Bij mij is het meer, na zon komt regen..quote:Op maandag 12 december 2011 19:34 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit zei: "Na regen komt zonneschijn".
Oh ja, dat ook nog.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook al een keer een motor gesloopt?
[..]
Ah joh, voor een keer en als het niet te lang duurt.quote:
Die kloppen vaak ook niet.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef Jorian29 het volgende:
Daarom worden er ook altijd postcodes meegegeven?
Nops, ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef Jorian29 het volgende:
Daarom worden er ook altijd postcodes meegegeven?
Reservewiel...quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef joppie_saus het volgende:
Er is een standaard auto he, laten we zeggen een VW Golf IV, die rijdt op een oval circuit met 120 kilometer per uur gedurende dertig minuten linksom. Welk wiel slijt het minst?
Denk er maar even over na, morgen het antwoord. Winnaar krijgt een virtueel koekje. Mallet is uitgesloten van deelname, die weet het antwoord al.
Stuurwiel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef joppie_saus het volgende:
Er is een standaard auto he, laten we zeggen een VW Golf IV, die rijdt op een oval circuit met 120 kilometer per uur gedurende dertig minuten linksom. Welk wiel slijt het minst?
Denk er maar even over na, morgen het antwoord. Winnaar krijgt een virtueel koekje. Mallet is uitgesloten van deelname, die weet het antwoord al.
nl of en versie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:15 schreef -tape- het volgende:
Ik heb trouwens geen reactie op mijn mail die ik naar de administratie gestuurd heb. Slechte zaak. Als ik donderdag ga bellen voor een rit vraag ik het wel aan de planning.
Oh en voor autoliefhebbers; vraag voor kerst het blad TopGear. Echt heel tof geschreven. Mocht je net als ik nooit weten wat je moet vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |