wat betaal je omgerekend voor een kaartje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:45 schreef El_Matador het volgende:
kaaskop heeft tickets in de pocket om een wereldberoemde andere kaaskop te mogen gaan zien.
Armin van Buuren in Bogota. Dat wordt een vet feestje. Schreeuwend duur, dat wel.

¤98,16...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat betaal je omgerekend voor een kaartje?

Wel in KAA genomineerd, maar niet in TRV, ik spamde daar kennelijk teveelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
De Yvonne Awards
gefeliciteerd diegene die genomineerd zijn!!
Ik weet niet waar ik mijn nominatie aan verdient heb maar het is wel leuk

Jouw immer positieve landgenoot?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 03:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wel in KAA genomineerd, maar niet in TRV, ik spamde daar kennelijk teveel![]()
Overigens mis ik in beide categorien ons aller DAM

Zo!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
¤98,16...
Maar het is het waard.

ha, nice!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:45 schreef El_Matador het volgende:
kaaskop heeft tickets in de pocket om een wereldberoemde andere kaaskop te mogen gaan zien.
Armin van Buuren in Bogota. Dat wordt een vet feestje. Schreeuwend duur, dat wel.

ik zou graag wel eens naar ene concert willen maar hier treden ze bijna altijd alleen maar op in Auckland (en met heel veel geluk voorheen in Christchurch) en dat is toch zo'n 1500km bij mij vandaan dus dan komt er nog een vliegticket bij van $500.-quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Echt? Dat is bij ons vrij normaal....

Volgens mij kunnen de meeste volkeren beter dansen, op welke muziek dan ook, dan Chinezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:51 schreef Xtreem het volgende:
Over twee weken draait 'onze buurman' Sven Vath hier... Hoop voor jou dat Colombianen beter kunnen dansen op Nederlandse muziek dan Chinezen!

Hij was een maand of wat geleden ook al hier bij mij om de hoek. Ik heb niet zoveel met DJ/House/Club muziek eigenlijk dus ook maar niet gegaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:12 schreef Gaoxing het volgende:
Die jongen kom je werkelijk overal tegen (Armin van Buuren, niet DAM). Rond kerst was hij bij ons. Even aan ons voorbij laten gaan, want te druk.

Oh, jaartje of wat geleden nog naar Springsteen geweest voor $35. En dat is pas een echte artiest.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Echt? Dat is bij ons vrij normaal....

De Nederlandstalige menukaart op een strand in Braziliëquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef flipsen het volgende:
Ehm en die Hollandse Houten Klazen dan?

Ik ken geen volk dat beter danst dan Colombianen, maar heb ze nog niet zien trancen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ha, nice!
Over twee weken draait 'onze buurman' Sven Vath hier... Hoop voor jou dat Colombianen beter kunnen dansen op Nederlandse muziek dan Chinezen!

Ik sta er ook bij zie ik nu..ook al heb ik niet al teveel gepost de laatste tijd...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze bij de nominaties gekomen zijn.

en ik heb al dagenlang niet geslapen omdat ik niet genomineerd ben..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef flipsen het volgende:
Was ik net zo blij met mijn nominatie

ik loop al dagen tequote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en ik heb al dagenlang niet geslapen omdat ik niet genomineerd ben..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |