Ja.. maar.. suspect chin, of suspect.. gewoon niet zo'n geweldig, voorbereiding niet ideaal te noemen..quote:Op zondag 11 december 2011 05:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon Overeem picken gek. Dat doet toch wsl iedereen hier uit patriotisme.
Ja true. Zijn voorbereiding is wel ruk inderdaad :/quote:Op zondag 11 december 2011 05:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. maar.. suspect chin, of suspect.. gewoon niet zo'n geweldig, voorbereiding niet ideaal te noemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, lees 't morgen wel. Even potje gamen en dan mn vriendin haar echt bestaande anus poeren. Joe joe, zie je morgen noobs.quote:Op zondag 11 december 2011 05:26 schreef Geo3kant het volgende:
ufc.com/media/140-post-fight-press-conference
Haha aan de ene kant vind ik je echt een kutmongool maar aan de andere kant ben je ook hilarischquote:
Ik join je met de presser manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeet.quote:Op zondag 11 december 2011 05:40 schreef Geo3kant het volgende:
Oke jongens ik maak het goed, voor al mijn trollposts..
mmafighting.com meld
BRITTNEY PALMER TO POSE FOR MARCH ISSUE OF PLAYBOY!
Klopt.. niet.. het waren geen trollpostsquote:Op zondag 11 december 2011 05:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeet.
Ja daarvoor kom ik even terug.
Geen last vanquote:Op zondag 11 december 2011 06:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Via mmafighting.com is perfect, die van ufc.com is echt kut, choppy as fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 09:48 schreef Happel het volgende:
Hominick - JungSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Faperdefapfapquote:Op zondag 11 december 2011 05:40 schreef Geo3kant het volgende:
Oke jongens ik maak het goed, voor al mijn trollposts..
mmafighting.com meld
BRITTNEY PALMER TO POSE FOR MARCH ISSUE OF PLAYBOY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[Joe Rogan]
Look at those calves (Jones'), they're almost comically thin..
And nobody has ever seen anyone kick them legs .. ?
Jep, sorry, lost it there for a second. But it was such an amazing announcement and you RUINED it!quote:Op zondag 11 december 2011 06:31 schreef Geo3kant het volgende:
CALM DOWN.. i think they understood that, Carjizzle just jumped up and went crazy against me.
Jones in toppositie is niet goed voor je gezondheid. Vraag maar aan branden Vera, Matt Hamill, Quinton Jackson, Shogun en Bader. De enige die niet totaal gesloopt werd, is Stephan Bonnar, en dat is omdat Jones toen lang niet zo goed was als hij nu is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tussenstand The UPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 11-12-2011 15:11:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |