Jaaaa, leuk nummer. Ik ken het wel, maar Druley zegt mij ook helemaal niksquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:39 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Nog nooit van Druley gehoord, maar is best goed
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:39 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Dour Festival
Dit jaar ga ik er ook heen
Is die niet uit Nederland? Meen dat ik 'm wel 's heb zien draaien. Klonk goed toenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:22 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wooooowwww
Vooral Zero X is echt hard
Jup, uit Sassenheimquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:08 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Is die niet uit Nederland? Meen dat ik 'm wel 's heb zien draaien. Klonk goed toen
In de maat dansen is zooooooo commercieelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
ik dans alleen maar uit de maat g
Fuck dan moet ik aan mn moves werkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In de maat dansen is zooooooo commercieel
Yes, lid van het leidsch breakbeat collectiefquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:08 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Is die niet uit Nederland? Meen dat ik 'm wel 's heb zien draaien. Klonk goed toen
Onze moves zijn totaal a-ritmisch, maar in zo'n tranentrekkend vette manier, dat niemand zich eraan stoort en iedereen ons apprecieert.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef TripleP het volgende:
[..]
Fuck dan moet ik aan mn moves werken
Nicequote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Yes, lid van het leidsch breakbeat collectief
Waar is dat? En wanneer was circus ook nou weer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef taintless het volgende:
Morgen is trouwens nog een leuk feestje in Tivoli. Met Trolley, Dodge en Fuski en nog wat meuk. Voor 13 euro.
Tivoli, in Utrecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:12 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Waar is dat? En wanneer was circus ook nou weer?
Is goed, als er nog een plaatsje over is in de autoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:15 schreef taintless het volgende:
[..]
Tivoli, in Utrecht.
Circus is 24 Februari in Gent. Wilde je nog mee?
We hebben 4 auto's beschikbaar, waarvan 1 een Sheran met 7 plaatsen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:16 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Is goed, als er nog een plaatsje over is in de auto
Nice nicequote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:23 schreef taintless het volgende:
[..]
We hebben 4 auto's beschikbaar, waarvan 1 een Sheran met 7 plaatsen.
Dus denk dat het wel goed komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |