Lekker voor jequote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eh, I just threw up in my mouth.
Deze allochtoonquote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
andijvie, boerenkool, spruitjes, broccoli, rode bieten, rode kool![]()
Spruiten en rode kool idd, rest is echtquote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Op boerenkool na allemaal keilekker, zolang niet in stamppot verwerkt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik eet het allemaal hoorquote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee hoor.quote:
Jij bent er zeker zo één die volledig grapkundig onverantwoord één komkommer afrekent bij de kassa?quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Hehehehe, doe mij maar andere groenten ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere vergelijking ook maar okéStamppot
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Mijn oom maakt de lekkerste zuurkoolschotel, 5 december nog bij hun gegeten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat, en zuurkoolschotel, en rode kool met hachee.
Zuurkool is sweeeeeet.quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zuurkool met vette jus, dat staat op mijn menu (8)
Wat er staat nederlandsequote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Birthcertificate or it didn't happen, Barack
quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is dat voor halfrauwe bratwurst?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
\
[..]
Wat er staat nederlandseEn m'n paps is niet opgenomen in m'n geboortecertificaat dus voor de wet ben ik autochtoon
Yes i fuck them!!!!! But i make love to you!quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef Jajong het volgende:
. Ik had dat vrouwen kunnen niet vrienden zijn met mannen-filmpje op mn Facebook gezet.
Mn vriendin komt thuis en checkt dat filmpje:
"Jajong, jij hebt vet veel vriendinnen"
Ik: "Ehhhhhhhhhhhhhh".. Ga ik dan.
True story. In Curaçao geboren en gewoondquote:
Deliriousquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Yes i fuck them!!!!! But i make love to you!
Eddie style
Sowieso, oldskool Eddiequote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Yes i fuck them!!!!! But i make love to you!
Eddie style
Kan me er nauwelijks wat van herinneren thoquote:
Hoort bij Nederland. Toen iig wel.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True story. In Curaçao geboren en gewoond
Whehe, scheelt dat het onder NL valt of niet? Volgens mij zou zoiets best lastig kunnen worden later andersquote:
Wat een fail zegquote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef Sinji het volgende:
Ik heb 3 maanden gewoond op Indonseië toen ik 2 was
Zolang je maar Fernandes drinkt is alles primaquote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik voel me altijd een buitenbeentje hier.
Ach, je hoort er wel bij omdat jij exclusief met negers het bed deelt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Wij motten jou soort hier niet.quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Het was niet gewoon een lange vakantie?quote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef Sinji het volgende:
Ik heb 3 maanden gewoond op Indonsië toen ik 2 was
God damn it yoquote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, je hoort er wel bij omdat jij exclusief met negers het bed deelt.
Whyquote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Whihihihhihihihiquote:
Illegaalquote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het was niet gewoon een lange vakantie?
quote:
Bahquote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zolang je maar Fernandes drinkt is alles prima.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, je hoort er wel bij omdat jij exclusief met negers het bed deelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |