Het zou wel een beetje pijn doen als ik je zou neuken ja.quote:Op maandag 12 december 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
Veel meer past er niet in bij mij nee.
pijn is fijnquote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje pijn doen als ik je zou neuken ja.
Hoe weet jij nu hoe diep ik ben?quote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje pijn doen als ik je zou neuken ja.
Niet? "Billy's house of pain" was full of painquote:
Ik weet dingen gewoon.quote:Op maandag 12 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe diep ik ben?
en dat terwijl ik vandaag niks nuttigs zegquote:Op maandag 12 december 2011 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij iedere post ga ik je leuker vinden.
Niet altijd hoor.quote:
Billy's house of pain?quote:Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet? "Billy's house of pain" was full of pain
Zaklampje, maatstok of een duikboot met sonar. Eén van de drie, gok ik.quote:Op maandag 12 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe diep ik ben?
Als ik 12 was, zou ik verkering vragen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en dat terwijl ik vandaag niks nuttigs zeg
Je vrouw zijn maakt een hoop goed.quote:Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en dat terwijl ik vandaag niks nuttigs zeg
Wat raad jij aan als ik het zelf wil meten?quote:Op maandag 12 december 2011 01:06 schreef twi het volgende:
[..]
Zaklampje, maatstok of een duikboot met sonar. Eén van de drie, gok ik.
Meet newbie op en kijk of hij het einde raakt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat raad jij aan als ik het zelf wil meten?
De laatste, ze schijnen heel nauwkeurig te zijn, die duikboten van tegenwoordig.quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nee. Dus de minimumlengte kan ik bepalen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meet newbie op en kijk of hij het einde raakt.
Een 2 literfles cola.quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Dus de minimumlengte kan ik bepalen.
Alsof je je daar nog zorgen om moet maken.quote:Op maandag 12 december 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel eerst goed afspoelen anders is het niet goed voor de zuurgraad daar.
And another one bites the dust.quote:Op maandag 12 december 2011 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar goed, slaap lekker allemaal. Ik ga maar eens mijn bed opzoeken.
Ik ben inderdaad al erg verzuurd.quote:Op maandag 12 december 2011 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof je je daar nog zorgen om moet maken.
Wel Cola Zero nemen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |