Hij had ze toch van het internet besteld? Geweldig goed idee was dat, ja.quote:Op maandag 12 december 2011 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is een beetje suicidaal. Ik denk omdat zijn antidepressiva op zijn.
Ze werkten wel. Maar als de website dan ineens niet meer levert heb je een probleem, blijkt wel.quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij had ze toch van het internet besteld? Geweldig goed idee was dat, ja.
Hij heeft alleen maar goede ideeen tochquote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij had ze toch van het internet besteld? Geweldig goed idee was dat, ja.
Niet echt, maar verliefdheid duurt niet voor altijd.quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Soit het volgende:
[..]
Jahoor, denk jij tijdens je verliefdheid aan andere kerels?
True maar na de verliefdheid is het bij mij vaak over, dus.quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet echt, maar verliefdheid duurt niet voor altijd.
Trouwens droom ik 's nachts wel van andere kerels soms als ik verliefd ben.
Dat ze werken daar twijfel ik niet aan. Maar dat hou je niet vol wegens levering en kosten en dan krijg je ze ineens niet meer.quote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze werkten wel. Maar als de website dan ineens niet meer levert heb je een probleem, blijkt wel.
Ik had je te pakken. Of niet.quote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat ze werken daar twijfel ik niet aan. Maar dat hou je niet vol wegens levering en kosten en dan krijg je ze ineens niet meer.
Goede uitdrukking.quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Buiten honger krijgen, thuis eten.
Zo te zien is dat dan wederzijdsquote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begin mlig een steeds grotere hufter te vinden.
Dat heb ik met Formerjellybean.quote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heeft MLIG dat ik nooit iets snap van zijn typewerk?
Hij edit gemiddeld ook nog zo'n 3xquote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heeft MLIG dat ik nooit iets snap van zijn typewerk?
Dat wil ie volgens mij ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
MLIG snapt de wereld niet. Dat is best zielig. Maar hij kan niet geholpen worden.
Hij moet ook gewoon langs de huisarts gaan voor die pillen. Dit was gewoon echt een backfire plan.quote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat ze werken daar twijfel ik niet aan. Maar dat hou je niet vol wegens levering en kosten en dan krijg je ze ineens niet meer.
Volgens mij kan hij het gewoon niet. Hij is zo autistisch, hij kan nauwelijks voor zichzelf zorgen. Alles staat zo ver van zijn leefwereld af, alles lijkt buitenaards voor hem.quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat wil ie volgens mij ook niet.
Of wel mlig?
Komt omdat je ineens geen pillen meer slikt. Dat komt niet door die mensen, dat komt door cold turky stoppen met antidepressiva. Dat is niet verstandig en ik raad je echt aan om zsm naar de huisarts te gaan, zoals je had moeten doen toen je merkte dat de pillen zouden opraken.quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
k lees hier niets meer.
maar op post van myraela in vorig topic.
ik vond haar wel leuk maar NU DIt is zon wereld van verschil dat ik er helemaal van flip in me hoofd. en haar helemaal niets meer vind. en ook de haatgevoelens
Niet door ons nee.quote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
MLIG snapt de wereld niet. Dat is best zielig. Maar hij kan niet geholpen worden.
Die is inderdaad ook lastig te begrijpen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:21 schreef Soit het volgende:
Ik mail met mlig nu.
[..]
Dat heb ik met Formerjellybean.
Waarom ga jij eigenlijk niet mee dan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga erheen dan. Dat was je al eerder van plan, doe het nu gewoon echt.
Ik snap niet waarom hij dan alleen woont.quote:Op maandag 12 december 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij het gewoon niet. Hij is zo autistisch, hij kan nauwelijks voor zichzelf zorgen. Alles staat zo ver van zijn leefwereld af, alles lijkt buitenaards voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |