In jouw geval betekent dat extra salaris. Bij mij niet...quote:Op zondag 11 december 2011 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag werken MET kerst.
Nachtdienst van 25 op 26 december
Ik MOET werken. Verlof opnemen is niet toegestaan.quote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef OA het volgende:
Ik 'mag' trouwens komen werken tussen kerst en nieuwjaar. Anders kost het me mn eigen dagen....
Zo vreemd is het idd niet, maar het is wel jammer als eerst anders is beloofd...quote:
Nee, het zijn toch ook gewone werkdagen...quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
In jouw geval betekent dat extra salaris. Bij mij niet...
OA is zijn tijd als Onze Ambtenaar nog gewend, zekerquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het zijn toch ook gewone werkdagen...
Preciesquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het zijn toch ook gewone werkdagen...
Moet 'ie in de bouw gaan werkenquote:Op zondag 11 december 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
OA is zijn tijd als Onze Ambtenaar nog gewend, zeker.
Jammer wel hè?quote:
Haske serieus joh.quote:
Dat is iig duidelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik MOET werken. Verlof opnemen is niet toegestaan.
Da's wel jammer jaquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef OA het volgende:
[..]
Zo vreemd is het idd niet, maar het is wel jammer als eerst anders is beloofd...
Je houdt je von smoelhauzen.quote:
Had ik ook altijd, totdat we een nieuwe directie kregenquote:Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet 'ie in de bouw gaan werken
[..]
Jammer wel hè?
Ik heb verplicht vakantie
Ik ben na deze week min of meer 2 weken vrijquote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef OA het volgende:
Ik 'mag' trouwens komen werken tussen kerst en nieuwjaar. Anders kost het me mn eigen dagen....
Alleen je pa, blijkbaar.quote:Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haske serieus joh.
Hehe, blijkbaar wist niemand het hier.
ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet 'ie in de bouw gaan werken
[..]
Jammer wel hè?
Ik heb verplicht vakantie
Ik heb een heel leuke directiequote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef OA het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, totdat we een nieuwe directie kregen
dat was vroeger bij de PTT ookquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik MOET werken. Verlof opnemen is niet toegestaan.
Zal nog steeds wel zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was vroeger bij de PTT ook
Dat vindt TS ook!quote:
ik van 21 december tot 9 januariquote:
4 FOK!kers weten hetquote:
denk het ook welquote:
Niet helemaal dus...quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben na deze week min of meer 2 weken vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |