Volgens mij is dat het ja.quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
Dan kunnen ze gespoten of geverfd worden door met mal denk ik. Anders zou bijvoorbeeld het rondje in de O 'zweven'.
Dit. Bepaalde dingen zijn niet makkelijk te bedrukken met een drukpers, dus met een mal schilder/spuit je makkelijk de text erop.quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
Dan kunnen ze gespoten of geverfd worden door een mal denk ik. Anders zou bijvoorbeeld het rondje in de O 'zweven'.
Zeker op voertuigen e.d.quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dit. Bepaalde dingen zijn niet makkelijk te bedrukken met een drukpers, dus met een mal schilder/spuit je makkelijk de text erop.
Nee, vormpje erop en spuitbus.quote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ooo ja. Inderdaad, die letters op de zijkanten van een Jeep of op zo'n 6tonner, of op een bom (rond oppervlak).
Dat gebeurde dus met een mal?! In een pot witte verf dompelen en vervolgens tegen het oppervlak aandrukken...
Weer wat geleerd.
Ja dat ja, en ik maar zoeken met 100 verschillende keywords.quote:
Ook met sjabloonletters?quote:Op zondag 11 december 2011 23:25 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja dat ja, en ik maar zoeken met 100 verschillende keywords.
@ TS: Je lecht een letter op je dikke tank, pakt je spuitbus, spuit de letter erop en je haalt je sjabloon weg.
Nope, wel 'sjabloon letter', 'lettersjabloon', 'letter overtrekken' enzovoortquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |