Caland, wat doe je.quote:
Wie niet?quote:Op zondag 11 december 2011 14:28 schreef Cara het volgende:
Bizar eigenlijk idd, Utrecht dat vorig jaar boven Feyenoord eindigde.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
Is El Ahmadi er sowieo niet bij volgende week, of begint de AC later?
Begint het alweerquote:Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef Caland het volgende:
Schaken blind paard.
Als ie die bal teruglegt is het 0-2
Bij een zekere overwinning moet Ahmadi maar gewisseld worden, staat op scherp.quote:
Uit voorzorg jongequote:
Nou, nee... Als je hem die trap op ziet lopenquote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Uit voorzorg jonge
We hebben het namelijk over De Teen
Achjoh...we scoren sowieso nog een keer.quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
Weer de eerste kans die een tegenstander krijgt gaat erin. Wat is dat toch elke keer
-Knipoog-quote:Op zondag 11 december 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
Weer de eerste kans die een tegenstander krijgt gaat erin. Wat is dat toch elke keer
Wie dat dacht heeft Feyenoord niet goed gevolgd dit seizoenquote:Op zondag 11 december 2011 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Dan denk je net dat het een makkelijke middag gaat worden
Verschil tussen een tegenstander die achteruitloopt of een tegenstander die vooruitloopt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:09 schreef Muto het volgende:
Echt ongelofelijk hoe zwak je opeens speelt.
Aan het begin liep Utrecht ook achteruit.quote:Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschil tussen een tegenstander die achteruitloopt of een tegenstander die vooruitloopt.
Dat bedoel ik ook. Na die goal ging het wat meer vooruit.quote:Op zondag 11 december 2011 15:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Aan het begin liep Utrecht ook achteruit.
Op zich valt er niet zoveel te vertellen...ik snap alleen niet waarom Cabral op rechts staat en Schaken op links.quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef RvLaak het volgende:
Hopen dat Koeman de jongens kan motiveren tijdens de thee... Anders gaan we nog verliezen ook
Dit.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Merkie het volgende:
Dit is gewoon gemakzucht. In het eerste half uur hadden we meer moeten aanzetten.
Inderdaad, waardeloos. Schaken hoort op rechts en Cabral is een balverliefde kutpuber.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich valt er niet zoveel te vertellen...ik snap alleen niet waarom Cabral op rechts staat en Schaken op links.
100% waar. Er was zeker de eerste 20 minuten voldoende mogelijkheid om door te drukken.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Merkie het volgende:
Dit is gewoon gemakzucht. In het eerste half uur hadden we meer moeten aanzetten.
Zekere overwinning ? die heb je niet zo gauw bij Feyenoord.quote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Bij een zekere overwinning moet Ahmadi maar gewisseld worden, staat op scherp.
Hem wil je tegen Twente niet missen .
Klopt, maar als het 1-5 staat, kun je wel zeker zijn van de overwinning...quote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zekere overwinning ? die heb je niet zo gauw bij Feyenoord.
Zagreb taferelen...quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef RvLaak het volgende:
Leerdam bij de 1-1, zo goed als niets doen
Leerdam knippert nooit meer met z'n ogen sinds de verschrikkingen die hij in z'n jeugd als kindsoldaat in donker Afrika heeft gezien.quote:
was leerdam.quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze zeiden net bij de analyse dat het Leerdam was, daar ga ik op af... Ik herken ze toch niet
Schijnt dat ie inderdaad met zijn ogen open slaapt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leerdam knippert nooit meer met z'n ogen sinds de verschrikkingen die hij in z'n jeugd als kindsoldaat in donker Afrika heeft gezien.
mooi weer voetballer. Ik vind hem lang niet zo goed als de meeste hier.quote:Op zondag 11 december 2011 15:25 schreef Caland het volgende:
Bakkal wederom onzichtbaar in zo'n wedstrijd. Heeft eigenlijk ook alleen de topwedstrijden goed gespeeld.
Terwijl hij Chuck Norris mentale bijstand verleent via de foon.quote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat ie inderdaad met zijn ogen open slaapt.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee vrees het ook. Eerder verliezen.
Dit.quote:
Leerdam is de mentale weerbaarheidscoach van Chuck Norris. Niet andersom.quote:Op zondag 11 december 2011 15:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Terwijl hij Chuck Norris mentale bijstand verleent via de foon.
Demouge is idd echt zo'n flikker die alleen maar om zich heen kan grijpen en trekken.quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef Caland het volgende:
Demouge zal straks wel weer zo'n schijtgoal maken waar hij eerst 3 man tegen de vlakte slaat en daarna hem lucky erin kopt
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leerdam is de mentale weerbaarheidscoach van Chuck Norris. Niet andersom.
Nee.quote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet als de houding niet verandert inderdaad.
Nee, Feyenoord weigert het eigen spel te spelen. Dat ze achter staan is volledig eigen schuldquote:Op zondag 11 december 2011 15:44 schreef Bombshell het volgende:
Vage westrijd.. utrecht trekt feyenoord met zich mee in kansloos spel
Ik was maar afgehaakt. Leek me verstandiger om te gaan leren. Maar hij scoorde dus weer... Ik prikkel die spelers altijd wel een beetje.quote:
Dan horen er drie vrij te staanquote:Op zondag 11 december 2011 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Cabral krijgt gewoon vierdubbele dekking.
Yepquote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Slobeend het volgende:
Is Clasie nou geblesseerd uitgevallen? Had ik even gemist...
Ja, maar geen idee wat het nou was. Had een bloedneus maar leek ook wat dizzy te zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Slobeend het volgende:
Is Clasie nou geblesseerd uitgevallen? Had ik even gemist...
Jij had Feyenoord toch op een verlies gezet? Lulmetvingers.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
KOMOP FEYENOORD TOON JE VEERKRACHT EN PAK DRIE PUNTEN (en voor mij nog geld ook)!!!
Ben echt gek aan t worden op werk
Heb je je pilletjes niet bij je?quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
KOMOP FEYENOORD TOON JE VEERKRACHT EN PAK DRIE PUNTEN (en voor mij nog geld ook)!!!
Ben echt gek aan t worden op werk
Dickyquote:Op zondag 11 december 2011 16:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Speelt drama deze middag ja. Maar wie moet 'm dan vervangen?
Nee, dat was mn eerste voorspelling. Na de blessure van Sneijder en het goede spel op de trainingen voor Feyenoord gegaan. Kijk maar terug.quote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij had Feyenoord toch op een verlies gezet? Lulmetvingers.
Ik wou zeggen Achahbar, maar die zit niet op de bank natuurlijk. Van Haaren mag ook wel weer eens speeltijd krijgen.quote:
Op je wenken bediend worden heet zoietsquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef Muto het volgende:
Bulthuis mag ook wel tweede geel krijgen.
En daar ging het dus fout. Schaken werkte hard, kwam er ook langs maar daarna hield het op gewoon omdat ie stijf rechts is.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich valt er niet zoveel te vertellen...ik snap alleen niet waarom Cabral op rechts staat en Schaken op links.
Vink was ook gewoon waardeloos aan het fluiten hoor. Al die hang- en trekspelertjes van Utrecht.quote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Niks bestolen, schandalig spel van Feyenoord.
Schaken werkt altijd hard, komt er zo nu en dan langs maar vervolgens doet hij er geen fuck mee. Heeft helemaal niks te maken met op links of rechts staanquote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En daar ging het dus fout. Schaken werkte hard, kwam er ook langs maar daarna hield het op gewoon omdat ie stijf rechts is.
Ja, en hetzelfde zag je bij Cabral. Op zich prima acties, maar dan komt hij net dat metertje tekort bij de achterlijn om die bal terug te halen, waar hij hem op links gewoon voor had kunnen slingeren.quote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En daar ging het dus fout. Schaken werkte hard, kwam er ook langs maar daarna hield het op gewoon omdat ie stijf rechts is.
Die Cabral ook niet. Zo vervelend.quote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaken werkt altijd hard, komt er zo nu en dan langs maar vervolgens doet hij er geen fuck mee. Heeft helemaal niks te maken met op links of rechts staan
Niet zeiken op Schaken man. Die had gewoon op rechts moeten blijven staan, dat is niet zijn fout.quote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaken werkt altijd hard, komt er zo nu en dan langs maar vervolgens doet hij er geen fuck mee. Heeft helemaal niks te maken met op links of rechts staan
Mwoh, viel wel mee. Het tempo was gewoon niet te filmen zo laag. Bakkal leek wel in een LSD-trip te hangen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vink was ook gewoon waardeloos aan het fluiten hoor. Al die hang- en trekspelertjes van Utrecht.
Moet je nagaan, dat zelfs het rendement van Cabral zo'n 150% hoger is dan dat van Schakenquote:
Dat zal volgende week wel weer gebeuren, dan komt er een ploeg die hoger staat op de ranglijst, en dan kunnen de spelers zich vast beter motiveren dan tegen een laagvlieger als Utrecht dit seizoen is.quote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord had er gewoon overheen moeten gaan.
Hij hield wel twee man bezig, dat scheelt ook natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef Cara het volgende:
Cabral krijgt van mij ondanks zijn goal een dikke vette 4.
Rendement = NUL
Maar als je daar geen fuck meedoet, heb je er niks aan.quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij hield wel twee man bezig, dat scheelt ook natuurlijk.
Mulder ook weer discutabel bij die tweede goal.quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Merkie het volgende:
Overigens wel bizar dat elke kans van de tegenpartij een goal is tegenwoordig.
PSV thuis gezien?quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Merkie het volgende:
Je hebt nog altijd 2 vleugelspelers nodig hoor. En met een Cissé en Schaken tegelijkertijd in het team heb je ook gewoon gigantisch veel dreiging én spelers die mee terug verdedigen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dat zelfs het rendement van Cabral zo'n 150% hoger is dan dat van Schaken
Dit dus. Ik zat gisteren Twente - NEC te kijken. NEC krijgt 434 kansen, scoort er geen een. Bij ons rommelen ze er allemaal in. PSV, Ajax idem.quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Merkie het volgende:
Moet je nagaan hoe de verdediging isquote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Merkie het volgende:
Nee, dat scheelt geen ene flikker, elke keer maar voor eigen actie gaan, elke keer weer je ploeggenoten in de steek latenquote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, het leek wel of ie van een berg af kwam struikelen met een blinddoek op.quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mulder ook weer discutabel bij die tweede goal.
Die spelen ook meer als spitsen. Cabral heb je veel minder aan dan Cisse.quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd 2 vleugelspelers nodig hoor. En met een Cissé en Schaken tegelijkertijd in het team heb je ook gewoon gigantisch veel dreiging én spelers die mee terug verdedigen.
Mwa, ik vond het een overtreding, sliding op de keeper in de 5..quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mulder ook weer discutabel bij die tweede goal.
Nou....feit is dat de 2e goal van Utrecht nooit had mogen tellen. De overtreding op Clasie was HEEL erg duidelijk. Alleen die blinde Vink ziet het niet...En op het eind met Guidetti...die werd ook wel opzichtig naar de grond getrokken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Niks bestolen, schandalig spel van Feyenoord.
In ieder geval een overtreding op Clasie.quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwa, ik vond het een overtreding, sliding op de keeper in de 5..
Je hebt dan alleen wel een vleugelspeler die nauwelijks een goal maakt en sowieso nooit een goede voorzet zal afleveren in de vorm van Schaken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd 2 vleugelspelers nodig hoor. En met een Cissé en Schaken tegelijkertijd in het team heb je ook gewoon gigantisch veel dreiging én spelers die mee terug verdedigen.
Misschien dat de spelers wat gemakzuchtig werden. Utrecht staat laag en ze stonden snel voor, dus dan bestaat het gevaar dat de spelers denken dat ze toch wel eenvoudig gaan winnen, en geven ze het dus weg.quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
En dan mag je niet zeggen dat het ook over mentaliteit gaat.
Het troosteloze trage spel na de 0-1, het halve dekken bij de 1-1, constant terug spelen op de keeper, over het hoofd zien van medespelers voor de goal danwel voor eigen succes gaan. Bah bah.
Cisse en Schaken komen wat meer de zestien in als er een voorzet komt. Die Cabral die loopt alleen maar bij de zijlijn.quote:Op zondag 11 december 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt dan alleen wel een vleugelspeler die nauwelijks een goal maakt en sowieso nooit een goede voorzet zal afleveren in de vorm van Schaken.
en Cabral is een tweede Biseswar, alleen maar op zoek naar zijn actie.quote:Op zondag 11 december 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt dan alleen wel een vleugelspeler die nauwelijks een goal maakt en sowieso nooit een goede voorzet zal afleveren in de vorm van Schaken.
Als hij een extra man wegtrekt in het centrum vind ik het al goed. Overigens heeft Cabral op die goal na ook niks geraakt dus dan heb ik liever iemand die in de discipline kan spelen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het gevoel dat Feyenoord aan het wachten was totdat Utrecht zou komen na die 0-1. Maar Utrecht bleef uiteindelijk gewoon het laffe lange bal spelletje spelen, in eigen huis. Daar verkeken ze zich dus op imo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat de spelers wat gemakzuchtig werden. Utrecht staat laag en ze stonden snel voor, dus dan bestaat het gevaar dat de spelers denken dat ze toch wel eenvoudig gaan winnen, en geven ze het dus weg.
Zuivere penalty, hij kreeg hem niet vanwege dit.quote:Op zondag 11 december 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
Vond dat geen penalty van Guidetti, was daar veel te veel naar op zoek.
Inderdaad, hij leunde gewoon tegen die verdediger aan en liet zich vallen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
Dat benut je alleen maar door af te spelen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat deed Cabral ook gewoon.quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij een extra man wegtrekt in het centrum vind ik het al goed.
Feit is dat hij wordt vastgehouden en naar beneden wordt getrokken. Maar hij liep erg opgefokt rond.quote:Op zondag 11 december 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
en Cisse weer op krukken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Middenveld was matig vandaag, en dan wordt Clasie ook nog eens uit de wedstrijd geschopt...
Door Mulder, ja.quote:Op zondag 11 december 2011 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Middenveld was matig vandaag, en dan wordt Clasie ook nog eens uit de wedstrijd geschopt...
Alleen doen ze er allebei vervolgens niks mee, met het verschil dat Schaken tenminste meeverdedigt. Daarom heb je meer aan Schaken.quote:
Nou wooptidoo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen doen ze er allebei vervolgens niks mee, met het verschil dat Schaken tenminste meeverdedigt.
Nee, want Schaken houdt voorin ook nog 2 man bezig.quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou wooptidoo.
Voortaan Swerts maar op de plek van Schaken neerzetten dan. Zelfde rendement.
Maar wat doet hij er vervolgens mee?quote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want Schaken houdt voorin ook nog 2 man bezig.
Met brilletje mag ik hopen?quote:Op zondag 11 december 2011 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou wooptidoo.
Voortaan Swerts maar op de plek van Schaken neerzetten dan. Zelfde rendement.
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
het is een zwaar leven als feyenoord supporter.
Niks, maar Cabral toch ook niet en er moet toch iemand staan?quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wat doet hij er vervolgens mee?
Maar dan moet hij daar iets mee doen. Dan moet hij niet dwars door die twee man heen willen lopen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want Schaken houdt voorin ook nog 2 man bezig.
Dat doet Cabral beter?quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dan moet hij daar iets meedoen. Dan moet hij niet dwars door die twee man heen willen lopen.
Cabral heeft zo ongeveer het dubbele rendement tov Schaken. En die speelt ook gewoon bagger.quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks, maar Cabral toch ook niet en er moet toch iemand staan?
Was helaas idd wel te verwachten...quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef Dekatria het volgende:
Ik had een zware wedstrijd voorspeld, en tja, dat is het ook geworden. Compleet des Feyenoords weer
Het is gewoon logischer om met Schaken te beginnen. Eerst die back helemaal moe te spelen en vervolgens truckendoos Cabral in te brengen. Andersom zou het niet werken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Cabral heeft zo ongeveer het dubbele rendement tov Schaken. En die speelt ook gewoon bagger.
Moet je nagaan.
Ook toen ze samen nog in de basis startten was telkens het rendement van Cabral nog hoger.quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon logischer om met Schaken te beginnen. Eerst die back helemaal moe te spelen en vervolgens truckendoos Cabral in te brengen. Andersom zou het niet werken.
Vond dit nou juist één van zijn mindere wedstrijden. Teveel bezig met randzaken, te weinig aanwezig in de spits op momenten dat het ertoe deed.quote:
En zo vaak de balletjes vastgehouden. Alleen moet je als Guidetti een lange bal pakt, juist het tempo verhogen. Dat gebeurde niet.quote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dit nou juist één van zijn mindere wedstrijden. Teveel bezig met randzaken, te weinig aanwezig in de spits op momenten dat het ertoe deed.
Had wel de 0-2 in kunnen schieten, maar Schaken verzuimde terug te leggen en schoot vanuit een onmogelijke hoek kansloos op Van Dijk. Die bal in de tweede helft die net naast ging was dan weer pech, weergaloze actie daarvoor.
Hij speelde gewoon goed. Alleen Schaken en Cabral moeten die ballen gewoon afgeven. Echt hatelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dit nou juist één van zijn mindere wedstrijden. Teveel bezig met randzaken, te weinig aanwezig in de spits op momenten dat het ertoe deed.
Had wel de 0-2 in kunnen schieten, maar Schaken verzuimde terug te leggen en schoot vanuit een onmogelijke hoek kansloos op Van Dijk. Die bal in de tweede helft die net naast ging was dan weer pech, weergaloze actie daarvoor.
Waarom altijd zo hard tegen de buitenspelers? Bakkal bijvoorbeeld maakt er een sport van de bal helemaal niet te hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Cabral heeft zo ongeveer het dubbele rendement tov Schaken. En die speelt ook gewoon bagger.
Moet je nagaan.
Wat mij irriteerde was dat niemand op het middenveld doorheeft dat Guidetti elke keer een prima loopactie maakt of eerst kaatst en er vervolgens overheen gaat. Die bal wordt praktisch nooit gegeven. Viel me echt op vandaag.quote:Op zondag 11 december 2011 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaken is bij hem altijd de zondebok, al scoort hij 3 goals.quote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom altijd zo hard tegen de buitenspelers? Bakkal bijvoorbeeld maakt er een sport van de bal helemaal niet te hebben
Ik erger me inderdaad kapot aan dat soort buitenspelers. Alleen maar hard rennen, de rest maar op de gok. Meer kwaliteiten heeft hij simpelweg niet.quote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken is bij hem altijd de zondebok, al scoort hij 3 goals.
Tsja, ik begrijp je frustratie ook wel maar je spel kan uit meer dan de voorzet van Schaken bestaan. Koeman zal ook wel zien dat hij alleen maar hard kan rennen en z'n man bezig kan houden, maar aan de andere kant knapt hij z'n verdedigende taken wel heel goed op en is het wel een 'veilige optie' die niet echt door de ondergrens zakt. Meer kan ik er ook niet van maken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik erger me inderdaad kapot aan dat soort buitenspelers. Alleen maar hard rennen, de rest maar op de gok. Meer kwaliteiten heeft hij simpelweg niet.
Sowieso schandalig, een buitenspeler van eind 20 die geen fatsoenlijke voorzet kan geven. Maar je speelt niet voor jan lul bijna je hele carriere in de jupiler league natuurlijk.
Zo'n wedstrijd als vandaag is toch gewoon door de ondergrens zakken? Van alle voorzetten die hij heeft gegeven kwam er niet één aan (is ook niet zo gek als je de ballen voorslingert op goed geluk, zoals je bij de amateurs altijd ziet), en elke schietkans kwam op de parkeerplaats terecht.quote:Op zondag 11 december 2011 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, ik begrijp je frustratie ook wel maar je spel kan uit meer dan de voorzet van Schaken bestaan. Koeman zal ook wel zien dat hij alleen maar hard kan rennen en z'n man bezig kan houden, maar aan de andere kant knapt hij z'n verdedigende taken wel heel goed op en is het wel een 'veilige optie' die niet echt door de ondergrens zakt. Meer kan ik er ook niet van maken.
Tsja, vandaag wel. Maar vond Cabral ook niet schitterend spelen dus het is kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd als vandaag is toch gewoon door de ondergrens zakken? Van alle voorzetten die hij heeft gegeven kwam er niet één aan (is ook niet zo gek als je de ballen voorslingert op goed geluk, zoals je bij de amateurs altijd ziet), en elke schietkans kwam op de parkeerplaats terecht.
Alle ploegen om ons heen hebben ook geregeld (onnodig) puntverlies. Subtop blijft allemaal erg dicht bijelkaar.quote:Op zondag 11 december 2011 16:42 schreef Haringkop het volgende:
Onnodig puntverlies weer, dit soort middagen gaan ons dadelijk opbreken naar europees voetbal..
Nee. Cabral speelde ook zwak. Maar die scoort dan tenminste nog of kan iets forceren.quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, vandaag wel. Maar vond Cabral ook niet schitterend spelen dus het is kiezen tussen 2 kwaden.
4e is ook niet echt realistisch.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Gert het volgende:
En daarom worden we dit seizoen 6e of 7e, en geen 4e.
Wel als je een beetje ambitie hebt. Want utrecht is een uitgeholde talentloze ploeg waar je 6 punten van moet halen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Merkie het volgende:
We moeten allemaal ook weer niet zo dramatisch doen hoor, een puntje uit in de Galgerwaard is ook weer niet het einde van de wereld.
Schandalig slechte ploeg, ja. Daar moet je gewoon 3 punten pakken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel als je een beetje ambitie hebt. Want utrecht is een uitgeholde talentloze ploeg waar je 6 punten van moet halen.
Dat bleek vanmiddag weer.quote:
Klopt maar in het voetbal is het nu eenmaal niet zo simpel.quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel als je een beetje ambitie hebt. Want utrecht is een uitgeholde talentloze ploeg waar je 6 punten van moet halen.
Toch heeft Gert wel gelijk. Dit is niet acceptabel tegen een middenmoter die daarbovenop ook nog eens 7 basiskrachten mist.quote:Op zondag 11 december 2011 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar in het voetbal is het nu eenmaal niet zo simpel.
Gelukkig ook maar.
en niet in vorm is. Gewoon onderschatting na een prima opening.quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch heeft Gert wel gelijk. Dit is niet acceptabel tegen een middenmoter die daarbovenop ook nog eens 7 basiskrachten mist.
Klopt inderdaad. Verademing t.o.v. Mario 'maar nogmaals' Been. Of altijd dat gelul over het leerproces waar ze in zouden zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
En Koeman is zoals altijd weer een verademing in het interview. De enige trainer in Nederland die kritisch is, het beestje bij de naam durft te noemen en zich niet loopt te verschuilen achter allerlei excuses.
Het is de jeugd van de ploegquote:Op zondag 11 december 2011 17:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Verademing t.o.v. Mario 'maar nogmaals' Been. Of altijd dat gelul over het leerproces waar ze in zouden zitten.
Da's toch een tien?quote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef Slobeend het volgende:
Die Isoufi was een paar jaar geleden toch zo'n groot talent als rechtsbuiten? Waarom krijgt hij geen kansen eigenlijk?
Ik dacht hij in de jeugd vaak als rechtsbuiten speelde, en in Oranje onder 17. Maar kan er naast zitten.quote:
Ik denk het niet, maar dat komt niet (alleen) door vanmiddag.quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week wordt er hopelijk gewonnen van Twente?
Only sing when you're winning...quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Roffamannetje het volgende:
We hadden hier zeker meer verdiend. Raar publiek trouwens bij Utrecht, ene moment fluiten, dan weer vol erachter en dan weer 10 minuten stil![]()
Oh dan kan het in een keer niet?quote:Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dat heeft niet zoveel te maken met vanmiddag verder.
Ga eens weg trolletje, vorige week was je ook opeens spoorloosquote:
Precies ja. Er keert een beetje 'n winnaarsmentaliteit terugquote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Enige lichtpuntje van vandaag is dat het puntje in Utrecht gevierd werd als een overwinning en bij Feyenoord als een verlies. Mooi verschil tov vorig jaar.
Klopt, vorig jaar had je er dagen bij dat je blij was dat een Nec het bij 3-0 hield ofzo.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Enige lichtpuntje van vandaag is dat het puntje in Utrecht gevierd werd als een overwinning en bij Feyenoord als een verlies. Mooi verschil tov vorig jaar.
Helpmefok zocht je nog.quote:
Zegt Koeman ook. De volgende stap is vroege voorsprongen consolideren en uit te bouwen. En zorgen dat je niet de pech (onkunde) hebt dat bijna elke bal erin gaat.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef Caland het volgende:
Je zal ook zelden een ploeg zo laf zien spelen als dat Utrecht vandaag deed in eigen huis.quote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Zegt Koeman ook. De volgende stap is vroege voorsprongen consolideren en uit te bouwen. En zorgen dat je niet de pech (onkunde) hebt dat bijna elke bal erin gaat.
Eerst maar eens zien of Guidetti wel of niet blijft. Van Geel heeft z'n schaduwlijstje wrs wel al klaarliggen, maar ik zou niet weten wie daar voor de spitspositie op zou staan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Feyenoord het volgend seizoen zonder Guidetti zal doen. Fernandez kan het niveau niet aan
Guidetti is een belangrijke speler op dit moment. Al kunnen wij hem niet behouden moeten we zeker wel een opvolger halen, Achahbar is nog niet klaar voor het grote werk en Fernandez is gewoonquote:Op zondag 11 december 2011 17:32 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Feyenoord het volgend seizoen zonder Guidetti zal doen. Fernandez kan het niveau niet aan
Dat was idd echt oppassen, die kunnen we niet missen. Mokotjo had k echt hoge verwachtingen van maar hij moet het toch een keer gaan laten zien, en wat dat betreft is het heel simpel. Durf gewoon die bal a la Clasie in 1x naar voren te spelen. Al begint hij dat te doen stijgt hij al 50% in niveau. Ik zie aan hem dat hij klasse heeft. Alleen hij moet het leren gebruiken en niet altijd die verdomde veilige weg kiezen, vertraagt het spel zo dramatisch dat het hatelijk wordt.quote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig maar dat Karim vandaag geen geel pakte, zat er 2/3 x dichtbij.
Overigens was na die 2-1 van Utrecht al mijn vertrouwen op een goede afloop totaal weg, dus dat het nog 2-2 werd viel me nog redelijk mee.
Die andere Zweed, van Heraclesquote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of Guidetti wel of niet blijft. Van Geel heeft z'n schaduwlijstje wrs wel al klaarliggen, maar ik zou niet weten wie daar voor de spitspositie op zou staan.
Cisse is goed gestart ja!quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
Te makkelijk weg gegeven weer.
Toch vond ik het met Cissé beter lopen dan met Cabral.
Eredivisie is ook 90% hotseknotsevoetbalquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die andere Zweed, van Heracles
Nee, maar ik zie Guidetti nog wel een jaartje blijven. Lijkt me dat City erg te spreken is over de samenwerking, hij speelt elke week, is belangrijk voor het team. Lijkt me wat meer waard dan een jaartje hotseknotsekutvoetbal in de championship.
Valt me op hoe balvast hij elke keer weer is. Cabral is speelser en daardoor ook dreigend, maar tevens veel te veel balverlies. Daardoor ben je meteen kwetsbaar in de omschakeling.quote:Op zondag 11 december 2011 17:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Cisse is goed gestart ja!
Hopen dat het niet te erg is, tegen Twente kan je hem zeker wel goed gebruiken!
Dit dus. En wij zijn nog niet in de positie om dit te riskeren, tenzij Cabral op safe gaat spelen maar dan heb je er ook niet zoveel aan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt me op hoe balvast hij elke keer weer is. Cabral is speelser en daardoor ook dreigend, maar tevens veel te veel balverlies. Daardoor ben je meteen kwetsbaar in de omschakeling.
Is die ook transfervrij straks?quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Die andere Zweed, van Heracles
Nee, maar ik zie Guidetti nog wel een jaartje blijven. Lijkt me dat City erg te spreken is over de samenwerking, hij speelt elke week, is belangrijk voor het team. Lijkt me wat meer waard dan een jaartje hotseknotsekutvoetbal in de championship.
Totaal niet te vergelijken met de Championship waar vrijwel alleen de lange bal wordt gehanteerd.quote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef eight het volgende:
[..]
Eredivisie is ook 90% hotseknotsevoetbal![]()
Manchester zal zeker tevreden zijn over de samenwerking maar zou me niets verbazen als ze volgend jaar vinden dat Guidetti naar een sterkere competitie moet.
Was een houdbaar schot, Van Dijk kan niet snel genoeg meer naar de hoek komen op zijn leeftijd.quote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig maar dat Karim vandaag geen geel pakte, zat er 2/3 x dichtbij.
Overigens was na die 2-1 van Utrecht al mijn vertrouwen op een goede afloop totaal weg, dus dat het nog 2-2 werd viel me nog redelijk mee.
Cabral speelt vaak erg wisselvallig maar zijn sterkste punt is dat hij uit het niets kan scoren en dat is soms echt nodigquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
Te makkelijk weg gegeven weer.
Toch vond ik het met Cissé beter lopen dan met Cabral.
Kwam er telkens goed langs, forceert een rode kaart, vrije trap op een kansrijke positie, goal gemaakt. Vond het allemaal niet zo heel negatief, helemaal tov die andere buitenspeler.quote:Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Cabral speelt vaak erg wisselvallig maar zijn sterkste punt is dat hij uit het niets kan scoren en dat is soms echt nodig
Heeft 2-3x de kans gehad om de bal af te geven en een 100% scoringskans te geven aan Guidetti of Clasie of iemand anders. Als hij een keer begint te kijken en het overzicht bewaard kan hij van grote waarde zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwam er telkens goed langs, forceert een rode kaart, vrije trap op een kansrijke positie, goal gemaakt. Vond het allemaal niet zo heel negatief, helemaal tov die andere buitenspeler.
Pakt nu al 4 punten voor je ja, puur zwart/wit gezien.quote:Op zondag 11 december 2011 18:12 schreef TC03 het volgende:
Cabral is van onze jeugdopleiding voorlopig de meest effectieve, effectiever dan Wijnaldum of Fer ooit zullen worden. Een speler die punten voor je pakt. Props voor hem.
6 goals in 16 wedstrijden voor iemand die niet eens in de basis staat. Best prima.quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Pakt nu al 4 punten voor je ja, puur zwart/wit gezien.
Grunn - Vitesse gelijk trouwens, goede uitslag voor ons.
En 4-5 assists? Direct betrokken bij zo'n 1/3e van onze goals dus.quote:Op zondag 11 december 2011 18:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
6 goals in 16 wedstrijden voor iemand die niet eens in de basis staat. Best prima.
Blijft inderdaad een beetje een dravertje met oogkleppen. Wel een venijnig schotquote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Heeft 2-3x de kans gehad om de bal af te geven en een 100% scoringskans te geven aan Guidetti of Clasie of iemand anders. Als hij een keer begint te kijken en het overzicht bewaard kan hij van grote waarde zijn.
Laten we a.u.b. niet overdrijven. Had een beslissende voor de hand liggende bal moeten geven op de meegelopen Clasie, maar deed dat niet. Is nog teveel een blinde buitenspeler.quote:
Die voorzetten ook .quote:Op zondag 11 december 2011 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we a.u.b. niet overdrijven. Had een beslissende voor de hand liggende bal moeten geven op de meegelopen Clasie, maar deed dat niet. Is nog teveel een blinde buitenspeler.
Daarom moet ie ook blijvenquote:Op zondag 11 december 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
Heb er trouwens een hard hoofd in als El Ahmadi straks weg is.
Die man is al wekenlang verreweg de beste speler op het veld.
Hij zal sowieso naar die Afrika cup gaan, dat is geen discussie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |