probeer het eens als kerstdinerquote:
inderdaad.... ik kan de mince and cheese aanradenquote:Op donderdag 22 december 2011 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
Weer eens wat anders dan gourmetten..
Ahh, bien!quote:Op donderdag 22 december 2011 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, wij gaan ook morgenavond.. Ik voor 't eerst sinds september. Niet zo gek lang, maar toch. Schoonfamilie heb ik voor een groot deel al sinds juni niet meer gezien![]()
wel zin in om die weer 's te zien!
kan begrijpen dat je er zin in heb maar zelfs vanaf juni is natuurlijk maar een kort tijdje voor de KAA'ers die verder weg wonenquote:Op donderdag 22 december 2011 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, wij gaan ook morgenavond.. Ik voor 't eerst sinds september. Niet zo gek lang, maar toch. Schoonfamilie heb ik voor een groot deel al sinds juni niet meer gezien![]()
wel zin in om die weer 's te zien!
Nee, wordt een geweldig moment. Een goed gesprek over onze bizarre levens. 3 ADHD'ers samen, eigenlijk voor de eerste keer ooit. Een memorabele nacht gaat het worden.quote:
Ja, daarom zei ik toch ook al dat het an sich niet zo lang is, maar dan nog heb ik er iig zin in!quote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan begrijpen dat je er zin in heb maar zelfs vanaf juni is natuurlijk maar een kort tijdje voor de KAA'ers die verder weg wonen
ik kan het niet helpen maar ik heb nu een beeld in mijn hoofd zitten waarbij jullie met z'n drieen in de kerstboom klauteren.quote:
Ik ben de rustigste van de 3.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan het niet helpen maar ik heb nu een beeld in mijn hoofd zitten waarbij jullie met z'n drieen in de kerstboom klauteren.
Heb je geen service/autoverzekering waarbij je gewoon een huurauto krijgt in dit soort gevallen?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wij zouden al onderweg zijn, maar toen ik gisteren de banden van de auto liet verwisselen ( van spijker naar normale winterbanden) ondekte de monteur een probleem met de aandrijfas ( of zoiets, ik kon er in ieder geval geen 1500 km meer mee rijden) Auto staat nog in de garage en ze proberen het vandaag op te lossen. Hopelijk kunnen we vandaag dan alsnog vertrekken.Heeft hij echter onderdelen nodiig, dan zijn we de auto tot na Kerst kwijt en
wordt het geen Nederland voor ons
Ik neem aan dat daar mince meat (gehakt) inzit ipv 'christmas' mincemeat waar helemaal geen vlees inzit en zoet is.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yum yum....
Dat denk ik niet, maar kijk het even naquote:Op donderdag 22 december 2011 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je geen service/autoverzekering waarbij je gewoon een huurauto krijgt in dit soort gevallen?
Vorig jaar hadden we de L voor London kunnen doen, maar zijn toch naar LA gegaan. Kerst hebben we in onze A gedaan, wat ook thuis is. Voor de W gaan we weer naar onze ouders.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:36 schreef Gaoxing het volgende:
Of je moet voor die tijd verhuizen naar een plaats beginnend met Nt/mZ
Voor de zekerheid gebeld en wat ik al dacht is ook zo. Als ik al onderweg was geweest was het geen probleem geweest om een huurauto te krijgen. Maar nu ontdekten ze het in de garage en dan geldt het niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je geen service/autoverzekering waarbij je gewoon een huurauto krijgt in dit soort gevallen?
Och, gelukkig Knut. Goede reis!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Voor de zekerheid gebeld en wat ik al dacht is ook zo. Als ik al onderweg was geweest was het geen probleem geweest om een huurauto te krijgen. Maar nu ontdekten ze het in de garage en dan geldt het niet.
Edit; Weer klaar en gelukkig waren de materialen op voorraad. 400 euro lichter, maar wel in staat om veilig te rijden. Opa's en Oma's in Nederland zijn nog het allerblijste , geloof ik
ja zeker, maar wat zijn die dingen walgelijk...mierzoete troep...quote:Op donderdag 22 december 2011 10:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar mince meat (gehakt) inzit ipv 'christmas' mincemeat waar helemaal geen vlees inzit en zoet is.
Ze hebben in NZ toch ook wel de Engelse christmas mince pies?
[ afbeelding ]
ja, zo'n 600km zuidelijker..ik zit helemaal in het zuidelijkste puntje van het Zuider Eiland bij de stad Invercargillquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef Individual het volgende:
Weer een aardbeving in Chistchurch. Zit je daar ver vandaan rechtsedirecte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |