Of jij zou mogen kijkenquote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef El_Matador het volgende:
Lekker plaatje:
Kijk ik liever naar dan Loka, Newbie en Tijn. En wie dat niet doet is volgens mij volslagen gek.
Ja dat is dus altijd he.quote:Op zondag 11 december 2011 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, liefde is mooi.
Onbeantwoorde liefde is kut
quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
Het zou mijn ding gewoon niet zijn, laten we het daar op houden.
Voor mij ook niet, maar als ik het goed heb onthouden zou loka ook het liefst in de flowerpower hippie love for iedereen tijd willen leven. Daar past het wel bijquote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
Het zou mijn ding gewoon niet zijn, laten we het daar op houden.
Ik neem aan dat je geen reden hebt om te zeiken...quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, beetje raar om daar over te gaan zeiken achteraf als je het alle drie leuk had
Ik zou mijn ogen uitsteken met een Snickers.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij zou mogen kijkenleuk plaatje verder
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar als ik het goed heb zou loka ook het liefst in de flowerpower hippie love for iedereen tijd willen leven. Daar past het wel bij
Je bent pas 17 heloefje, je gaat nog heel veel liefde voelen voor vrouwen en er gaan er ook bijzitten die ook liefde voor jou voelen.quote:
Alsof myr daar naar zou luisterenquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
pets op die billetjes als je dat doet!![]()
Ik wil nog een keer naar een hardstylefeest.quote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou mijn ogen uitsteken met een Snickers.
Lekker he? Hardstyle
Nee dat nietquote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou mijn ogen uitsteken met een Snickers.
Lekker he? Hardstyle
Make love in the forestquote:
Ik ook, maar dan ben ik nog wel kritisch in wiens mond ik mijn tong leg..quote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar als ik het goed heb onthouden zou loka ook het liefst in de flowerpower hippie love for iedereen tijd willen leven. Daar past het wel bij
Ja toch goed onthouden, nu ik dat weer weet snap ik het meteen ook wat beterquote:
Volgens mij zong ik die heel lelijk meequote:Op zondag 11 december 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat nietgeef mij maar metal
[..]
Make love in the forest
Weet ik baas.quote:Op zondag 11 december 2011 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent pas 17 heloefje, je gaat nog heel veel liefde voelen voor vrouwen en er gaan er ook bijzitten die ook liefde voor jou voelen.
wat zag mijn oog? kwade meute op je hals gehaald na het zomaar sluiten van een niet nader te noemen topic?quote:
Ik vind jou anders prima bij het trio passen als aanvulling.quote:Op zondag 11 december 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan ben ik nog wel kritisch in wiens mond ik mijn tong leg..
Jij bent naar Qlimax geweest, dus mag niet zeikenquote:Op zondag 11 december 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar een hardstylefeest.
Beetje overtrokken lijkt me...quote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar als ik het goed heb onthouden zou loka ook het liefst in de flowerpower hippie love for iedereen tijd willen leven. Daar past het wel bij
Ik ben ook best open en zoen ook graag, maar toch.quote:Op zondag 11 december 2011 19:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als ze het maar netjes vragen vind ik het goed.quote:Op zondag 11 december 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan ben ik nog wel kritisch in wiens mond ik mijn tong leg..
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op zondag 11 december 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij zong ik die heel lelijk mee
Klopt dat? Of heb ik dat verzonnen?
Hoe kom je daarbij? Ben ik niet geweest hoorquote:Op zondag 11 december 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent naar Qlimax geweest, dus mag niet zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |