Mja, blijft een hoop geld voor een stofzuiger. Vooral omdat ik al een conventionele heb.quote:Op zondag 18 december 2011 03:54 schreef JazzySOB het volgende:
Valt wel mee hoor. Een leuk middenmodel Roomba (555) heb je al voor rond de 300,-
Ja dat is zo, ik/wij vonden het ook veel geld.quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Het klinkt allemaal wel ideaal, maar man wat is zo'n ding duur. Marktplaatsprijzen tot over de 500 euro! Dan koop ik wel een gewone stofzuiger...
De Roomba is niet alleen via internetwinkels te koop, maar ook bij de 'gewone' winkels: http://www.asimotion.nl/Verkooppunten-14-0-0.htmlquote:Waar is ie te koop?
Op dit moment is Roomba alleen nog via internetwinkels te koop. Klik hier voor een lijst met verkooppunten
Ja, maar niet ala minuut. Zit nu krap en midden in een verhuizing!quote:Op zondag 18 december 2011 21:19 schreef Reeleezee het volgende:
@Blup, Had jij nog interesse in de Aldi Stofzuiger?
Wat is het probleem met de Roomba aanzetten voor je het huis verlaat?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef athlonkmf het volgende:
Misschien dat ik de Neato erbij neemt. Onze Roomba kan niet schedulen, maar een nieuwe Roomba is weer wat duur.
De Roomba kan schoner schoonmaken, dus kan de Neato dagelijks schoonmaken, en de Roomba 1x per week (of boven)
De Samsung lijkt niet echt goede recensies te hebben. Dus dan maar de Neato.
Helaas heeft die weer dit soort problemen...
Dan zou ik er gewoon een Roomba 555 bij nemen. Die kan schedulen en ben je bovendien verzekerd dat je er altijd onderdelen van kan krijgen. En die Neato maakt niet goed schoon langs plinten. Iets met talkpoeder of zo..quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef athlonkmf het volgende:
Misschien dat ik de Neato erbij neemt. Onze Roomba kan niet schedulen, maar een nieuwe Roomba is weer wat duur.
De Roomba kan schoner schoonmaken, dus kan de Neato dagelijks schoonmaken, en de Roomba 1x per week (of boven)
De Samsung lijkt niet echt goede recensies te hebben. Dus dan maar de Neato.
Helaas heeft die weer dit soort problemen...
De katten die dan niet beneden durven te komen terwijl de roomba draait.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat is het probleem met de Roomba aanzetten voor je het huis verlaat?
Ik gooi geen talkpoeder op de grond. Maar bedoeling is dat neato dagelijks het werkt doet. En de roomba 1x per week als we thuis zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef JazzySOB het volgende:
[..]
Dan zou ik er gewoon een Roomba 555 bij nemen. Die kan schedulen en ben je bovendien verzekerd dat je er altijd onderdelen van kan krijgen. En die Neato maakt niet goed schoon langs plinten. Iets met talkpoeder of zo..
Ik ken de robot niet, maar misschien heb je de tijd verkeerd ingesteld? Dat de robot op PM staat terwijl het AM is en dus om 2 uur 's nachts gaat zuigen in plaats van 2 uur 's middags.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:05 schreef Yemanja het volgende:
Helaas heeft Samantha een nieuw euvel. Ondanks dat ze op de juiste tijd staat (2 maal gecontrolleerd) gaat ze toch niet op de geprogrammeerde tijd van start. Ze zuigt wel, want er zit 's morgens stof in haar bakje. De conclussie is dan ook dat ze het ergens 's nachts doet. Dit is in principe niet erg, als de vloer dan maar vrij is gemaakt.
Die van mij volgens mij niet... Maar ik moet toegeven dat ik het nog nooit geprobeerd hebquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:28 schreef mol_air het volgende:
Weet iemand of de roomba's tussentijds opladen?
Dus: stofzuigen --> opladen --> verder stofzuigen?
Ik blijf 'm pluggen omdat ik er erg tevreden mee ben, maar waarom neem je geen Neato? Die kan dit nl. wel, zonder extra accessoires als lighthouses enz. Als ik de deuren open laat worden garage, bijkeuken, keuken kamer, werkkamer, toilet, garderobe en hal (150m2) een voor een gedaan. Neato rijdt bijvoorbeeld door 3 vertrekken terug om te laden en rijdt daarna terug naar de plek waar ze gestopt is om verder te gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:28 schreef mol_air het volgende:
Weet iemand of de roomba's tussentijds opladen?
Dus: stofzuigen --> opladen --> verder stofzuigen?
De PET versie (564) heeft een AeroVac bakje en extra filters speciaal voor huisdier(haren).quote:Op maandag 26 december 2011 15:52 schreef het-is-mij het volgende:
Antwoord al gevonden (Schoonzusje heeft interesse en wilde verschil tussen 555 en pet weten, ze hebben nl. een hond en vragen zich af of het die 100 euro extra verschil maakt.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |