Ik heb een nieuwe achtergrond, wat een vet plaatje! Zag m toevallig vanmiddag in de trein langskomen, had ultimate knockouts 2011 op de telefoon gezetquote:
NANDROLONE DECANOATE 18 monthsquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de reden waarom (mensen die er verstand van hebben) zeggen dat de meeste atleten aan de saus zitten heeft niks te maken met hoeveel te wegen/wogen/hebben gewogen/hun fysiek etc etc. Trainings-ondersteuning. Die lui trainen 6 dagen in de week, 2 keer per dag. Dat kan je lichaam echt niet aan zonder wat deca te snoepen.
Je kan deca nemen om sneller te herstellen wat leuk is verder, maar tijdens een gevecht wil je je tegenstander ook gewoon kunnen neerbeuken. En toevallig zijn roids heel effectief voor het ontwikkelen van massa en kracht, wat benodigt is om dat te kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben het niet graag eens met Jajongmaar hij heeft hier gewoon gelijk. Die gasten hebben geen tattie nodig om zo groot te worden maar om sneller te recupereren
Maar die gasten hebben dat niet nodig. Die zitten op een strak schema.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan deca nemen om sneller te herstellen wat leuk is verder, maar tijdens een gevecht wil je je tegenstander ook gewoon kunnen neerbeuken. En toevallig zijn roids heel effectief voor het ontwikkelen van massa en kracht, wat benodigt is om dat te kunnen doen.
Goed idee, misschien helpt hetquote:mayhemmiller Jason Mayhem Miller
Going to Holland to learn how to kickbox.
Retweeted 100+ times
Zou hij daarnaast ook nog creatine gebruiken? dat doet bijna iedereen tegenwoordig bij de fitness zo lijkt het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan deca nemen om sneller te herstellen wat leuk is verder, maar tijdens een gevecht wil je je tegenstander ook gewoon kunnen neerbeuken. En toevallig zijn roids heel effectief voor het ontwikkelen van massa en kracht, wat benodigt is om dat te kunnen doen.
Ja, en? Met steroids bereik je meer en sneller met dat excact zelfde schema.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar die gasten hebben dat niet nodig. Die zitten op een strak schema.
quote:http://mmaweekly.com/former-ufc-fighter-junie-browning-subject-of-city-wide-manhunt-in-thailand
Former Ultimate Fighter bad boy Junie Browning is currently the target of a city-wide manhunt in Thailand after two incidents over the weekend.
Browning was in Phuket, Thailand, training and allegedly started a bar brawl. He then continued the fight in a local hospital.
According to Phuketwan.com, Browning allegedly was seen beating up a woman in a bar in the Patak Road Karon, and also reacted harshly when other female workers tried to break up the fight.
The fight then continued at a local hospital where Browning was being treated for his injuries.
The report states that Browning fled the hospital on Sunday in Patong and has not been seen since. The police are currently staking out the Phuket International Airport in hopes of cutting off Browning if he attempts to leave the country.
Browning posted an update on his Facebook page after the alleged brawl, updating his status following the events that unfolded.
Wow what a helluva weekend, wrote Browning Some (expletive) named Sie Menzies and about 10 of his friends started a fight with me. I guess just to test a UFC fighter guy at this (expletive) little bar in Karon Thailand. Had a beer bottle and glass mug shattered on my head, then to make everything better, stabbed severely by some crazy Thai (expletive).
On a positive note, I managed to break a few orbital bones, at least a couple jaws, and some unconscious bodies laying on the ground before I blacked out from loss of blood and apparently had to be resuscitated in the ambulance. So, how was your weekend?
Browning has run afoul of the law before. In 2009, Browning was arrested after taking a handful of pills in an alleged suicide attempt, before assaulting several nurses at a local Las Vegas hospital.
Since exiting the UFC after the incident, Browning has gone 1-4 in his fight career, with his last four bouts ending in losses.
Je heupen indraaien betekent ook hardere kicks en meer damage.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, en? Met steroids bereik je meer en sneller met dat excact zelfde schema.
Ik vind het naief dat er gedacht wordt dat een mma vechter geen profijt zou hebben van steroid gebruik.
Meer kracht betekent hardere stoten=meer damage, meer kans op ko, makkelijker domineren en gedeeltelijk de techniek van je tegenstander te niet doen door hem te kunnen outmusclen.
Moeilijk te zeggen. Cerrone is waarschijnlijk de betere striker, en Diaz' jiu jitsu is beter, maar het verschil is in beide gevallen niet groot. Cerrone is een hele goede kickbokser, maar Diaz is weer een goede bokser.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef PaulHarris het volgende:
Wie denken jullie dat er wint tussen Cerrone vs Diaz?
Waarom zou iemand die fulltime in de gym zit met een strak programma het risico nemen om gepakt te worden met roids. Het gaat die gasten niet om zo groot te worden want dat kan ook zonder hulpmiddelen ze willen alleen sneller herstellen.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, en? Met steroids bereik je meer en sneller met dat excact zelfde schema.
Ik vind het naief dat er gedacht wordt dat een mma vechter geen profijt zou hebben van steroid gebruik.
Meer kracht betekent hardere stoten=meer damage, meer kans op ko, makkelijker domineren en gedeeltelijk de techniek van je tegenstander te niet doen door hem te kunnen outmusclen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:41 schreef PaulHarris het volgende:
Eey yo, ik heb wat terug gelezen toppie sfeertje hiero in dit topique man! Kan ik ook mee doen aan die voorspellingshizzle? Ultimate Prodictor? Ik ben een MMA guroe jonge, ik lig wel ver achter zeker!? MAar maak ni uit ik doe wel mee en als we zo opnieuw doen dan pas maar op jonge!
Haha, wat een verhaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:25 schreef PaulHarris het volgende:
CRAAZZZYYYYYYYY STORY OF DA WEEK.
[..]
Godverdomme johquote:Op woensdag 14 december 2011 11:41 schreef PaulHarris het volgende:
Eey yo, ik heb wat terug gelezen toppie sfeertje hiero in dit topique man! Kan ik ook mee doen aan die voorspellingshizzle? Ultimate Prodictor? Ik ben een MMA guroe jonge, ik lig wel ver achter zeker!? MAar maak ni uit ik doe wel mee en als we zo opnieuw doen dan pas maar op jonge!
Die was groot, dat is hij niet meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:43 schreef roepdeman het volgende:
Die poster voor UFC Japan is awesome! Het mist alleen een echte grootheid zoals Mirko
hoor ik al een beetej bij 'the gang' ? Datje om me lacht is een goed teken yo!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef leeroy het volgende:
[..]
Godverdomme johmoet steeds lachen om je posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |