag 12 december 2011 09:10 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen
Eens kijken hoelang ik overeind blijf vandaag; viel pas in slaap toen de wekker was gegaan (ja ja, dat was om 6:35 uur... the horror!). Wel keurig op tijd bij de DA, alwaar wij al redenerend wellicht het volgende hebben ontdekt....: het kan best eens wezen dat Fritz gisteren (en eergisteren) weer koorts had en dat ie daarom zo stram liep (als ie niet lag te slapen). De vraag is nu alleen: waar heeft hij die koorts van? Er is weer bloed geprikt en in de loop van de dag hopen we iets meer duidelijkheid te hebben.
Hij is nu wel weer redelijk oke (thanks to the metacam) en hij was weer extreem braaf
En altijd onwijs gezellig vind ikquote:Op maandag 12 december 2011 10:45 schreef Barbaaf het volgende:
Van het station naar de Beestenmarkt, van daar naar de Molen de Valk en nog een stuk Lammermarkt.
Aww, zo ver van huisquote:Op maandag 12 december 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)d-spoelt-strand.html
Flip
Heb er een topic over gemaakt.quote:Op maandag 12 december 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)d-spoelt-strand.html
Flip
Kennelijk zat er al drie jaar eentje in Blijdorp die vorige week is vrijgelatenquote:
+1quote:Op maandag 12 december 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook, ik ga echt de hele week geen ene ruk doen, Murakami lezen en Serious Request kijken
Al weer een topic om te volgenquote:Op maandag 12 december 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb er een topic over gemaakt.
Flip!
Zeldzame schildpad spoelt aan op strand
Ja jij was mn inspiratiebronquote:
Die scriptmeldingen heb ik op het werk soms ook en dan loopt alles compleet vastquote:Op maandag 12 december 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap doet die quote het eindelijk es hier, begint ie weer met die verkeerde te pakken.
Echt, ik heb dat al eeuwen he, dat Fok ongelooflijk hoerig hapert, en ik niet kan quoten, en ik debiele scriptmeldingen krijg. Thuis en op mn werk
http://open.abc.net.au/op(...)ch-animation-66tb3unquote:Op maandag 12 december 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja sinds 2008, daar hoor je ze dan niet over he!
Doet me denken aan een tekenfilm over een schildpad die die golf volgt die ik laatst eens gezien heb, die was echt zo gaaf, ik weet alleen niet meer hoe die heet
Ja, dat heb ik dus ook thuis en hier, echt, zoooooooo fucking annoying is dat...quote:Op maandag 12 december 2011 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die scriptmeldingen heb ik op het werk soms ook en dan loopt alles compleet vast![]()
Thuis heb ik geen last...
Hier kan ik gelukkig weer gewoon quoten (met m'n Kubuntuquote:Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook thuis en hier, echt, zoooooooo fucking annoying is dat...
En alleen op Fok! verder nergens.
gebruik je Internet Explorer?quote:Op maandag 12 december 2011 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap doet die quote het eindelijk es hier, begint ie weer met die verkeerde te pakken.
Echt, ik heb dat al eeuwen he, dat Fok ongelooflijk hoerig hapert, en ik niet kan quoten, en ik debiele scriptmeldingen krijg. Thuis en op mn werk
En het was echt een tekenfilm-tekenfilm als in Lion King enzo?quote:Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee die was het niet.
Ik wil het verdomme weten, ik wil hem voor Thessa
Thuis idd ook niet en ik heb ook Chromequote:Op maandag 12 december 2011 11:34 schreef Greys het volgende:
Ik gebruik Chrome en heb echt nooit ergens last van.
Voor 13 euro bij bol.comquote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar die docu was dus echt echt heel erg mooi
Dan heb je misschien een nieuwere versie van IE.quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef indaha het volgende:
Het kan natuurlijk aan IE liggen, maar op de laptop heb ik nergens last van en wel op de gewone computer en beide hebben IE
Dat zal het dan wel zijn, ik zit toch meestal achter de laptop dus het valt wel mee danquote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je misschien een nieuwere versie van IE.
Ik weet dat oude(re) versies niet zo goed meer gaan met FOK!
Ja, maar erg praktisch zijn ze niet (als er een beetje kracht gezet moet worden):quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Bestaan er ook om-de-hoek-schroevendraaiers?
In dat geval ga ik er eentje kopen vanmiddag en zelf eens proberen mijn oven te fixen
Jup! Met een flexibele soort slang/ veer. Heb er ergens ook 1quote:Op maandag 12 december 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Bestaan er ook om-de-hoek-schroevendraaiers?
In dat geval ga ik er eentje kopen vanmiddag en zelf eens proberen mijn oven te fixen
Je hebt ze ook nog met een flex veer, die je kan vastzettenquote:Op maandag 12 december 2011 11:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, maar erg praktisch zijn ze niet (als er een beetje kracht gezet moet worden):
[ afbeelding ]
Zoooo, besteld, dank, ik ben Toy Story 3 echt meer dan spuugzat, en Beverly Hills Chihuahua ookquote:
Echt? Is het nog niet beterquote:Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef Qwea het volgende:
Ik zit mobiel en quoten gaat kutmoet straks weer te DA M_D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |