Jawel. En daarom heb ik deze auto dan ook gepost.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En jij vindt een Prowler er niet "speciaal" uitzien?
Maar de OP was;quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Jawel. En daarom heb ik deze auto dan ook gepost.
Vandaar mijn vraagquote:Welke auto vind je stiekem wel leuk terwijl ze eigenlijk totaal niet speciaal of mooi zijn
die pacer is het bij mij ook, samen met de lada 1207 ?(die vierkante) bij voorkeur in een beige bruin ! superstatementquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Pontiac GTO niet speciaal? Volgens mij heb je het topic niet begrepen
OT:
AMC Pacer, ook mooi van lelijkheid:
[ afbeelding ]
De 850 is misschien wel dé populairste jaren 90 Volvo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef PierreTT het volgende:
Niet zozeer mooi, de Volvo 850, maar wat zou ik er graag een hebben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je inderdaad gelijk in, ik was het stiekeme even vergetenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De 850 is misschien wel dé populairste jaren 90 Volvo.
Daar is niks stiekem aan.
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ford Falcon Cobra
Ow wat zijn dat graflelijke wagens zeg, echtwaar er staan er zoveel hier op straat dat ze gewoon niet speciaal zijn en verglijkbaar zijn met een Opel Corsa..quote:
Zoals een 190E Evoquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:03 schreef LangeJan het volgende:
Een hele foute Mercedes uit de jaren 80 met zo een verschrikkelijke bodykit is toch wel erg gaaf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |