Ja, die had ik nooit moeten laten gaan.quote:
nee idd, nu zit je met missmsx opgescheeptquote:Op maandag 12 december 2011 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die had ik nooit moeten laten gaan.
Opgescheept is het juiste woord ja.quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
nee idd, nu zit je met missmsx opgescheept
Misschien kan je wel ruilen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee idd, nu zit je met missmsx opgescheept
Ik geef mijzelf weinig kans na zes jaar gebruik.quote:
heb je t bonnetje nog?quote:Op maandag 12 december 2011 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef mijzelf weinig kans na zes jaar gebruik.
Airwin en Himequote:
Ervaring is ook veel waard.quote:Op maandag 12 december 2011 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef mijzelf weinig kans na zes jaar gebruik.
Toe maar, ze kunnen er wat van.quote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Airwin en Hime
JDude en Chowi
JDude en Kuukske
JDude en Mokster
Kuukske en JDude
Memento_Mori en Heatwave
Qyroz en Mamamiep
Qyroz en Nuongirl
Tally en Azor
Hoezo, heb je interesse?quote:
Verpest jij ff een goede grol.quote:
Sherlock!quote:
Niet meer dan anderen vermoed ik. Hij is alleen niet zo goed in het verborgen houden.quote:
Laat maar horenquote:Op maandag 12 december 2011 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer dan anderen vermoed ik. Hij is alleen niet zo goed in het verborgen houden.
Wij weten beter.quote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sta er heul niet in
Fotoboek van Memento_Mori
dat ben ik niet
Ik stuur wel ff een PM'tje naar de eigenaar. Doe ik er meteen wat aanvullingen bij, ok?quote:Op maandag 12 december 2011 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sta er heul niet in
Fotoboek van Memento_Mori
dat ben ik niet
Dan moet je die van jou ook prijsgeven.quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stuur wel ff een PM'tje naar de eigenaar. Doe ik er meteen wat aanvullingen bij, ok?
Was.quote:
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
Dan moet je die van jou ook prijsgeven.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 12 december 2011 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer dan anderen vermoed ik. Hij is alleen niet zo goed in het verborgen houden.
Hoe gaat dat spreekwoord over die vos, die haren en die streken ook alweer?quote:
Ik kan me niet herinneren dat die vos papa werd.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat dat spreekwoord over die vos, die haren en die streken ook alweer?
Achja, tsja. Ritje maken?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achja, tsja. Ritje maken?prijs valt over te onderhandelen.
Geld toe vanwege SOA-gevaar?quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Kuukske het volgende:
is goed, dan kan ik ook in het lijstje.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee cavia's aan zijn JDude.quote:
Doorgemuteerde schaamluis?quote:
Tien jaar van je leven als het HIV is.quote:
Zolang er niets anders stijgt door cavia's is er nog niets aan de hand.quote:Op maandag 12 december 2011 19:20 schreef Kuukske het volgende:
Het niveau stijgt en het is niet eens vrijdag.
Cavia? Beginnen die niet bij een tientje?quote:
Wat heb jij toch met die cavia'squote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang er niets anders stijgt door cavia's is er nog niets aan de hand.
Na het zien van die bever ben ik daarvan genezenquote:Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die cavia's
met wortel?quote:Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer komt de bever langs trouwens ?
Het wortelseizoen is voorbij.quote:Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer komt de bever langs trouwens ?
O ben toch al over de helft.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tien jaar van je leven als het HIV is.
Probeer het maar over op iets anders te gooien, je staat te koop jonguh.quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef JDude het volgende:
Ik ontdekte laatst dat er in Antwerpen een Beverentunnel is. Húúú.
Ik pik m weer in, m'n voetjes willen een massagequote:Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Probeer het maar over op iets anders te gooien, je staat te koop jonguh.
Hij doet alles, als je maar betaalt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik pik m weer in, m'n voetjes willen een massage
Het is dat je zwanger bent en ik jou echt het beste van het beste gun.quote:Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik pik m weer in, m'n voetjes willen een massage
Het zou pas humor zijn als dat bij Wuust-wezel is gebouwd.quote:Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef JDude het volgende:
Ik ontdekte laatst dat er in Antwerpen een Beverentunnel is. Húúú.
Genoeg andere mannelijke sletten op FOK!quote:
Gewoon alleen massagesquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg andere mannelijke sletten op FOK!
De naïviteit.quote:
Jammer dat KT zelf niet op dat briljante idee is gekomen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
inwendige massages bedoelt ze
Als je nou in Den Haag had gewoond was ik wel een keer langs gekomen om je te helpen...quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Wederom een vraagje aan de techneuten hier
M'n laptop herkent m'n mediaplayer (gewoon een hd die je aan de tv kunt aansluiten) niet meer.
Doet ie al een tijdje niet meer. Halp
heb ik al gedaan, maar het is blijkbaar een nogal oud dingquote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef Tegan het volgende:
Welke heb je? Google dat plus je windowsversie.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef CherryLips het volgende:
heb ik al gedaan, maar het is blijkbaar een nogal oud dingkan er niets voor vinden.
Tweetdeck is kutquote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er hier nog nerds die slimme dingen kunnen roepen over mijn TweetDeckproblemen?
Tot gisteren nietquote:
Qwea had problemen met Tweetdeck, maar dat lag aan Flash.quote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
Zijn er hier nog nerds die slimme dingen kunnen roepen over mijn TweetDeckproblemen?
Wilde Air geen uitgeklede TD dan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
Owh, eni k dacht slim te zijn en nieuwe TD te installeren, maar dat ik sowieso een uitgeklede versie
Zie daar het argument om het niet te willen.quote:
Uhm heb je hem al uit en aan gezet?quote:
Roy? Of Moss?quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm heb je hem al uit en aan gezet?
Ik ben niet een van jouw domme gebruikers hequote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm heb je hem al uit en aan gezet?
Mag je Tally alleen gebruiken als je dom bent dan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben niet een van jouw domme gebruikers he
Moss vind ik de meest vrouwelijkequote:
Daar ben ik niet zo aardig tegenquote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet een van jouw domme gebruikers he
Ik vond jouw vraag een belediging voor mijn intellect, dus niet aardigquote:
Kan je nagaan hoe ik voor mijn gebruikers ben.quote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond jouw vraag een belediging voor mijn intellect, dus niet aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |