quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef Geo3kant het volgende:
Daar kun je ook rood voor geven.. 0 intentie om de bal te spelen.
quote:
Toch gewoon 5-4 over 2 wedstrijden in de Supercopa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
Real heeft al eerder te laten zien Barca goed af te kunnen stoppen, Milan liet het ook zien dit jaar.. there fore (plus het zien van deze wedstrijd) zeg ik 3-1 Real.
Ja echt he. Drie grote stappen en dan die beentjes uit elkaar..quote:
Als ik denk aan Coentrao zie ik Manolev voetballen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom denk ik aan Manolev als ik Coentrao zie voetballen?
Hoop het..is tot nu toe maar een saai potjequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Gvd wat een zaadpot in eindhoven, zo snel mogelijk naar huis gegaan voor de topper.
Gewoon 1-1
CR7 heeft speciaal gewacht voor mij, nu gaat hij los
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als ik denk aan Coentrao zie ik Manolev voetballen?
Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als ik denk aan Coentrao zie ik Manolev voetballen?
Als je morgen afreist naar Engeland dan ben je mooi op tijd voor de wedstrijd van maandag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Gvd wat een zaadpot in eindhoven, zo snel mogelijk naar huis gegaan voor de topper.
Gewoon 1-1
CR7 heeft speciaal gewacht voor mij, nu gaat hij los
D'r staat een vrouw in de goal?quote:
Hij kan zoveel niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef Blancos het volgende:
Ronaldo kan ook geen vrije trappen meer nemen. Laat Alonso het dan doen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Met zijn pasjes en zijn beentjes wijdalsof een dikke drol eruit moet persen..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Dan speelt....?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je morgen afreist naar Engeland dan ben je mooi op tijd voor de wedstrijd van maandag.
I know, maar het is echt zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
Als je aan Manolev denkt als je Controa ziet.. ik denk dat dat het grootste compliment is dat Manolev ooit heeft gehad
idd z'n buttplug zal niet goed zittenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Ronaldo scoorde slechts 3 keer tegen Barcelona waarvan 2 tegen Alves waarvan 1 vanaf de penaltystip.quote:
Gregory pakt hem gewoon, hij heeft immers in een wk finale gestaan en is niet snel onder de indruk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef mrstylo het volgende:
Ronaldo is nu slecht maar tegen Nederland wel weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |