abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2011 @ 21:40:28 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_105471474
  zondag 11 december 2011 @ 21:46:50 #127
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_105471831
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
die had ik al in een spoiler geplaatst :P
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_105474425
Echt een briljant event zeg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat Overeem idd gewoon 100% is 31 december. Zou een fantastisch slot zijn op een mooi MMA jaar!
pi_105474505
Awesome mainevent!

Bij Mir vs Nog had ik het niet meer.... :X

4/5, not bad!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_105475576
WAT EEN CARD! Ik heb alle gevechten van de main card nu 2 keer bekeken...Wat een card....Ik hoop dat ik nooit een top tien van van beste gevechten moet maken als zulke dingen blijven gebeuren in MMA.

De laatste 5 UFC cards hadden wel iets memorabels, maar deze was ZIEK!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_105476054
Niet alles goed, maar ik weet gelukkig nog steeds niet hoe mijn schoen smaakt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 11 december 2011 @ 23:51:08 #132
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_105478083
Nog iets over Jones vs. Machida:
SPOILER
pi_105478220
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILER
Zelfde reden waarom ze
SPOILER
gaven. Omdat ze fucking achterlijk zijn.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 12 december 2011 @ 00:00:22 #134
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_105478429
en ze gewoon een fuck van mma snappen. Hoerige kkr judges.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_105478574
Onbegrijpelijk inderdaad.. Dana zegt altijd dont leave it in the hand of the judges maar die mensen moeten gewoon hun werk leren doen..
pi_105481531
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tot slot Jones die voor het eerst zenuwachtig werd maar het wel goed afsloot. Dik verdiend maar mooi om te zien dat hij wel wat nerveus werd. Hoop dat hij niet 5 maanden pauze neemt zoals hierboven ergens stond. Is voor mij echt 1 van de meest aantrekkelijke fighters om te volgen.
Nou... van mij mogen ze wel wat rustiger aan doen met hem. Het aantal potentiële title challengers is dit jaar zwaar gedaald. Rashad en Hendo zitten nu aan de top maar wie zijn er dan nog? Phil Davis áls hij van Rashad wint maar dat zie ik hem niet doen. En dan moet hij zich weer tussen/achter Machida, Rampage en Shogun voegen. Gustafsson is goed bezig maar die zou na Vladi ook nog door een paar van deze gasten heen moeten om een title shot te krijgen.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_105481605
Al die media die 'm gelijk de beste MMA'er van de wereld noemen... Populisme op zn best. Verdedig je title maar eens 931q28492183 keer zoals Anderson Silva en dan praten we verder.

Al moet ik met tegenzin toegeven... Dat ie wel hard op weg is...
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105482090
Om het maar even over een andere boeg te gooien: wat waren die gevechten van Facebook even saai zeg! zonde van de moeite :P
pi_105482146
Was eerste keer in tijden dat ik echt weer zat te genieten, heerlijke matches zeg _O_
pi_105483004
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 04:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Was eerste keer in tijden dat ik echt weer zat te genieten, heerlijke matches zeg _O_
Je genoot niet bij de TUF finale en Henderson-Shogun?
pi_105483855
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILER
Onbegrijpelijk :N
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  maandag 12 december 2011 @ 13:54:12 #142
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_105491353
quote:
8s.gif Op maandag 12 december 2011 02:38 schreef Jajong het volgende:
Al die media die 'm gelijk de beste MMA'er van de wereld noemen... Populisme op zn best. Verdedig je title maar eens 931q28492183 keer zoals Anderson Silva en dan praten we verder.

Al moet ik met tegenzin toegeven... Dat ie wel hard op weg is...
Dana blijft ook iedere keer zeggen dat de LHW division stacked is.. Klinkt het gek dat ik het daar niet mee eens ben? Zeker 1/3e van de LHW divisie kan van mij part op de schop om een reeks nieuwe LHW's de kans te bieden.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_105491526
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:54 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Dana blijft ook iedere keer zeggen dat de LHW division stacked is.. Klinkt het gek dat ik het daar niet mee eens ben? Zeker 1/3e van de LHW divisie kan van mij part op de schop om een reeks nieuwe LHW's de kans te bieden.
Dit vind ik altijd zo kortzichtig.. niet iedereen is championsship material, niet iedereen kan zo goed worden, moet je die mensen dan maar cutten omdat ze toch nooit een title shot krijgen?
Zijn genoeg fighters die goed mee draaien en gatekeeper zijn en gewoon leuk om naar de kijken maar die nooit champ worden.

Sowieso als er nieuwe LHW's zijn die goed bezig zijn scout de UFC die wel.
  maandag 12 december 2011 @ 14:14:50 #144
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_105492060
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo kortzichtig.. niet iedereen is championsship material, niet iedereen kan zo goed worden, moet je die mensen dan maar cutten omdat ze toch nooit een title shot krijgen?
Zijn genoeg fighters die goed mee draaien en gatekeeper zijn en gewoon leuk om naar de kijken maar die nooit champ worden.

Sowieso als er nieuwe LHW's zijn die goed bezig zijn scout de UFC die wel.
Dat is niet mijn punt. Wat ik er mee wil zeggen is dat Jon Jones op dit moment gewoonweg niet te verslaan is dóór die stacked LHW divisie. Hij heeft imo zijn grootste test achter de rug in Machida, dus ik zie op dit moment geen andere LHW fighter op dit moment als een bedreiging voor hem.
Ok, een gevecht met Rashad moet nog komen... misschien ook nog eentje met Hendo. Maar als ook die achter de rug zijn, dan hoop ik dat ze met dream fights gaan komen. Bijvoorbeeld tegen Silva (wishfull thinking :') ) of een leuk gevecht in de HW divisie.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 12 december 2011 @ 14:19:06 #145
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105492222
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Dat is niet mijn punt. Wat ik er mee wil zeggen is dat Jon Jones op dit moment gewoonweg niet te verslaan is dóór die stacked LHW divisie. Hij heeft imo zijn grootste test achter de rug in Machida, dus ik zie op dit moment geen andere LHW fighter op dit moment als een bedreiging voor hem.
Ok, een gevecht met Rashad moet nog komen... misschien ook nog eentje met Hendo. Maar als ook die achter de rug zijn, dan hoop ik dat ze met dream fights gaan komen. Bijvoorbeeld tegen Silva (wishfull thinking :') ) of een leuk gevecht in de HW divisie.
Ik kwam bijna klaar
pi_105492228
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:14 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Misschien Rashad.. misschien Hendo.
Dan ben je dus alweer een jaar tot ander half verder.. dan heb je misschien weer nieuwe contenders zoals misschien die scandinavier die het goed doet de laatste tijd.

Sowieso Hendo is ook pas weer naar de UFC gehaald dus, ik maak me daar niet druk om.
Er komen altijd nieuwe fighters :)
  maandag 12 december 2011 @ 14:22:23 #147
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105492351
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Misschien Rashad.. misschien Hendo.
Dan ben je dus alweer een jaar tot ander half verder.. dan heb je misschien weer nieuwe contenders zoals misschien die scandinavier die het goed doet de laatste tijd.

Sowieso Hendo is ook pas weer naar de UFC gehaald dus, ik maak me daar niet druk om.
Er komen altijd nieuwe fighters :)
Je bedoelt Alexander Gustafsson? Dan moet hij aanzienlijk groeien in techniek en kracht wil hij kans maken vind ik.
  maandag 12 december 2011 @ 14:22:25 #148
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_105492353
Jones, heeft in een jaar tijd bekant zijn hele divisie uitgekamt. Blijft eigenlijk alleen Rashad over als enige kanshebber. Hendo heeft dan nog kans op een H-bom, maar als de partij langer dan 2 ronden duurt ben je hem ook kwijt. Na hendo en Rashad blijft er heel weinig over. Misschien Mousasi als hij zijn wrestling op een hoger niveau krijgt.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  maandag 12 december 2011 @ 14:23:49 #149
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_105492399
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik kwam bijna klaar
Silva vs jones zal er nooit komen. vriendjes enzo en Silva is al oud aan het worden.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_105492448
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:22 schreef Sinji het volgende:

[..]

Je bedoelt Alexander Gustafsson? Dan moet hij aanzienlijk groeien in techniek en kracht wil hij kans maken vind ik.
Dat is ook zo, maar er komen altijd nieuwe challengers, maar gezien zijn dominante overwinningen over 3 top lhw's verwacht ik dat hij lang champ zal blijven.

De UFC heeft nu al veel champs die lang hun titel hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')