Aangetekende ingebrekestelling is 22 november al verstuurd. Geen reactie. Juridisch loket zei dat ik volledig in mijn recht sta, maar dat mijn recht halen voor zo'n laag bedrag eigenlijk niet te doen is.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef joppie_saus het volgende:
Stuur ze ingebrekestelling, aangetekend, waarin je aangeeft binnen 14 dagen je achterstallige loon wenst te ontvangen. Doen ze dat niet, stap je naar de rechtbank sector kanton. In eerste aanleg heb je daar geen advocaat nodig en kun je het zelf oplossen.
Maak even een eigen topicquote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef WormholeTraveler het volgende:
[..]
Aangetekende ingebrekestelling is 22 november al verstuurd. Geen reactie. Juridisch loket zei dat ik volledig in mijn recht sta, maar dat mijn recht halen voor zo'n laag bedrag eigenlijk niet te doen is.
Hoe gaat het in z'n werk als ik zelf naar de rechtbank wil stappen?
Ach nergens voor nodig. Informatie kan voor iedereen hier nog bruikbaar zijn voor geval AR of EW failliet gaat.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maak even een eigen topic
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/41
Bij die ingebrekestelling heb ik uiteraard een termijn gegeven. Dat is al verstreken. Maar goed, de hele rechtsgang kom ik bij nader inzien wel uit denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je ze een termijn gegeven in die ingebrekestelling waarbinnen je je geld wilt ontvangen? Anders heb je er nog niks aan.
Loop even binnen bij de rechtbank in jou district. Als het goed is kun je gewoon een standaardformulier invullen waarin je aangeeft iemand te willen dagvaarden.
Ik heb weleens een Partner van de politieacademie vanuit RDV naar Nieuwegein moeten brengen, maar dat was er ook gewoon een zonderf strepen en zwaailichtenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef -tape- het volgende:
Bij AR krijg je je voorgeschoten geld binnen 2 werkdagen gestort, ongeacht wanneer je je loon ontvangt.
Oh en morgen 2 ritten. Amsterdam > RDV en RDV > Amersfoort. De 1e rit is in een busje van een politieacademie. Het zal toch niet zo zijn.. dat ik in een politiebusje mag rijden?![]()
Het is een Opel Vivaro (zie hieronder). Alleen een ander kenteken. En (denk ik) zonder striping.
[ afbeelding ]
Ik heb vorige week woensdag moeten tanken, diezelfde middag op internet m'n uren en tankkosten ingevuld. Dezelfde avond ook nog m'n tankbon opgestuurd maar nog niets gestort op m'n rekening.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef -tape- het volgende:
Bij AR krijg je je voorgeschoten geld binnen 2 werkdagen gestort, ongeacht wanneer je je loon ontvangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |