SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:30 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar de Nederlandse happy hardcore dan.
Die is mooi.quote:Op zondag 11 december 2011 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan ook oprecht goed gaan op dat soort muziek soms. Heel soms. In een café, ketslam en iedereen doet mee.
Ik moest bij 0:15 al lachen juist omdat je het zei, door die cheap-ass achtergrondquote:Op zondag 11 december 2011 21:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed. Kudos als je clip uit kan kijken zonder te lachen.
Me too. Ik moest al lachen voordat ik 'm keekquote:Op zondag 11 december 2011 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest bij 0:15 al lachen juist omdat je het zei, door die cheap-ass achtergrond![]()
Da's toch niet zo héél lang geleden? Ik krijg meteen brugklasmemoriesquote:Op zondag 11 december 2011 21:38 schreef Juminelle het volgende:
Hier ging ik vroeger echt keihard op
Goede oude tijd.quote:Op zondag 11 december 2011 21:38 schreef Juminelle het volgende:
Hier ging ik vroeger echt keihard op
Wooow, vaagjes iddquote:Op zondag 11 december 2011 21:39 schreef Juminelle het volgende:
Kennen jullie de poco loco gang nog?
Wowquote:
Oh wauw. Ohhhhh casanova.quote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oude hitzone classics.
Hier ga ik nog steeds loos op.
Die blijft echtquote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oude hitzone classics.
Hier ga ik nog steeds loos op.
Waaatquote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ken geen liedjeAlleen boomboomboom
quote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
R.I.P. Captain Jack
De oude-oude TMF
Nog best goede kwaliteit
quote:
Gast, befuckingdanktquote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.hitzoneoverzic(...)ne1998/hitzone1.html
Toen Bad Boy nog spang wasquote:
Jij bent hier te weinig.quote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
Jubilieumtopic!! Snel posten want gaat weer hard hier
Hele zomer gehoord dat kutnummer.quote:
UB40 luister ik nog steeds dagelijksquote:
quote:
Minder tijd in je studie steken en meer tijd in Fernandes.quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja vind ik ook nu!!![]()
Die lijst... ik sta zo laag en ik was hier al vanaf het begin wheh!.
Bedoel je die van informer...?quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef Juminelle het volgende:
Hoe heet die andere blanke rappende gast ook al weer? Zo'n blonde met een bril?
Nee, geen eminem
Ja diequote:Op zondag 11 december 2011 21:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bedoel je die van informer...?
Bwehehehe, het lukte mij nooit (en nog steeds niet) om volledig mee te rappen. En ik eoefende nog zo hardquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef Juminelle het volgende:
Hoe heet die andere blanke rappende gast ook al weer? Zo'n blonde met een bril?
Nee, geen eminem
quote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kwam er echt pas veeeel later achter dat die gast blank was
Schuurmuziek![]()
Jumiquote:
Ik ga 't nu proberen. Als het lukt ga ik het opnemenquote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehehehe, het lukte mij nooit (en nog steeds niet) om volledig mee te rappen. En ik eoefende nog zo hard
In die tijd had ik echt niks met die muziek en nu vind ik het geweldigquote:
Ik moet daarbij denken aan dat PP2G filmpjequote:Op zondag 11 december 2011 22:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet bij dit nummer denken aan een dikke neger met een dikke tong.![]()
Bedoel je met die 2 die zo aan het dansen zijn? Nou ja aan het droogneuken?quote:Op zondag 11 december 2011 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik moet daarbij denken aan dat PP2G filmpje
Ohja diequote:Op zondag 11 december 2011 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik moet daarbij denken aan dat PP2G filmpje
Ik had 'm vele topics geleden ook weer even gepost, maar kan 'm nu niet meer vindenquote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoel je met die 2 die zo aan het dansen zijn? Nou ja aan het droogneuken?Dat was best een geil filmpje, kan het alleen nergens vinden.
Heb je de link?quote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ohja die![]()
Ga 'm meteen even kijken
http://www.pp2g.com/Members/SHUViENSKAA/favvideo/65168quote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bedoel je met die 2 die zo aan het dansen zijn? Nou ja aan het droogneuken?Dat was best een geil filmpje, kan het alleen nergens vinden.
Oef.quote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.pp2g.com/Members/SHUViENSKAA/favvideo/65168
quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
Bookmarked voor de toekomst.
Vroeger had ik echt een hekel aan al die oldschool sexmusic, maar ik ken ze allemaal uit het hoofd omdat mijn ouders dat dus echt helemaal grijs draaiden.
En dan van die sexy teksten meezingen waarvan ze dachten dat ik het niet verstond maar m'n engels was al best goed men.
Maar goed nu vind ik het dan weer geweldig
Eerst even cardioën.quote:Op zondag 11 december 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oef.Chocobeer, leer dit eens even.
GG.quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe ga ik meeposten wordt het gelijk weer rustig hier. You guys suck.
[ afbeelding ]
ROFLquote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.pp2g.com/Members/SHUViENSKAA/favvideo/65168
Ik vind het niet erg om te kijken thoquote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
ROFL. Zo wil je toch niet op internet staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |