Ik zeg niet dat je alles klakkeloos moet aannemen. Maar zodra mensen die dichtbij mij staan mij gaan wantrouwen ben ik er klaar mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:09 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heeft niets met je relatie te maken, al ben je 40 jaar getrouwd man, dan nog is een beetje achterdocht op z'n tijd niet ongezond. Alles wat je partner je vertelt kwakkeloos aannemen is schadelijker voor je relatie.
Zodra je niet wilt bewijzen dat de achterdocht ongegrond is moet je je inderdaad afvragen of de relatie worth fighting for is. En als de achterdocht gegrond is moet je niet bitchen, dan zit je zelf fout namelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je alles klakkeloos moet aannemen. Maar zodra mensen die dichtbij mij staan mij gaan wantrouwen ben ik er klaar mee.
Voor zover ik weet is er in iedere relatie wel eens iets dat kwaadschiks moet gebeuren. Als jij gelijk een relatie waar je verder veel plezier aan hebt wil afkappen, is dat je goed recht.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Kun je dan maar beter helemaal niet meer doorgaan met de relatie als het kwaadschiks moet?Ik neem toch aan dat als een relatie echt serieus gaat worden je elkaar toch al aardig kent...of je moet besluiten om na 3 maanden al alle schepen achter je te gaan verbranden.
miauw miauwquote:Op woensdag 14 december 2011 00:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het 40 jaar gaat volhouden met een partner met zo'n achterdocht.
Waarom zou IK iets moeten bewijzen als iemand mij niet vertrouwd? Als ik dat niet wil mankeert er mij wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:14 schreef Opdekop het volgende:
Zodra je niet wilt bewijzen dat de achterdocht ongegrond is moet je je inderdaad afvragen of de relatie worth fighting for is. En als de achterdocht gegrond is moet je niet bitchen, dan zit je zelf fout namelijk.
Hahaha omdat JIJ blijkbaar de indruk hebt gewekt dat er iets aan de hand is. Er mankeert niet perse aan jou, wel aan je relatie als je niet wilt bewijzen/aantonen dat de verdenkingen ongegrond zijn. Het is je relatie, misschien wel de ware, daar wil je toch moeite voor doen? Natuurlijk voel je je beledigd enzo maar lijkt me dat je je daar wel overheen kunt zetten als je de ware voor je neus hebt staan. En dus gewoon even aantonen dat er niets aan de hand is. Tenzij je dramaqueentje bent die 'omg omg omg omg omg nee omg omg omg omg zooo beledigd omg omg omg bied je excuses aan omg omg omg' doet.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom zou IK iets moeten bewijzen als iemand mij niet vertrouwd? Als ik dat niet wil mankeert er mij wat?
Nou goed, ok, dan kan DUO direct beslag laten leggen, maar dan nog altijd alleen op het vermogen van die desbetreffende persoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:27 schreef swollywood het volgende:
[..]
DUO hoeft helemaal geen rechtzaak te voeren maar kan direct beslag leggen (net zoals de belastingdienst en uitkeringsinstanties).
Loonbeslag wordt met de regelmaat van de klok gelegd door DUO en dit is een vorm van derdenbeslag, dus boedelbeslag bij TS lijkt me geen doemscenario als zijn vriendin geen inkomen heeft.
En zo werkt het wel in Nederland, heb de deurwaarder regelmatig aan de deur gehad in de tijd dat ik geen cent te makken had en de destijds nog IB-groep wel geld wilde zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |