Mjahquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 05:06 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet ook niet denkenquote:Op zondag 11 december 2011 05:12 schreef THEFXR het volgende:
ik dacht echt, dit wordt een saai evenement met die oudjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Kleinquote:Op zondag 11 december 2011 05:16 schreef ChesterPerry het volgende:
vites wint wel geowat zijn je stakes ?
quote:Op zondag 11 december 2011 05:15 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 05:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]Ach boeie. Drop it like it's hot. Het blijft een fucking gevecht he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zondag 11 december 2011 05:18 schreef Geo3kant het volgende:
GratzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Haha pfff ik kijk even of mn chickie bijna thuis komt anders ga ik pittenquote:Op zondag 11 december 2011 05:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb eignelijk wel zin in de post press..het is toch 'vroeg' afgelopen
Thanksquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 05:16 schreef Jajong het volgende:
Jammer van sommige slachtoffers, dat maakt het events toch een beetje bitterzoet voor mij.
En hij kijkt en..quote:Op zondag 11 december 2011 05:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha pfff ik kijk even of mn chickie bijna thuis komt anders ga ik pitten
quote:Op zondag 11 december 2011 05:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En hij kijkt en..
[ afbeelding ]
Aaahh daar ben je .. schatje
quote:Op zondag 11 december 2011 05:22 schreef Geo3kant het volgende:
Haha maar 1tje meer dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben wsl nog steeds champion! Tot wanneer gaat 't? Brock - Overeem 't laatste event?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
u jelly?quote:Op zondag 11 december 2011 05:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En hij kijkt en..
[ afbeelding ]
Aaahh daar ben je .. schatje
Denk langer, we zijn pas weer begonnen op Fok.quote:Op zondag 11 december 2011 05:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha maar 1tje meer dan ik.
Ben wsl nog steeds champion! Tot wanneer gaat 't? Brock - Overeem 't laatste event?
quote:Op zondag 11 december 2011 05:23 schreef Geo3kant het volgende:
Ja echt te teringtriest voor woorden die jury. Ik word daar zo boos van he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Eigenlijk wel,quote:
Gewoon Overeem picken gek. Dat doet toch wsl iedereen hier uit patriotisme.quote:Op zondag 11 december 2011 05:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk langer, we zijn pas weer begonnen op Fok.
Daar is er weer 1 dat ik niet weet welke ik moet kiezen
quote:Op zondag 11 december 2011 05:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eigenlijk wel,HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GSP is ook maar 1.75 ofzo
En Jones heeft ook 10 inch reach op mij hoor
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja.. maar.. suspect chin, of suspect.. gewoon niet zo'n geweldig, voorbereiding niet ideaal te noemen..quote:Op zondag 11 december 2011 05:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon Overeem picken gek. Dat doet toch wsl iedereen hier uit patriotisme.
Ja true. Zijn voorbereiding is wel ruk inderdaad :/quote:Op zondag 11 december 2011 05:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. maar.. suspect chin, of suspect.. gewoon niet zo'n geweldig, voorbereiding niet ideaal te noemen..
Meh, lees 't morgen wel. Even potje gamen en dan mn vriendin haar echt bestaande anus poeren. Joe joe, zie je morgen noobs.quote:Op zondag 11 december 2011 05:26 schreef Geo3kant het volgende:
ufc.com/media/140-post-fight-press-conference
Haha aan de ene kant vind ik je echt een kutmongool maar aan de andere kant ben je ook hilarischquote:
Ik join je met de presser manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeet.quote:Op zondag 11 december 2011 05:40 schreef Geo3kant het volgende:
Oke jongens ik maak het goed, voor al mijn trollposts..
mmafighting.com meld
BRITTNEY PALMER TO POSE FOR MARCH ISSUE OF PLAYBOY!
Klopt.. niet.. het waren geen trollpostsquote:Op zondag 11 december 2011 05:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeet.
Ja daarvoor kom ik even terug.
Geen last vanquote:Op zondag 11 december 2011 06:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Via mmafighting.com is perfect, die van ufc.com is echt kut, choppy as fuck.
quote:Op zondag 11 december 2011 09:48 schreef Happel het volgende:
Hominick - JungSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Faperdefapfapquote:Op zondag 11 december 2011 05:40 schreef Geo3kant het volgende:
Oke jongens ik maak het goed, voor al mijn trollposts..
mmafighting.com meld
BRITTNEY PALMER TO POSE FOR MARCH ISSUE OF PLAYBOY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[Joe Rogan]
Look at those calves (Jones'), they're almost comically thin..
And nobody has ever seen anyone kick them legs .. ?
Jep, sorry, lost it there for a second. But it was such an amazing announcement and you RUINED it!quote:Op zondag 11 december 2011 06:31 schreef Geo3kant het volgende:
CALM DOWN.. i think they understood that, Carjizzle just jumped up and went crazy against me.
Jones in toppositie is niet goed voor je gezondheid. Vraag maar aan branden Vera, Matt Hamill, Quinton Jackson, Shogun en Bader. De enige die niet totaal gesloopt werd, is Stephan Bonnar, en dat is omdat Jones toen lang niet zo goed was als hij nu is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tussenstand The UPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 11-12-2011 15:11:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Klinkt erg logisch. Bovendien, elbows for daaysssquote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jones in toppositie is niet goed voor je gezondheid. Vraag maar aan branden Vera, Matt Hamill, Quinton Jackson, Shogun en Bader. De enige die niet totaal gesloopt werd, is Stephan Bonnar, en dat is omdat Jones toen lang niet zo goed was als hij nu is.
Kicks bieden mogelijkheid voor takedowns. En Jones' reach geeft je niet echt de mogelijkheid harde lowkicks te landen.
Nope, foutje van mij.quote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Cardizzle14 het volgende:
80% ? Dat is dus alleen van gisteren?
Baal er pas van als het officieel is. Gisteren de presser gezien en zo serieus was het niet leek mequote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef THEFXR het volgende:
schijnbaar slaapt iedereen nog, niemand baalt ervan dat het main event van ufc 141 niet doorgaat?
er is nog geen hol officieel. Het zijn allemaal geruchten en toe nu heeft Dana die allemaal afgeschoten.quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef THEFXR het volgende:
schijnbaar slaapt iedereen nog, niemand baalt ervan dat het main event van ufc 141 niet doorgaat?
Waren ook geruchten dat Machida ziek was.. zag er toch goed uit hoorquote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef THEFXR het volgende:
quote:As UFC president Dana White promised, the organization officially added the flyweight division to their roster on Saturday. However, White upped the ante by announcing a four-man tournament will determine the weight class’ first king.
Ian McCall, considered by many as the world’s top 125-pounder, has just been inked by the planet’s premier MMA promotion and will enter the tourney. McCall will be joined by Yasuhiro Urushitani and former bantamweight top contenders Demetrious Johnson, Joseph Benavidez.
The winners will meet at a later date to determine who will be the first to don UFC flyweight gold.
waarvoor denk je dat alistair morgen op de rol staat bij state atlethic commision?quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
er is nog geen hol officieel. Het zijn allemaal geruchten en toe nu heeft Dana die allemaal afgeschoten.
Dan is het voor iedereen duidelijktwitter:JoshGrossESPN twitterde op zondag 11-12-2011 om 06:11:04White denies Overeem is off the Lesnar card. But Alistair is on Mon.'s NSAC agenda. I've heard possibly in connection with prefight drug test. reageer retweet
Horsemeat is a codeword!!!quote:Op zondag 11 december 2011 15:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan is het voor iedereen duidelijktwitter:JoshGrossESPN twitterde op zondag 11-12-2011 om 06:11:04White denies Overeem is off the Lesnar card. But Alistair is on Mon.'s NSAC agenda. I've heard possibly in connection with prefight drug test. reageer retweet
Hier ookquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Geo3kant het volgende:
Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Ik had op de ander ingezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 11 december 2011 14:42 schreef Geo3kant het volgende:
Unibet heeft het aangepast en mij toch uitbetaald!
Ja, ik heb gewoon gemaild dat officiele uitspraak van judges van athletic commision een TKO is, en blijkbaar is het breken van botten een technische KOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |