Jammer dat hij niet bij AC Milan is gebleven, zou de perfecte speler zijn geweest daar. Samen met Robinho, Pato en Ibra. (En Seedorf en Mark natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit, dus. Waarom doen goeie spelers dit zichzelf toch aan...
Kaka voor de clubkas van AC Milan en de Heerquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit, dus. Waarom doen goeie spelers dit zichzelf toch aan...
quote:
ik zeg weer neequote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Weer niet? Mag ik nu mijn dyslexie-kaart spelen?
Je eigen carriere om zeep helpen voor de clubkas van een Italiaanse club. Ik vind het geen topidee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Kaka voor de clubkas van AC Milan en de Heer
Haha, ze spelen pas donderdag maar je kan er maar vast zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus vannacht nog ff naar Tokyo vliegen. Eigenlijk is het maar een kutbaan
Inderdaad, als er nou een goed salaris tegenover stond...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Jezus vannacht nog ff naar Tokyo vliegen. Eigenlijk is het maar een kutbaan
Hij wist toch niet dat hij zou falen bij Real? Alhoewel je dat wel kan voorspellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je eigen carriere om zeep helpen voor de clubkas van een Italiaanse club. Ik vind het geen topidee.
Dat ie het probeert, oke. Maar hij had toch allang z'n biezen moeten pakken, afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij wist toch niet dat hij zou falen bij Real? Alhoewel je dat wel kan voorspellen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Daar kun je ook rood voor geven.. 0 intentie om de bal te spelen.
quote:
Toch gewoon 5-4 over 2 wedstrijden in de Supercopa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
Real heeft al eerder te laten zien Barca goed af te kunnen stoppen, Milan liet het ook zien dit jaar.. there fore (plus het zien van deze wedstrijd) zeg ik 3-1 Real.
Ja echt he. Drie grote stappen en dan die beentjes uit elkaar..quote:
Als ik denk aan Coentrao zie ik Manolev voetballen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom denk ik aan Manolev als ik Coentrao zie voetballen?
Hoop het..is tot nu toe maar een saai potjequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Gvd wat een zaadpot in eindhoven, zo snel mogelijk naar huis gegaan voor de topper.
Gewoon 1-1
CR7 heeft speciaal gewacht voor mij, nu gaat hij los
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als ik denk aan Coentrao zie ik Manolev voetballen?
Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als ik denk aan Coentrao zie ik Manolev voetballen?
Als je morgen afreist naar Engeland dan ben je mooi op tijd voor de wedstrijd van maandag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Gvd wat een zaadpot in eindhoven, zo snel mogelijk naar huis gegaan voor de topper.
Gewoon 1-1
CR7 heeft speciaal gewacht voor mij, nu gaat hij los
D'r staat een vrouw in de goal?quote:
Hij kan zoveel niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef Blancos het volgende:
Ronaldo kan ook geen vrije trappen meer nemen. Laat Alonso het dan doen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Met zijn pasjes en zijn beentjes wijdalsof een dikke drol eruit moet persen..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Dan speelt....?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je morgen afreist naar Engeland dan ben je mooi op tijd voor de wedstrijd van maandag.
I know, maar het is echt zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
Als je aan Manolev denkt als je Controa ziet.. ik denk dat dat het grootste compliment is dat Manolev ooit heeft gehad
idd z'n buttplug zal niet goed zittenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Ronaldo scoorde slechts 3 keer tegen Barcelona waarvan 2 tegen Alves waarvan 1 vanaf de penaltystip.quote:
Gregory pakt hem gewoon, hij heeft immers in een wk finale gestaan en is niet snel onder de indruk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Ronaldo is nu slecht maar tegen Nederland wel weer goed.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
voetbal van een andere planeet mensen
tikkie takkaquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Toch mooi dat we dit Real mee mogen makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
over 40 jaar kan ik mijn kleinkinderen vertellen dat ik het beste team ooit heb gezien
REALquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
over 40 jaar kan ik mijn kleinkinderen vertellen dat ik het beste team ooit heb gezien
past wel een beetje bij de wedstrijdquote:
KAUFEN KAUFEN!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch mooi dat we dit Real mee mogen maken
Valt wel mee laatste tijd.quote:
Wauw, jij keek in '54 al?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
Zolang ze maar winnen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef Oidipous het volgende:
Barcelona speelt alleen maar lange ballen waardoor ze steeds het balbezit kwijtraken. What's going on?
Winnen is winnen, klaarquote:
Het zal ook eens niet... jij aangemaakt zeker?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[12/12 Premier League ] Chelsea - Manchester City 21:00
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet... jij aangemaakt zeker?
Zou best eens kunnen...quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Iniesta. Scoorde hij niet een belangrijk doelpunt vorig jaar in de WK-finale?
moet dat nou weer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Iniesta. Scoorde hij niet een belangrijk doelpunt vorig jaar in de WK-finale?
Over welke team heb je het dan??quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Evertjan het volgende:
PSV Eindhoven lijkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Over welke team heb je het dan??
neeeee, niet vragenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Beter stopt Kieft met ademen. Is irritant.
Ajax 2010/11 natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nieuw hierquote:
Jup.. Maarja Web hequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Iniesta. Moest hij geen rood hebben in de WK-finale?
Sierd gaat gewoon door als Kieft dood neervalt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Beter stopt Kieft met ademen. Is irritant.
Mourinho haat voetbalquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Buitendam het volgende:
Waarom wisselt ie Ozil nu in vredesnaam?
omdat ie bolle ogen heeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Buitendam het volgende:
Waarom wisselt ie Ozil nu in vredesnaam?
Neequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat denken jullie, zou Real Madrid met Sneijder beter zijn dan Real Madrid met Ozil?
neequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat denken jullie, zou Real Madrid met Sneijder beter zijn dan Real Madrid met Ozil?
neequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Goeden constatering, maar sowieso lijkt de wedstrijd veel minder te leven deze keer.. topics gaan best traag vind ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Op Fok zijn er echt veel gloryhunters. Vorig seizoen was de meerderheid voor Barcelona. Dit seizoen zie ik het tegenovergestelde. Hoe zielig kan je dan zijn.
Ik haat Barcelona altijd, ik maak geen uitzonderingen als ze ineens Messi in het team hebben.
Niet haten op de FOK!-bandwagon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Op Fok zijn er echt veel gloryhunters. Vorig seizoen was de meerderheid voor Barcelona. Dit seizoen zie ik het tegenovergestelde. Hoe zielig kan je dan zijn.
Ik haat Barcelona altijd, ik maak geen uitzonderingen als ze ineens Messi in het team hebben.
Barcelona is tumor van het voetbal tegenwoordigquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Net of Messi daar pas sinds vorig jaar speelt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Barcelona is tumor van het voetbal tegenwoordig
Ik vind Strootman de tumor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is toch geblesseerd....quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
4 of 5. Unibet lijn lag op 8.5quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Geo3kant het volgende:
7 gele zei ik, hoeveel zitten we al?
zou voor beiden een goede keus zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Geo3kant het volgende:
Sneijder gaat naar ManU, die zijn nu desperate.
Ik weet niet, ik denk het eigenlijk wel. Met zulke snelle aanvallers en een type Sneijder die geweldige ballen kan geven ....quote:
Voetbalsupporters zijn dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hij is een baasquote:
Dus Johan Cruijff is een tumor-engineer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou hij excelleren in barca vs real madrid. ik denk het niet he
Sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef Evertjan het volgende:
Zou Bas Dost er hier ook 5 inschoppen
Heeft cruijff dan kaartennaaien en scheid manipuleren uitgevonden? Zo ja, dan wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dus Johan Cruijff is een tumor-engineer?
zelfs niet in eigen doelquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef Evertjan het volgende:
Zou Bas Dost er hier ook 5 inschoppen
BARCA BARCA BARCA BARCAquote:
nou misschien van Persie in zijn huidige vormquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:19 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat geen enkele Oranje international bij Barca of Real in de basis zou staan om eerlijk te zijn
Weinig. HAHAHAHA.quote:
Dat is bedacht in zuid amerika ..quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft cruijff dan kaartennaaien en scheid manipuleren uitgevonden? Zo ja, dan wel ja
Heeft cruijff geluk danquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is bedacht in zuid amerika ..
Scheelt niet veel van elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Gvd mijn kerstboom is omgevallen voor de tvKon ik eerst ballen gaan rapen enzo.
Wie is er beter atm?
Dost.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is er beter atm?
Gelijk .. Real Madrid nu ietsjes beter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is er beter atm?
allebei even slechtquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is er beter atm?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is er beter atm?
Ballen rapen vind je toch niet erg?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is er beter atm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |