Was idd erg leuk....volgens mij ook het laatste weekend van september of eentje daarvoorquote:
Trustenquote:
Ik zal duimen voor een goede uitslag zodat ie er weer snel bovenop kan komen!quote:Op maandag 12 december 2011 09:10 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen
Eens kijken hoelang ik overeind blijf vandaag; viel pas in slaap toen de wekker was gegaan (ja ja, dat was om 6:35 uur... the horror!). Wel keurig op tijd bij de DA, alwaar wij al redenerend wellicht het volgende hebben ontdekt....: het kan best eens wezen dat Fritz gisteren (en eergisteren) weer koorts had en dat ie daarom zo stram liep (als ie niet lag te slapen). De vraag is nu alleen: waar heeft hij die koorts van? Er is weer bloed geprikt en in de loop van de dag hopen we iets meer duidelijkheid te hebben.
Hij is nu wel weer redelijk oke (thanks to the metacam) en hij was weer extreem braaf
Ik hoop heel hard meequote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef bigbird het volgende:
Ik zal duimen voor een goede uitslag zodat ie er weer snel bovenop kan komen!
Wakker worden (dat is gelukt) en opstaan en gewoon m'n dag beginnen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Wat wilde je om 6 uur gaan doen dan???
Niet voor mijquote:Op maandag 12 december 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Om 6 uur is het gewoon nog nacht these days hoor
Om acht uur is het nog nachtquote:Op maandag 12 december 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Om 6 uur is het gewoon nog nacht these days hoor
Ik heb ook volgende week vrij!quote:Op maandag 12 december 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja, en ik vond het dit jaar dus echt pas heel laat helemaal donker 's morgens, vroeger was dat voor mn gevoel altijd maaaaaanden, nu is het echt maar een paar weekjes
En volgende week heb ik lekker vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |