Die wil ik hebbuhquote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dit ook wel iets voor jou.
Wat?quote:Op zondag 11 december 2011 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Describe what Marcellus Wallace looks like!![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En dan laat ik deze tattoo zetten.
[ afbeelding ]Die arrow to the knee grapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Batman is tien keer doper dan Superman.
All good things are wild and free.
Whut, dat wilde ik er net dus gewoon bij edittenquote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die wil ik hebbuh![]()
Helemaal los op dubstepfeestje
Rare hoofddekselsquote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die wil ik hebbuh![]()
Helemaal los op dubstepfeestje
Wat had jequote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben ook niet ingeburgerdWtf is this shit.
Verloedering. Hier was Geert al bang voor.quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben ook niet ingeburgerdWtf is this shit.
"Describe what Marcellus Wallace looks like!quote:
O die ken ik niet.quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Describe what Marcellus Wallace looks like!
Say what again, say - what - again!
I dare you! I double dare you motherfucker!
Say what one more god damn time!"
Hij is niet eng maar gewoon ziek en vies. Goor, kotsneigingen gewoon, gruweldaden worden gepleegd. Dit zou niet gemaakt moeten zijnquote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef Juminelle het volgende:
Vaseline, heb je Salò overleefd? Hij is klaar met downloaden maar ik durf niet, want ben alleen thuis vannacht
quote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast......*BOOMBOOMBOOM*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dead Brett.
I dared you motherfucker.
Nu wil ik al helemaal niet meerquote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is niet eng maar gewoon ziek en vies. Goor, kotsneigingen gewoon, gruweldaden worden gepleegd. Dit zou niet gemaakt moeten zijn
Whut?quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En letterlijk de hele film zie je naakt. Gewoon stijve penissen enzulks
Nice.quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En letterlijk de hele film zie je naakt. Gewoon stijve penissen enzulks
quote:
Deze dame(edit)s.quote:
Ja kom. Een stijve penis is een stijve penis. Kan me niet schelen hoe hij hem heeft gekregen of wie.quote:
Kanker ik lig dubbel.quote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
DESCRIBE WHAT MARCELLUS' FALLUS LOOKS LIKE!
Does it looks like a bitch?quote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
DESCRIBE WHAT MARCELLUS' FALLUS LOOKS LIKE!
Doe Maar – Is dit alles Listening nowquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef Juminelle het volgende:
Your musical compatibility with Soundfile is Super
Doe Maar is fuuuucking dopequote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe Maar – Is dit alles Listening now
Ik heb soms ook van die skaffa buiten dat ik muziek als deze kan waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik even heel stoer NWA luisteren om m'n social status te herstellen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Die films zijn fuckin sickquote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
heeft iemand de film jay and silent bob strike back weleens gezien? Zelfs met een joint op vond ik 'm not retarded
quote:
Dat soort nummers inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 21:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]Jij bent tof.
Deze kan ik ook helemaal meezingenEn ik geil op zijn jukbeenderen.
Dat vind ik dan weer zwaar kut. Sowieso Nederlandse muziequote:Op zondag 11 december 2011 21:28 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij dan maar muziek van acda en de munnik of blof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |