Nederlands. De redactie is kwalitatief erg goed. En de stukken uit de Engelse zijn met goedkeuring vertaald.quote:
Born.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:52 schreef roflkartoffel het volgende:
Heuj, morgen 3:15min rijden, en 4:49 terug OV'en. Rarara, waar moet ik heen
Ah oke, nou doe de groeten aan de reserve-Belgen en reserve-Duitsers al daar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef roflkartoffel het volgende:
Ietsje verder nog, pinkpop speelt er ook altijd
Hehe nice. Hoeveel heb je er nu dan en ter waarde van hoeveel?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:09 schreef mothergoose het volgende:
hoppa, weer n nieuwe boete binnen.. zo blijft er weinig over van mn salaris van nov.
valt mee hoe duur. vorig jaar een van 25e, nu een van 33e. ik heb ook een klant die krijgt wel vaker serieus hoge boetes van mij, maarja die vraagt me dan ook om keihard te rijden.. dus die hoef ik natuurlijk niet te betalenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ah oke, nou doe de groeten aan de reserve-Belgen en reserve-Duitsers al daar.
[..]
Hehe nice. Hoeveel heb je er nu dan en ter waarde van hoeveel?
Dat valt mee, heb er 3 in een jaar gescoord.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:56 schreef mothergoose het volgende:
[..]
valt mee hoe duur. vorig jaar een van 25e, nu een van 33e. ik heb ook een klant die krijgt wel vaker serieus hoge boetes van mij, maarja die vraagt me dan ook om keihard te rijden.. dus die hoef ik natuurlijk niet te betalen
Hoe heet die parkeerplaats? Weet ik dat ik daar niet moet stoppen in elk geval.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Spablauw214 het volgende:
Oja nog een leuk verhaal. Op de terugweg stopte ik even om wat te eten op een parkeerplaats. Komen er opeens 3 auto's met louche mannen naar me toe rijden. Ik denk wtf is hier aan de hand, en snel ingestapt en weggereden. Net even de naam van die parking gegoogeld, blijkt het een homoparkeerplaats te zijn
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaja...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoe heet die parkeerplaats? Weet ik dat ik daar niet moet stoppen in elk geval.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:32 schreef Jorian29 het volgende:
Ze waren, geheel begrijpelijk, vast niet tevreden over de rijkunsten van deze 65+ers
De klant waarvoor ik moet rijden is pas nieuw dus wie weet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:03 schreef Panthera. het volgende:
Mag ook een winterbandenritje doen donderdag. Lucratieve nieuwe business voor EW?
Daar moet ik dus ook voor rijdenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:04 schreef Mallet het volgende:
[..]
De klant waarvoor ik moet rijden is pas nieuw dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |