Dude, ik werk voor mijn geld. Ik ontvang geen uitkering oid.quote:Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Verwerker het volgende:
Sorry dat ik persoonlijk word, maar wat heb ik een hekel aan wijven die allimentatie vragen.
Ga dan niet scheiden/trouwen ofzo... ga werken voor je geld![]()
![]()
Mannen worden echt uitgebuit tegenwoordig. Je zal maar een heks huwen.
Want een man heeft geen (financiële) verantwoordelijkheid voor zijn kinderen?quote:Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Verwerker het volgende:
Sorry dat ik persoonlijk word, maar wat heb ik een hekel aan wijven die allimentatie vragen.
![]()
Ga jij nu maar eerst eens zorgen dat je je eigen leven op orde krijgtquote:Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Verwerker het volgende:
![]()
Omdat dit wel een goede werkgever is, als er iets is met de kleine of iets anders doen ze niet moeilijk over vrij. En in januari krijg ik mijn contract dan zit er zo weer meer salaris bij..quote:Op maandag 12 december 2011 12:33 schreef Leandra het volgende:
Maar waarom werk je voor minder dan het minimumloon?
Misschien eens beginnen je recht te halen bij de kip die nog wel veren heeft.
...want als man heb je geen enkele verantwoordelijkheid als je een kind hebt en uit elkaar gaat.quote:Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Verwerker het volgende:
![]()
Hoewel het niet expliciet vermeld is lijkt me dat dit gaat om alimentatie voor het kind, en dat is weinig anders dan een bijdrage in de onderhoudskosten van je kind, en heeft niets met partneralimentatie te maken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Verwerker het volgende:
![]()
Als de ex grote schulden heeft of failliet is hoeft het niet. De rechter kijkt na het financiële deel. Als er gewoon te weinig over blijft maandelijks dan kan hij beslissen dan hij het niet hoeft te betalen. De zaak kan trouwens herzien worden als het blijkt dat hij weer meer geld te besteden heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef Kreator het volgende:
Aan de andere kant blijft het raar dat ex geen alimentatie hoeft te betalen. Als je een kind hebt, heb je verantwoordelijkheden.
Ik heb geen recht op partneralimentatie en ik zou dat nooit vragen. Dat is zielig.quote:Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
...want als man heb je geen enkele verantwoordelijkheid als je een kind hebt en uit elkaar gaat..
Als ze nou partneralimentatie vroeg, had je een punt. Nu faal je.
Een werkgever die onder het wettelijk minimum betaalt is geen goede werkgever, dat is een uitbuiter.quote:Op maandag 12 december 2011 12:36 schreef TandooriChicken het volgende:
[..]
Omdat dit wel een goede werkgever is, als er iets is met de kleine of iets anders doen ze niet moeilijk over vrij. En in januari krijg ik mijn contract dan zit er zo weer meer salaris bij..
Ja het is lastig om keuzes te maken, toen ik hier kwam maakte het niet uit, want met de toeslagen red je het wel. En de voordelen zoals eerder weg kunnen zo nodig waren heel handig. Maar nu is het gewoon even krap. Als de toeslagen er weer zijn is het allemaal geen probleem.quote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een werkgever die onder het wettelijk minimum betaalt is geen goede werkgever, dat is een uitbuiter.
Op het moment van aanvragen had ex een schuld van 6000 euro.quote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Als de ex grote schulden heeft of failliet is hoeft het niet. De rechter kijkt na het financiële deel. Als er gewoon te weinig over blijft maandelijks dan kan hij beslissen dan hij het niet hoeft te betalen. De zaak kan trouwens herzien worden als het blijkt dat hij weer meer geld te besteden heeft.
Onder het minimumloon betalen, ik heb dit niet gecheckt, is trouwens sowieso illegaal.quote:Op maandag 12 december 2011 12:50 schreef Copycat het volgende:
Vraag die zo meevoelende, onderbetalende werkgever om een bijdrage. In de vorm van een kerstbonus bijvoorbeeld. Dan kom je deze maand wel door en volgende maand is het probleem weer geweken.
Ik ook met jou aangezien je mn openingspost niet eens hebt gelezenquote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef Trommeldaris het volgende:
Wel snel dat je tussen 12 december en 12 december van het geld voor spaarpotje, naar hard nodig bent gegaan.
Ik heb medelijden.
TS is 26, zegt 40 upw te werken en ¤1.000 netto per maand te verdienen, dat maakt dat ze minder dan het wettelijk minimum verdient, dat zou op zo'n 200 per maand meer uitkomen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder het minimumloon betalen, ik heb dit niet gecheckt, is trouwens sowieso illegaal.
vertel maar, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef forumnerd het volgende:
Ik zou graag mijn mening geven over TS, maar dan word mijn post zeer waarschijnlijk weer weg gehaald.
Ben benieuwd hoe het bedrijf dat regelt, qua belasting en UWV en weetikveelwat. Is wel knap op zich.quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS is 26, zegt 40 upw te werken en ¤1.000 netto per maand te verdienen, dat maakt dat ze minder dan het wettelijk minimum verdient, dat zou op zo'n 200 per maand meer uitkomen.
2 keer zoveel als ze zegt nodig te hebben aan alimentatie.
Ah zo had ik het nog niet bekeken.. Ik weet wat ik moet doen!quote:Op maandag 12 december 2011 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS is 26, zegt 40 upw te werken en ¤1.000 netto per maand te verdienen, dat maakt dat ze minder dan het wettelijk minimum verdient, dat zou op zo'n 200 per maand meer uitkomen.
2 keer zoveel als ze zegt nodig te hebben aan alimentatie.
Als ik een uitbuitende werkgever zou zijn dan zou ik doen alsof die werknemer niet full-time werkt.quote:Op maandag 12 december 2011 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het bedrijf dat regelt, qua belasting en UWV en weetikveelwat. Is wel knap op zich.
En dat allemaal op 1 dag.quote:Op maandag 12 december 2011 10:58 schreef TandooriChicken het volgende:
[..]
Wij waren gelukkig nooit voor de wet getrouwd, alleen voor ons geloof. Verder heeft hij de kleine wel erkend, hij heeft alleen geen ouderlijk gezag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |