De MC zei zelfs nog 'fuck this Skrillex shit'. Volgens mij waren de zestienjarigen nogal beledigd toen. Jammer dat het nu 16+ is in de Melkweg, het publiek was echt kut. Bij DMZ ook al, ik ga liever niet meer naar dubstep daar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:28 schreef AlexanderC het volgende:
vandaag Sonic Warfare in de Melkweg met o.a. Untold, V.i.v.e.k en Youngsta
Edit: was echt te ziek voor woorden! Hele avond geen Skrillex shit gehoord
Let the bass cannon kick it...quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:03 schreef TripleP het volgende:
Ik hoorde van een zeer betrouwbare bron dat deze plaat langs is gekomen op Sonic Warfare
ja kloptquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De MC zei zelfs nog 'fuck this Skrillex shit'. Volgens mij waren de zestienjarigen nogal beledigd toen. Jammer dat het nu 16+ is in de Melkweg, het publiek was echt kut. Bij DMZ ook al, ik ga liever niet meer naar dubstep daar.
haha respect voor die mc!quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De MC zei zelfs nog 'fuck this Skrillex shit'. Volgens mij waren de zestienjarigen nogal beledigd toen.
Kan ook hoor, was sowieso tijdens V.I.V.E.K.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:10 schreef AlexanderC het volgende:
Volgens mij zei V.I.V.E.K dat, maar ik kan me vergissen.
lol!quote:
quote:
omfg, linkje?quote:Op zondag 25 december 2011 11:49 schreef TripleP het volgende:
Als je naar de website van Zed Bias gaat en je jezelf aanmeldt voor zijn nieuwsbrief, krijg je 278 MB aan gratis tunes vandaag!
www.zedbias.co.ukquote:
Hmm als hij het straks niet doet stuur ik wel een direct linkquote:Op zondag 25 december 2011 22:54 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Bedanktheb me ingeschreven, maar nog geen downloadlink gekregen oid, duurt even denk ik?
Lekkere tracks hoor, vooral Benton doet me hard aan Kryptic Minds denkenquote:Op zondag 25 december 2011 22:58 schreef Sehaninne het volgende:
Gister ook 2 nieuwe plaatjes gehaald, Gritty / Phatty Drummer en Wormholes / Sleepless
Klopt, al vind ik Benton wel een iets hogere wobble-factor hebben dan KM, vooral deze release en tracks zoals New-ro-phen. Maar desalniettemin een solid producer en shit zoals 20/20 doet mij inderdaad wel erg aan KM denkenquote:Op zondag 25 december 2011 23:13 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Lekkere tracks hoor, vooral Benton doet me hard aan Kryptic Minds denken
Ik denk dat ik te laat ben ofsu, heb iig niks meer gekregen. Kun je misschien dat linkje sturen (via PM)? Thanksquote:Op zondag 25 december 2011 23:00 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hmm als hij het straks niet doet stuur ik wel een direct link
Klinkt lekkerquote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef -Beer- het volgende:
Heb samen met een vriend van me een remix gemaakt van een liedje van Alex Metric in het kader van een remix competitie. De remix valt wel redelijk onder het genre dubstep dus vandaar dat ik het hier post. Ik vind hem in ieder geval behoorlijk tof geworden, ben benieuwd wat jullie vinden.
http://soundcloud.com/kil(...)ic-feat-charli-xcx-3
Aardig, maar het origineel blijft veel beter vind ik.quote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef -Beer- het volgende:
Heb samen met een vriend van me een remix gemaakt van een liedje van Alex Metric in het kader van een remix competitie. De remix valt wel redelijk onder het genre dubstep dus vandaar dat ik het hier post. Ik vind hem in ieder geval behoorlijk tof geworden, ben benieuwd wat jullie vinden.
http://soundcloud.com/kil(...)ic-feat-charli-xcx-3
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef TripleP het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH KWALITEITSPOST
Dat mijn heerquote:
Het was niet bedoeld voor fuckups zoals jij xoquote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef MASD het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/bengabeats
Just sayin'.
Hey MASD!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Just sayin'.
ik heb het nog niet gekeken, maar ik vind het nou al grappigquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef Koepert het volgende:
Vind k deze leuker...
[ afbeelding ]
Punten voor keepin' myspace alive.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Just sayin'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik dans alleen maar uit de maat gquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
Ziet het er altijd zo awkward uit daarvoor? De helft van de mensen kan nog niet eens het ritme vinden
Hoe fucked up druk is het daar dan niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
Ziet het er altijd zo awkward uit daarvoor? De helft van de mensen kan nog niet eens het ritme vinden
Tegenwoordig bijna op elk (iets bekender) dubstep-evenement in NL en BEquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe fucked up druk is het daar dan niet.
Dour Festivalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Tegenwoordig bijna op elk (iets bekender) dubstep-evenement in NL en BEZeker op festivals
Wel leuk (meestal). Op 't onderste filmpje zat namelijk wss 9 van de 10 op de pillen
Jaaaa, leuk nummer. Ik ken het wel, maar Druley zegt mij ook helemaal niksquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:39 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Nog nooit van Druley gehoord, maar is best goed
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:39 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Dour Festival
Dit jaar ga ik er ook heen
Is die niet uit Nederland? Meen dat ik 'm wel 's heb zien draaien. Klonk goed toenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wooooowwww
Vooral Zero X is echt hard
Jup, uit Sassenheimquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:08 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Is die niet uit Nederland? Meen dat ik 'm wel 's heb zien draaien. Klonk goed toen
In de maat dansen is zooooooo commercieelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
ik dans alleen maar uit de maat g
Fuck dan moet ik aan mn moves werkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de maat dansen is zooooooo commercieel
Yes, lid van het leidsch breakbeat collectiefquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:08 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Is die niet uit Nederland? Meen dat ik 'm wel 's heb zien draaien. Klonk goed toen
Onze moves zijn totaal a-ritmisch, maar in zo'n tranentrekkend vette manier, dat niemand zich eraan stoort en iedereen ons apprecieert.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef TripleP het volgende:
[..]
Fuck dan moet ik aan mn moves werken
Nicequote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Yes, lid van het leidsch breakbeat collectief
Waar is dat? En wanneer was circus ook nou weer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef taintless het volgende:
Morgen is trouwens nog een leuk feestje in Tivoli. Met Trolley, Dodge en Fuski en nog wat meuk. Voor 13 euro.
Tivoli, in Utrecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:12 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Waar is dat? En wanneer was circus ook nou weer?
Is goed, als er nog een plaatsje over is in de autoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:15 schreef taintless het volgende:
[..]
Tivoli, in Utrecht.
Circus is 24 Februari in Gent. Wilde je nog mee?
We hebben 4 auto's beschikbaar, waarvan 1 een Sheran met 7 plaatsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:16 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Is goed, als er nog een plaatsje over is in de auto
Nice nicequote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:23 schreef taintless het volgende:
[..]
We hebben 4 auto's beschikbaar, waarvan 1 een Sheran met 7 plaatsen.
Dus denk dat het wel goed komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |