Coleridge zul je bedoelenquote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ter info: TT refereert aan Iron Maiden - Rime of the ancient mariner
Uhmm nee.quote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef Disana het volgende:
Coleridge zul je bedoelen
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Rime_of_the_Ancient_Mariner
Ah mooi toch, het is een eeuwigheid geleden dat ik het las.quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uhmm nee.
Die zin komt niet voor in het originele gedicht van Coleridge. Het lied van Maiden is uiteraard wel een muzikale versie van dat gedicht. Vandaar dat het refereert aan het lied, niet aan het gedicht
Iron Maiden heeft wel een deel letterlijk uit het gedicht opgenomen in het lied:
===
Day after day, day after day,
We stuck, nor breath nor motion;
As idle as a painted ship
Upon a painted ocean.
Water, water, every where,
And all the boards did shrink;
Water, water, every where,
Nor any drop to drink.
===
Oh, absoluut prachtig! 'k Heb het gedicht ook als audiobook op m'n ipod voor in het OV. Heel mooi om de spits te onvluchtenquote:Op zondag 11 december 2011 21:54 schreef Disana het volgende:
Ah mooi toch, het is een eeuwigheid geleden dat ik het las.
Maar het is waar, de TT komt niet echt van de dichter.
Sowieso, poëzie die wordt voorgelezenquote:Op zondag 11 december 2011 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, absoluut prachtig! 'k Heb het gedicht ook als audiobook op m'n ipod voor in het OV. Heel mooi om de spits te onvluchten
Excuusquote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Disana het volgende:
Maar we gaan nu wel een beetje off-topic. Terug naar svetan Dekker.
Ze vertrekt als er niets meer te halen valt natuurlijk. Misschien dus morgen al. Maar hier hebben we onze waarzegger voor.quote:Op zondag 11 december 2011 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Excuus
Daniel1976: je staat erin
De grote vraag is nu: wanneer vertrekt Laura?
Op de website (http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/) is er niets te vinden, in de afgelopen 11 dagen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:09 schreef svetan het volgende:
Een goed weervenster om naar het noorden te zeilen was er eigenlijk sinds gisteren al.
Heeft iemand de Sunday Times (uk edition) van vandaag gezien? Hier was die niet op het vliegveld. Daar zou eigenlijk een intervieuw met Laura in moeten staan.
Dat is natuurlijk niet iemand in de OP zetten...quote:Op zondag 11 december 2011 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Excuus
Daniel1976: je staat erin
Dan doe je 't maar lekker zelfquote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat is natuurlijk niet iemand in de OP zetten...
Verder in (digitale) media ook belabbert weinig. Komt waarschijnlijk omdat ze zo'n goede PR manager heeft!quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef morg78 het volgende:
[..]
Op de website (http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/) is er niets te vinden, in de afgelopen 11 dagen.
Vind ik dus ook van de nederlandse pers, maar ik denk dat een PR Manager bij uitstek het initiatief moet nemen om nieuws de wereld in te schoppen. Dan wordt dat zelfs door de negatieve media wel opgepakt. Al Google je je rot, niets van nieuws over Laura dat van Mercer af lijkt te komen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:33 schreef svetan het volgende:
Ik vind het eerder een tekortkoming van de Nederlandse pers. Een kleine melding dat ze in Kaapstad zit was al voldoende geweest. Men heeft echter niet eens als melding het feit gebracht dat ze, gezond en veilig, al in Afrika zit. Dat ze met een VOR boot is meegevaren kan natuurlijk voor het journaille al helemaal niet.
Maar ja als je de koppen van het afgelopen jaar leest (die elke keer weer in google naar boven komen) bericht men alleen maar vermeend negatieve zaken over Laura.
Wacht ff.. je zei in het vorige topic dat niemand ook maar iets mag schrijven over Laura, zonder dat daar uitdrukkelijk toestemming voor was gegeven van Team Laura (bij gebrek aan een betere omschrijving), en nu er niets geschreven wordt, is het ineens een tekortkoming van de Nederlandse pers? Dat is eerder een tekortkoming van Team Laura!quote:Op zondag 11 december 2011 23:33 schreef svetan het volgende:
Ik vind het eerder een tekortkoming van de Nederlandse pers. Een kleine melding dat ze in Kaapstad zit was al voldoende geweest. Men heeft echter niet eens als melding het feit gebracht dat ze, gezond en veilig, al in Afrika zit. Dat ze met een VOR boot is meegevaren kan natuurlijk voor het journaille al helemaal niet.
Maar ja als je de koppen van het afgelopen jaar leest (die elke keer weer in google naar boven komen) bericht men alleen maar vermeend negatieve zaken over Laura.
OP?quote:Op zondag 11 december 2011 21:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoewel ik een beetje druk ben de laatste tijd, ik wil onderhand ook wel een plaatsje in de OP
Dus je lult het weer zo dat Team Laura alles goed doet en de Nederlandse pers alles fout.quote:Op zondag 11 december 2011 23:56 schreef svetan het volgende:
Nieuws mag (en moet eigenlijk) iedere krant bieden om het publiek te informeren..... maar zonder tussenkomst van Mercer geen intervieuws of niet zelfgemaakte foto's gepubliceerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |