Daar gaat het nu niet over.quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef Piye het volgende:
Chimeids met een nickelsonjas daarentegen.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
Deze jongens hebben swag terwijl jij met je lelijke Zeeman kleren rond loopt.
Swagquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef welkominspace het volgende:
geen idee waar TS het over heeft
hij doelt wss op z'n medepatiënten gok ik
Ik moest lachen.quote:
quote:
MBO in het algemeenquote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef Trog het volgende:
MBO tuig.![]()
Geen bontkragen en Nickelson jassen op de uni.
Wijze woorden.quote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef ForzaMilan het volgende:
De Nickelson-jas. De duurste vuilniszak die in de westerse schappen te vinden is. Tel een kleine 200 euro neer en je ziet er uit als nooit te vergeten: ik trek een sterke vergelijking met een VMBO-kader achterhoofdpettenmans met vlassnor en het sociaal inzicht van een dood nijlpaard. Ook als je een vrouw bent.
Niet helemaal juist, gister zag ik er nog een waggelen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef Trog het volgende:
MBO tuig.![]()
Geen bontkragen en Nickelson jassen op de uni.
Stijl straal je uit, inderdaad, maar dat gaat in de meeste gevallen goed gepaard met de kleding die je koopt. Het doet meteen iets met je houding / uitstraling.quote:
Wedden dat die niet van het VWO komt?quote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet helemaal juist, gister zag ik er nog een waggelen.
Maak foto's van die homo en post hem hier, zodat wij hem kunnen opsporen en kunnen stoepranden.quote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dit. Tegenwoordig zie je steeds meer paupers op de uniquote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef Zapato het volgende:
[..]
American History Xquote:Op zondag 11 december 2011 21:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
Maak foto's van die homo en post hem hier, zodat wij hem kunnen opsporen en kunnen stoepranden.
[ afbeelding ]
Je houdt ze ook zo moeilijk uit elkaarquote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Ezio het volgende:
Ik zag laatst een Nickelson jas met bontkraag bij het afval liggen. Bleek het een plastic zak te zijn met een dode kat erop.
quote:
hier is echt niks mis meequote:Op zondag 11 december 2011 21:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Fuck you TS!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Meh.. ik schat er niet ouder dan 16..quote:Op zondag 11 december 2011 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hier is echt niks mis mee
gwn gijle kontje alles
nou enquote:Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Meh.. ik schat er niet ouder dan 16..
Ik ben 20.. maar dan nog, 16-jarigen doen het nog wel voor mij, maar heb liever gewoon een lekkere rijpe 18+.quote:Op zondag 11 december 2011 21:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nou en
of ben jij zo gast van 40 op deze forum zo vieze ped0o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |