Kan je teruglezen in de linkjes die ik heb geplaatst..quote:Op zondag 8 april 2012 21:13 schreef Tamashii het volgende:
Nu opeens leeft ze niet meer. Waarom zit er zolang tussen het moment dat ze onwel wordt en uiteindelijk overlijd in het ziekenhuis?
Jep, lijkt me leuk, bitchfightquote:Op zondag 8 april 2012 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vet die chick van vroeger uit spangas en die chick van Dunya en Dessie in de volgende.,
Het hof heeft hem 8 jaar gegeven.quote:
Nouwja.., als het echt door zijn aandoening komt vind het nog wel veel.,quote:
Ik vond deze al een stuk beter dan die van vorige week, jammer dat de uitspraak/het vonnis niet beeld kwam.quote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef RaymanNL het volgende:
Vage aflevering. Normaal lees je ook de uitspraak van de rechter in beeld. Johnny speelde wel erg goed trouwens
Combinatie van beide.,quote:Op zondag 8 april 2012 21:23 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom kon hij trouwens niet voldoen aan de kinderwens, had hij een trauma, of kwam het door Asperger
Tja, dat vraag ik me ook af. Misschien heeft die ook wel een broodje door hem klaargemaakt gegeten, maar in dit geval in de auto. Is daardoor verongelukt en men is niet verder gaan zoeken, want het was overduidelijk een ongeluk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
Heeft hij zijn vorige vriendin dan ook vermoord of is die echt tegen een boom aan gereden?
In de auto kun je ook een hap van je boterham nemen ....quote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik me ook af. Misschien heeft die ook wel een broodje door hem klaargemaakt gegeten, maar in dit geval in de auto. Is daardoor verongelukt en men is niet verder gaan zoeken, want het was overduidelijk een ongeluk.
Ze was zwanger en dat benauwde hem vast ook.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In de auto kun je ook een hap van je boterham nemen ....
Is ook nog een optie. Dat kan verklaren waarom hij geen foto's had.quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik kreeg steeds het idee dat hij die vorige vriendin had verzonnen.
Dat denk ik niet, waarschijnlijk kon hij door zijn autisme niet met die heftige emoties omgaan.quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
In het tweede linkje naar het ware verhaal staat dat het OM niet uitsluit dat hij eerder een gifmoord pleegde. Bewijzen ontbreken maar ze baseren het op zijn verhaal dat zijn vorige vriendin kwaad bij hem wegging en toen verongelukte.quote:Op zondag 8 april 2012 22:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
Je zag haar wel snel eten en bellen in de auto. Misschien een verwijzing? Dat ze dat probeerden te insinueren.quote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik me ook af. Misschien heeft die ook wel een broodje door hem klaargemaakt gegeten, maar in dit geval in de auto. Is daardoor verongelukt en men is niet verder gaan zoeken, want het was overduidelijk een ongeluk.
Ze was zwanger en dat benauwde hem vast ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |