Angel joy is nog maagd en braaf enzo man.quote:Op zondag 11 december 2011 18:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hahaha, mooie verkiezing is dat
Angel-joy en meloewa kloppen wel, de rest ken ik niet
Hij is verborgen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kan iemand van Fok zien of mijn vriendenlijst op facebook nu verborgen is? heloef? Ik weet niet hoe ik het zelf kan checken.
Ik ken ze geen van allen. Dus blijkbaar neuk ik te weinig.quote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Hebben jullie dit topic gezien? [FOK!verkiezingen 2011] Een beetje vreemd, maar wel lekker!
Grootste FOK!slet
Zweetteef
Angel-Joy
Meloewa
Annnet
Marijkezwolle
Heeft daar echt niemand van jullie iets aan toe te voegen.....
Moet je even je wachtwoord versturen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kan iemand van Fok zien of mijn vriendenlijst op facebook nu verborgen is? heloef? Ik weet niet hoe ik het zelf kan checken.
Ze heeft wel zo'n BB sletjes foto in de spiegel en der hand in der broek.quote:Op zondag 11 december 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Angel joy is nog maagd en braaf enzo man.
Nee joh. Normaal gewicht voor zijn lengte.quote:Op zondag 11 december 2011 18:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hehe hij is gewoon super dik bedoel je.
Teasing leukquote:Op zondag 11 december 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n BB sletjes foto in de spiegel en der hand in der broek.
Ik heb echt een bloedhekel aan dat soort meisjes, bah.quote:
Echt?quote:Op zondag 11 december 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Angel joy is nog maagd en braaf enzo man.
dankje heloefquote:Op zondag 11 december 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee jongens gezoend en een geneukt, nee nee niet voldoede sletpotential.quote:Op zondag 11 december 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
Als Angel-Joy op die lijst mag, mag ik ook wel.
Had ze een tijdlang in der fobo staan, met zo'n glitterbalk met prive er op voor haar ogen.quote:
Wel binnen een kort tijdsbestek. En ik heb ook een soort van gezoend met Tijn.quote:Op zondag 11 december 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee jongens gezoend en een geneukt, nee nee niet voldoede sletpotential.
Vooral een hekel aan blackberry. Kankertelefoons, is echt alleen voor de semi-hippe mocro sletjes. Verraders van Nederland.quote:Op zondag 11 december 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan dat soort meisjes, bah.
Godver, bier over mijn beeldscherm.quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel binnen een kort tijdsbestek. En ik heb ook een soort van gezoend met Tijn.
Dat is niet genoeg voor de top 3quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wacht wat?quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat was na dat ze gekotst hadquote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godver, bier over mijn beeldscherm.
In gezelschap van mijn vriend, dat is wel lef toch?quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godver, bier over mijn beeldscherm.
Soort van gezoend. Juist.quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik krijg een smartphone van de zaak, maar ga maar voor de iPhone. Heb liever knopjes, maar Blackberry vind ik lelijk. En klein schermpje.quote:Op zondag 11 december 2011 18:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Vooral een hekel aan blackberry. Kankertelefoons, is echt alleen voor de semi-hippe mocro sletjes. Verraders van Nederland.
Getver, dat weet ik niet eens meer.quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat was na dat ze gekotst had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |