Ja hij kijkt weer bijzonder onstoerquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Brothers in arms![]()
Maar geen zin om op te staan
Ja hoor, in mn 60 m2 appartement heb ik ook echt plaats voor een logeerkamerquote:Op maandag 12 december 2011 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zet de boom versierd zo in de logeerkamer en haalt em met kerst weer naar de kamer?
Ik wil een eckte boom; compleet met dennengeur, jeukbulten en overal naaldenquote:Op maandag 12 december 2011 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, in mn 60 m2 appartement heb ik ook echt plaats voor een logeerkamer
Nee, jammer genoeg nietElk jaar tuig ik hem af en prop ik hem in 'het hok' en het volgende jaar begin ik weer van voor af aan
Dat is het leukst!quote:Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil een eckte boom; compleet met dennengeur, jeukbulten en overal naalden![]()
Morgen gaan we em uitzoeken en komend weekend opzetten
In het kerstbomentopic kwam ik laatst nog een foto vanquote:Op maandag 12 december 2011 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is het leukst!
Ooit, als ik een groot huis heb
He verdorie, ik ben op zoek naar een foto van Ziggy en de kerstboom. Niet te vinden omdat ik te lui ben foto's duidelijk op te slaan volgens een handig systeem
Die zoek ik denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In het kerstbomentopic kwam ik laatst nog een foto vanZiggy
tegen met de kerstboom
Oh ja, de foto was verwijderdquote:Op maandag 12 december 2011 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In het kerstbomentopic kwam ik laatst nog een foto vanZiggy
tegen met de kerstboom
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ohquote:
Met wattedan?quote:Op maandag 12 december 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaBen verwend
Sorryquote:
quote:
Zienquote:
sjookoolaadeletterquote:
Leukquote:Op maandag 12 december 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sjookoolaadeletter
autozeem op stokje
douglasbon
waxinelichtjes
wc-papierhouder
geurstokjes
water-hang-dingen voor aan de kachel
sloffen
fotolijstjes
knijpers
handdoek
En ik vergeet vast nog wel wat
Goede buit!quote:Op maandag 12 december 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sjookoolaadeletter
autozeem op stokje
douglasbon
waxinelichtjes
wc-papierhouder
geurstokjes
water-hang-dingen voor aan de kachel
sloffen
fotolijstjes
knijpers
handdoek
En ik vergeet vast nog wel wat
quote:Op maandag 12 december 2011 00:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stond in het mapje 'D700'
Want toen had ik die camera net nieuw en vond ik dat wel een handige naam voor een mapje
Ga dan eens naar een grote stad ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
Ik heb ook nog steeds een Douglasbon liggen....er zit hier alleen geen een in de buurt
Aaaaawquote:Op maandag 12 december 2011 00:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij stond in het mapje 'D700'
Want toen had ik die camera net nieuw en vond ik dat wel een handige naam voor een mapje
Ik ga het mapje nu in de 'katten'-map slepen!quote:Op maandag 12 december 2011 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaaaw![]()
Wat een scheetje was het toch![]()
Heb je de naam van de map al gewijzigd?
Wel charmantquote:Op maandag 12 december 2011 01:00 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy was echt niet charmant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etensresten
[ afbeelding ]![]()
Assen en Leeuwarden zijn de dichtsbijzijnde, maar daar kom ik echt nooitquote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga dan eens naar een grote stad ofzo
Leeuwardenquote:Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Assen en Leeuwarden zijn de dichtsbijzijnde, maar daar kom ik echt nooit
Ja, op dr eigen manierquote:
In Leeuwarden?quote:Op maandag 12 december 2011 01:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leeuwarden
Daar was ik eind september, dat was echt een tof weekend
Dat was dat weekend dat het ineens nog even zomer was en 1 dag voor we 'het' wisten, oh wat een heerlijk weekend was dat!
Lijkt me leukquote:Op maandag 12 december 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
Leeuwarden
En anders kom je een keer sjoppen in Amsterdam Ing
Die komt hier straks ook nog wel ergens voorbijquote:Op maandag 12 december 2011 01:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, op dr eigen manier![]()
Toevallig nu David Bowie met Ziggy Stardust
quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In Leeuwarden?![]()
Ja, het weer was toen super idd....op 1 oktober zaten we bij m'n schoonouders in de tuin in een rokje en spaghettibandje....ik dan, meneer I. niet he?
Jaquote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In Leeuwarden?![]()
Ja, het weer was toen super idd....op 1 oktober zaten we bij m'n schoonouders in de tuin in een rokje en spaghettibandje....ik dan, meneer I. niet he?
quote:
6 uur op bed, toen was het nog donkerquote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zon nog op zien komen vanmorgen?
Nee joh, maar ik vroeg me af hoe een stel Amsterdammers het bedenkt om een weekend naar Leeuwarden te gaanquote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaIs het raar dat het daar leuk was?
Was idd dat weekend, van 1 oktober
Ik had natuurlijk alleen een lange broek bij me, maar wát een heerlijk weekend was dat zeg!
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 01:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
6 uur op bed, toen was het nog donker
Oh zoquote:Op maandag 12 december 2011 01:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik vroeg me af hoe een stel Amsterdammers het bedenkt om een weekend naar Leeuwarden te gaan
En dan gaan we daarna eten bij Blissquote:
Niet voor vast, wel eentje voor de leukquote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En hij is nog niet aan de vrouw?
quote:Op maandag 12 december 2011 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan gaan we daarna uit eten bij met Bliss![]()
Jaaaa, net ff anders dan The US of A, maar bijna net zo leukquote:Op maandag 12 december 2011 01:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh zo
Nou, dat was een cadeautje van mn zus voor ons huwelijk, of hoe ze het zelf noemde: onze 2e huwelijksreis
Maar het was erg leukOok vanwege het heerlijke weer dat weekend natuurlijk!
Ik had me zo verheugd op je stoofvleesquote:
Whutquote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet voor vast, wel eentje voor de leuk
quote:Op maandag 12 december 2011 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan gaan we daarna eten bij Bliss![]()
Klomp?quote:Op maandag 12 december 2011 01:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had me zo verheugd op je stoofvlees![]()
Maar isgoe, deal.....gaan we een keertje doen![]()
Gaan we dan ook op de foto in de klomp?
Nee, daar is ze niet leuk genoeg voor....of zoiets.quote:Op maandag 12 december 2011 01:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WhutWaarom die niet voor vast dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |