het kan altijd nog ergerquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:12 schreef OzBunyip het volgende:
Vanavond naar Nederland vliegen... heb echt zo geen zin in 15 + 7 uur in een vliegtuig zitten
Neem een slaappil. Doe ik ook altijd bij lange vluchten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:12 schreef OzBunyip het volgende:
Vanavond naar Nederland vliegen... heb echt zo geen zin in 15 + 7 uur in een vliegtuig zittenIk kan nooit in slaap vallen in zo'n ding.
ik heb het zelfde probleem als Ozie en bij mij helpt een slaappil niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:30 schreef static het volgende:
[..]
Neem een slaappil. Doe ik ook altijd bij lange vluchten.
Jep, heb ik, vorige keer hielpen ze niet maar wie weet heb ik deze keer wel baat bij. En anders wordt het gewoon weer een gevalletje half zombie tegen de stoel voor me hangen :pquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:30 schreef static het volgende:
[..]
Neem een slaappil. Doe ik ook altijd bij lange vluchten.
Heftig, geniet ervan!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:12 schreef OzBunyip het volgende:
Vanavond naar Nederland vliegen... heb echt zo geen zin in 15 + 7 uur in een vliegtuig zittenIk kan nooit in slaap vallen in zo'n ding.
Maarrrr het is voor een goed doel - Kerst en Nieuwjaar vieren met familie en vrienden die ik al bijna 2 jaar niet meer gezien heb!
laten we de daar de feestdagen maar de schuld van geven Maarten...maar vanaf nu dus weer de gang er in KAA'ersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 04:11 schreef maartena het volgende:
Kan de topictitel weer aangepast worden naar semi-slakken chat, want we zijn alweer ruim een week niet actief!
en daarna een honorary life member of the KAA fraternityquote:
Of Bora, die weer verdwenen isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 05:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
la
[..]
laten we de daar de feestdagen maar de schuld van geven Maarten...maar vanaf nu dus weer de gang er in KAA'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |