Die indruk had ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wij maar denken dat je al op jezelf woonde
Niet kunnen fappen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:47 schreef ounsciz het volgende:
Ik vraag me af wat nu erger is, niet kunnen uitslapen of niet kunnen fappen.
Dit. Als ik m'n zaad niet kwijt kan dan krijg ik altijd zo'n vol gevoel in m'n ballenquote:
En toch kan ik het wel weer 2 dagen volhouden niet te fappen, integenstelling tot 2 nachten achtereen niet slapen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dit. Als ik m'n zaad niet kwijt kan dan krijg ik altijd zo'n vol gevoel in m'n ballen
Na een week heb ik de neiging in het openbaar te fappenquote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef ounsciz het volgende:
[..]
En toch kan ik het wel weer 2 dagen volhouden niet te fappen, integenstelling tot 2 nachten achtereen niet slapen.
Uitslapen is iets anders dan slapen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef ounsciz het volgende:
[..]
En toch kan ik het wel weer 2 dagen volhouden niet te fappen, integenstelling tot 2 nachten achtereen niet slapen.
Ja, als de nood te hoog wordt.quote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Zenato het volgende:
[..]
Na een week heb ik de neiging in het openbaar te fappen
Nogal logisch.quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef haan33 het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd om 1 maand niet te fappen, maar na 3 kwartier gaf ik het op
Je hebt het in elk geval geprobeert, RESTECP BROERTJEHquote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef haan33 het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd om 1 maand niet te fappen, maar na 3 kwartier gaf ik het op
Dat word knuppel in de roos vannacht.quote:Op zondag 11 december 2011 19:46 schreef haan33 het volgende:
TS zijn ouders zijn weg dus ik ga de hele nacht Fok!ken(me vriendin slaapt weer bij mij)
Ghehequote:Op zondag 11 december 2011 21:54 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dat word knuppel in de roos vannacht.
Boeien, slapen is toch overrated.quote:Op zondag 11 december 2011 22:15 schreef Bioflap het volgende:
Ik kan nooit uitslapen als ik veel alcohol heb gehad, en dan heb je juist je slaap nodig..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |