abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105811611
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik ben ook een beetje een holbewoner, dus wat dat betreft. Maar dat is niet het enige.
Zolang jij, je vrouw/vriendin, de vader en het kind weten dat jij niet de echte vader bent is het gewoon niet jouw kind. Ruzie met je vriendin? Dan zijn het opeens niet meer jouw kinderen. En de hele pubertijd mag je aanhoren dat je niet hun vader bent en dus niets over ze te vertellen hebt. Nee, dank je feestelijk.
Dat is dus echt niet waar perse.
Mijn vader is niet mijn biologische vader, mijn biologische vader is overleden toen ik baby was, die ken ik dus niet.
Mijn stiefvader is voor mij mijn echte vader, het klinkt zelfs heel stom om hier stiefvader te schrijven, want zo heb ik het nooit gezien.
Alhoewel ik best wist dat hij niet mijn biologische vader was was hij het die ik papa noemde, was hij het die me leerde fietsen, leerde fluiten, die mijn auwie knie bepleisterde en ga zo maar door.
Gewoon mijn vader dus en dat gold niet alleen voor mij, de jongste, maar ook voor mijn oudere broer en zus, die nog wel echt wat meegekregen hebben van mijn biologische vader.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_105811638
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou, noem me maar een beest... maar voor mij zit er toch wel echt een verschil tussen een kind dat biologisch van mij is, uiterlijke gelijkenissen vertoont, dezelfde karaktertrekjes heeft, etc, en een adoptiekind.
Nurture vs nature, mensen zeiden dat ik op mijn (stief)vader leek, ik heb absoluut ook trekjes van hem opgelopen in mijn leven.
Dat verschil zit meer in je hoofd dan dat het werkelijk waarheid is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:12:02 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105816140
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Mercer het volgende:
Wat Nobu zegt! Je moet wel héél desperate zijn als je de kinderen van iemand anders gaat opvoeden. :{w
Desperate weet ik niet, maar het is niet jouw kind en dat is toch gewoon anders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:52 schreef erodome het volgende:
Dat verschil zit meer in je hoofd dan dat het werkelijk waarheid is.
Natuurlijk zit dat in je hoofd. Je weet dat het niet van jou is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105816214
Ik denk dat ik op mijjn leeftijd er bijna niet aan kan ontsnappen....voordeel is dan wel weer dat ze waarschijnlijk al het huis uit zijn/op het punt staan het huis uit te gaan. :')

Maar serieus: ik zou er geen moeite mee hebben. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:56:35 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105817950
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:13 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ik op mijjn leeftijd er bijna niet aan kan ontsnappen....voordeel is dan wel weer dat ze waarschijnlijk al het huis uit zijn/op het punt staan het huis uit te gaan. :')

Maar serieus: ik zou er geen moeite mee hebben. ;)
Mwah, die "bijna uit het huis leeftijd" staat bij (de meeste :X) vrouwen wat meer vast dan bij mannen.... dat nadeel heb je dan wel weer :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105832326
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, die "bijna uit het huis leeftijd" staat bij (de meeste :X) vrouwen wat meer vast dan bij mannen.... dat nadeel heb je dan wel weer :')
Schop ik ze het huis uit als de boze stiefmoeder. }) :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')