Haha ja. vind het ook wel een leuke gozer. Denk dat het ook wel tussen die 2 zal gaan.quote:Op zondag 11 december 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Multi, die Josh daar vind ik het zo gaaf van dat ie wel bezeten lijkt als ie zingt![]()
Die koppen die hij trekt zijn zo niet charming, maar zo vol beleving! Het interesseert hem geen ruk of hij 'knap' overkomt. Love it.
Nah, liever nietquote:Op zondag 11 december 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
De buitenlandse versies zijn vele malen toffer, echt
Luister en huiver![]()
Ik doe geen kerstzooi..vind dat voor mezelf niet boeiend en vier hier toch geen kerst.quote:Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Net toch maar wat kerstmeuk neergezet en de guirlande in de vensterbank gelegd.
Knus![]()
![]()
Volgend weekend de boom opzetten
Nou inderdaad! Derde keer in de bottom 2 maar nee, Nicole kan weer niet kiezenquote:Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja. vind het ook wel een leuke gozer. Denk dat het ook wel tussen die 2 zal gaan.
Die Marcus moet er toch wel een keer uit
Ja hoorquote:
Lekker fanatiek heurquote:
Lange dag dusquote:
Een muziekje, wat een goed idee!quote:Op maandag 12 december 2011 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Now the world is gone, I'm just one.
Oh god help me
Hold my breath as I wish for death
Oh please god help meeeeee
Exiiiiiiit lightquote:Op maandag 12 december 2011 00:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een muziekje, wat een goed idee!
Ik heb al heel de dag een ander Metallica nummer in mn hoofd, dus dat ga ik nu maar eens luisteren
Ooooh, dat nummer is echt mijn guilty pleasurequote:Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Exiiiiiiit light
Enterrrrrr night![]()
Hier staat een of andere Top1000 op, wel lekker.
Nu Paradise by the dashboardlight
Wie kan em niet volledig meeblerenquote:Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, dat nummer is echt mijn guilty pleasure![]()
Stiekem zó leuk!
Jaaaa echt te gek!quote:Op maandag 12 december 2011 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie kan em niet volledig meebleren![]()
I GOTTA KNOW RIGHT NOW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |