Wow flinke step up voor Bedford..quote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Nope.
Johnny Bedford In for Demetrious Johnson, Faces Eddie Wineland at UFC on Fox in Chicago
LOL.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef Lesnar het volgende:
Gegard vecht weer eens! ben benieuwd. Zijn tegenstander zegt mij niks
Zo ver was ik zelf ook. Het ging er bij mij om dat steroid gebruik wel degelijk voordelen met zich mee brengt, wat jou lijkt te ontgaan. Als trainen op techniek zoveel belangrijker is, waarom wordt er dan in de eerste plaats op roids getest?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je heupen indraaien betekent ook hardere kicks en meer damage.
Een stoot goed plaatsen betekent ook meer kans op KO
Een stoot gooien wanneer je tegenstander inkomt, betekent ook meer kans op een KO
Trainen op techniek is belangrijker dan zoeken naar steroiden.
Je doet alsof het hebben van een strak programma zaligmakend is. Waarom je denk je dat athleten uberhaupt prestatieverbeterende middelen gebruiken?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die fulltime in de gym zit met een strak programma het risico nemen om gepakt te worden met roids. Het gaat die gasten niet om zo groot te worden want dat kan ook zonder hulpmiddelen ze willen alleen sneller herstellen.
Je kan wel lekker zo uit de hoogte doen, maar dat maakt nog niet dat je gelijk hebt. Al die tijd die middelmatige atleten steken in het zoeken naar manieren om te cheaten kunnen ze veel beter besteden aan het aanscherpen van hun skills.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo ver was ik zelf ook. Het ging er bij mij om dat steroid gebruik wel degelijk voordelen met zich mee brengt, wat jou lijkt te ontgaan. Als trainen op techniek zoveel belangrijker is, waarom wordt er dan in de eerste plaats op roids getest?
[..]
Je doet alsof het hebben van een strak programma zaligmakend is. Waarom je denk je dat athleten uberhaupt prestatieverbeterende middelen gebruiken?
Misschien wist je dit nog niet, maar je kan stoppen met een roid cycle. Het is niet iets wat je verplicht bent om tot in het oneindige te gebruiken met als enige doel zo groot mogelijk te worden. Het blijft nog altijd mma en geen bodybuilding.
Jij hebt gewoon een plaat voor je kop. Geef dan aan waar ik ongelijk in heb in plaats van een nietszeggende uitspraak doen waarin je stelt dat ik nog geen gelijk heb. Mijn punt is dat steroid gebruik ook voordelen heeft en dat niet alleen deca voor hersteldoeleinden waarde heeft voor een vechter, dat heb ik beargumenteerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan wel lekker zo uit de hoogte doen, maar dat maakt nog niet dat je gelijk hebt. Al die tijd die middelmatige atleten steken in het zoeken naar manieren om te cheaten kunnen ze veel beter besteden aan het aanscherpen van hun skills.
Het zijn altijd de Phil Baroni's die gepakt worden met steroden. Zegt meer dan jouw betoog.
Je kent mij niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een plaat voor je kop.
Ik zeg nergens dat het geen voordelen heeft. Ik zeg alleen dat het niet DE oplossing is, en dat het in de meeste gevallen gewoon een zwakke shortcut is van mensen die geen kampioensmentaliteit hebben.quote:Geef dan aan waar ik ongelijk in heb in plaats van een nietszeggende uitspraak doen waarin je stelt dat ik nog geen gelijk heb. Mijn punt is dat steroid gebruik ook voordelen heeft en dat niet alleen deca voor hersteldoeleinden waarde heeft voor een vechter, dat heb ik beargumenteerd.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef Lesnar het volgende:
Gegard vecht weer eens! ben benieuwd. Zijn tegenstander zegt mij niks
00.32quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |