trut!quote:
hahaha het is echt net of er ergens een pingalarm afgaat bij usersquote:
Ja, tuurlijk..quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Lois het volgende:
[..]
hahaha het is echt net of er ergens een pingalarm afgaat bij users
beetje dunquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef m@x het volgende:
Oh ja, die braadworsten waren er ook nog
[ afbeelding ]
En?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Saffier het volgende:
Mijn buurman (een neger) deed me onlangs een oneerbaar voorstel
ik las Golferquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben dik in voor sex. Goffer, volgens mij groeit m'n vlies terug zo lang is het terug.
Komkommer. Gang.quote:
hij wilde zn bloedworst ff in je nek leggen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Saffier het volgende:
Mijn buurman (een neger) deed me onlangs een oneerbaar voorstel
Niets mis met dikke piemels. Verder kan je toch gewoon je ogen dicht doen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik las Golfer
Ik hen trouwens ook niks met negers
En hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan de teleurstelling als die vrouwen hier EINDELIJK een negert scoren en die ramlat een beknelde 13cm blijkt te zijn...
jaloers..quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan de teleurstelling als die vrouwen hier EINDELIJK een negert scoren en die ramlat een beknelde 13cm blijkt te zijn...
Niet in mijn nekquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef moussy het volgende:
[..]
hij wilde zn bloedworst ff in je nek leggen?
ik heb geen negers nodig voor een dikke piemelquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niets mis met dikke piemels. Verder kan je toch gewoon je ogen dicht doen?
arme E.T.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik heb al jaaaaaren een ramlat van een beknelde 13cm...
Dat van die 13 cmquote:
En wat is je eerste??quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef m@x het volgende:
Ik had vandaag sjans met een neger bij de tramhalte. Eerst ging ie lief naar me lachen en knipogen en toen zei hij dat Kai wel een muts op moet als het zo koud is
Het is mijn 2e Saffier. En ik geloof ook niet de laatste
volgens mij heb jij dat ding van jij al jaren niet gezien (niet rechtstreeks tenminste)quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik heb al jaaaaaren een ramlat van een beknelde 13cm...
ohhhhh brrrrrrr.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
de enige negerpiemel die ik van mijn leven gezien heb was in het verpleeghuis bij een bijna 100jarige surinamer en daar heb ik nog een trauma van (dr moest een condoomcatheter om maar dat lukte niet omdat het ding tegen begon te werken als jullie begrijpen wat ik bedoel
quote:
ze weet niet beter?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zegt niks te kort te komen?
Mijn sterrenbeeld op mijn kuit.quote:
Rillllllquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
de enige negerpiemel die ik van mijn leven gezien heb was in het verpleeghuis bij een bijna 100jarige surinamer en daar heb ik nog een trauma van (dr moest een condoomcatheter om maar dat lukte niet omdat het ding tegen begon te werken als jullie begrijpen wat ik bedoel
Foto?quote:
ochquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dat ding van jij al jaren niet gezien (niet rechtstreeks tenminste)
iets met gereedschap en afdakje enzo
Alleen mannen met een kleine piemel zeggen dat. Of de vrouwen van zulke mannenquote:
Egnie, die zijn niet om aan te zien op het momentquote:
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:04 schreef m@x het volgende:
[..]
Egnie, die zijn niet om aan te zien op het moment
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb geen negers nodig voor een dikke piemel
dat heb ik eens tegen een vriendje gezegd ter bemoedigingquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Grijs het volgende:
Ach, het gaat niet om het formaat maar wat je ermee doet...
(of ben ik nu weer eens te naïef)
Of... kun je nagaan hoe klein die andere waren?quote:
Je begint van die Gerard Kemkers-dijen te krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
och
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een fietswiel..weer eens wat anders dan aambeien..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
och
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tarzan xl?quote:
Ik bedoel een andere schaatser waarvan ik de naam niet meer weet. Ik weet alleen nog maar die dijenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Je begint van die Gerard Kemkers-dijen te krijgen
Ja ik doe een boel rennen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Je begint van die Gerard Kemkers-dijen te krijgen
eric heidenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere schaatser waarvan ik de naam niet meer weet. Ik weet alleen nog maar die dijen
nee, gewoon een lekkere vent in mijn bed al een jaar of 17quote:
Na 5KM rennen teken ik wel een beetje ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
niet meer afvallen hoor, dan krijg je nog meer rimpels
deelnemer obese ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
och
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was glapje! <3 Ben blij voor je dat je er zo lang gelukkig mee kunt zijn. Echt!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, gewoon een lekkere vent in mijn bed al een jaar of 17
Ik ben gewoon lekkerder dan negerts!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
verdomme... we hadden het over lekkere negers...
nu gaat het opeens over swets
dammit!
Hahhahaahahquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef Grijs het volgende:
Swets, E.T., wat doen jullie hier nog?
Of internetten jullie altijd tijdens ehm...
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lekkerder dan negerts!
Niks mis met Swetsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
verdomme... we hadden het over lekkere negers...
nu gaat het opeens over swets
dammit!
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
was glapje! <3 Ben blij voor je dat je er zo lang gelukkig mee kunt zijn. Echt!
Echt heel knap!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was m'n eigen personal trainer
deze Gerard?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef m@x het volgende:
Nee, hij heette volgens mij echt wel Gerard. Gerard Dijen, dat was het vast.
Knap hoor Swets
Jaaaaaaaaquote:
Huur een kamer ! :pquote:
Kan me wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dank je
Ik had ook nooit verwacht op mijn 41ste gezonder te zijn dan ooit.
Jij doet ook gewoon alles hè?quote:
quote:
We huren al een heel huis!quote:
Met jou ben ik al op stap geweest. Wie doet hier nou alles?quote:
Er staat ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Met jou ben ik al op stap geweest. Wie doet hier nou alles?
Nu?quote:
Dan moet ik gewoon wat meer aan mijn conditie gaan doen en niet afvallenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef m@x het volgende:
[..]![]()
Lekker gevoel is dat he Swets. Ik kan ook weer trappen op en af rennen en hele einden fietsen zonder buiten adem te raken. Geweldig!
M'n lijf weer wat strakker krijgen. Gewicht is ok.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:15 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon wat meer aan mijn conditie gaan doen en niet afvallen
Ik zou d`r wel een truukje op kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Gerard van Velde. Die van die dijen. Ik krijg d'r heul ademnood van. Denk ik.
Ja? Het was voor Rocka, ik ben nog nniet helemaal aan het nieuwe oude tempo gewendquote:
Ik zou m m'n bed niet uitschoppen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou d`r wel een truukje op kunnen
Ik kom steeds meer in de buurt van een ok gewicht. Nu de boel idd nog wat strakker krijgen. Misschien moet ik gewoon eens van die dijen opzoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
M'n lijf weer wat strakker krijgen. Gewicht is ok.
Ff bijblijven ouwe!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja? Het was voor Rocka, ik ben nog nniet helemaal aan het nieuwe oude tempo gewend
Ja, d'r op scheelt zat qua ademnood, maar dan met een kussen over z'n hoofd geloof ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sterker nog.. de hele goocheldoos ..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
calorien verbranden op een leuke manier?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik kom steeds meer in de buurt van een ok gewicht. Nu de boel idd nog wat strakker krijgen. Misschien moet ik gewoon eens van die dijen opzoeken
Werkt dat denk je?? Gewoon veel neuken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik kom steeds meer in de buurt van een ok gewicht. Nu de boel idd nog wat strakker krijgen. Misschien moet ik gewoon eens van die dijen opzoeken
Ff mijn laptop aanslingeren. Daar ben ik sneller opquote:
Ja ik vind het ook gewoon prettig om te sporten tegenwoordig. 'Even' 40KM fietsen van de zomer, en de laatste maanden naar m'n werk heen en terug fietsen (25KM) en dan nog 'even' een rondje rennen van 5KM...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef m@x het volgende:
[..]![]()
Lekker gevoel is dat he Swets. Ik kan ook weer trappen op en af rennen en hele einden fietsen zonder buiten adem te raken. Geweldig!
Preciesquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:18 schreef Lois het volgende:
[..]
calorien verbranden op een leuke manier?
Ik neuk ze liever levend?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, d'r op scheelt zat qua ademnood, maar dan met een kussen over z'n hoofd geloof ik
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Werkt dat denk je?? Gewoon veel neuken?
Proberen waard !!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies
Vast wel Ticootje, en zo niet, dan toch
Buik wat strakker en tetten een stukkie omhoogquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
M'n lijf weer wat strakker krijgen. Gewicht is ok.
Rondjes rennen en zulke einden fietsen doe ik nog niet. Ik ben al blij met de 5 trappen op en af en in no-time naar het station. En stiekem ben ik nog het allerblijst dat ik alles wat in de winkel hangt gewoon pas en niet naar van die tentenwinkels hoef. Hoe oppervlakkigquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook gewoon prettig om te sporten tegenwoordig. 'Even' 40KM fietsen van de zomer, en de laatste maanden naar m'n werk heen en terug fietsen (25KM) en dan nog 'even' een rondje rennen van 5KM...
Ja, maar kussen zonder aandrukken hoorquote:
Ja maar jij hebt een vent met een conditie van hier tot Tokio. Jij moet wel. Anders mat ie je af jonguh!quote:
Misschien toch die ene drummer nog eens proberenquote:
Ja maar dat is ook fijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Rondjes rennen en zulke einden fietsen doe ik nog niet. Ik ben al blij met de 5 trappen op en af en in no-time naar het station. En stiekem ben ik nog het allerblijst dat ik alles wat in de winkel hangt gewoon pas en niet naar van die tentenwinkels hoef. Hoe oppervlakkig
Nou. Wat een lul was dat zeg!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Misschien toch die ene drummer nog eens proberen
Idd. Ik hoop hem toch nog eens tegen te komen. Kijken wat hij nu zegtquote:
Daar zullen we nooit achterkomenquote:
Lang verhaalquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
wat was er met die drummer?
welke drummer eigk?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:21 schreef Lois het volgende:
Dat is niet oppervlakkig M@x, dat is gewoon herkenbaar en heerlijk en onvoorstelbaar knap!
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:
Dan zou het echt een stuk oppervlakkig stuk vreten zijn. Nee. Jij bent meer waard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Idd. Ik hoop hem toch nog eens tegen te komen. Kijken wat hij nu zegt
Snel typen dan voor het topic hier vol isquote:
Weet ik en daarom zou ik hem graag nog eens tegenkomen. Om dat te vertellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou het echt een stuk oppervlakkig stuk vreten zijn. Nee. Jij bent meer waard.
Gaan we stappen?quote:
Ik ben wel een buufquote:
als ik gok op:quote:
Ach mannen. ....quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Weet ik en daarom zou ik hem graag nog eens tegenkomen. Om dat te vertellen.
Niet met zoveel woorden, maar daar kwam het wel op neerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als ik gok op:
een drummer van de een of andere band, die jij wel leuk vond, reageert met een lullige opmerking over je( teveel aan) figuur, zit ik er dan ver naast?
oooooo gewoon een overschat stuk vreten dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Niet met zoveel woorden, maar daar kwam het wel op neer
stuur hem een taart met besjes van nachtschadequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:28 schreef m@x het volgende:
Dat teveel aan figuur heb ik er trouwens zelf bijbedacht en misschien moet ik hem wel heel dankbaar zijn want er is sindsdien bijna 30 kilo af. Zal ik hem een bosje bloemen sturen?
Evilquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
stuur hem een taart met besjes van nachtschade
euh, wie wat waar?quote:
Ik ga jou zeker pm-en als ik inspiratie nodig hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
goed he?
pastis met lactulose is ook leuk
ik niet hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
iedereen zit op 24.00 uur te wachten volgens mij
maar ik ga ook zo.
anders kom ik morgen mijn bed niet uit
Pastis met lactulose? Of een leuke vent?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
helpt ook om af te vallen denk ik?
Ik ben heel slecht in het tegenkomen van de allerleukste vent. Echt!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop dat je het nooit nodig hebt.
dat je gewoon de allerleukste vent tegen komt!
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
iedereen zit op 24.00 uur te wachten volgens mij
maar ik ga ook zo.
anders kom ik morgen mijn bed niet uit
hij is er! absoluut! en je gaat hem tegenkomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het tegenkomen van de allerleukste vent. Echt!
en wat is die fout?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij is er! absoluut! en je gaat hem tegenkomen.
maak nooit de fout die ik gemaakt heb
je kan niet zeggen dat je slecht bent in iets wat je nog nooit gedaan hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het tegenkomen van de allerleukste vent. Echt!
zondagochtend is toch ook burgerlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor seks?
Ik geloof dat dat mijn cue is... Zaterdag he!![]()
Dan komt ze zeker die leuke vent niet tegen? #begrijpthetnietquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
en wat is die fout?
En och m@x..je kan altijd nog lesbies worden he
Ik ben bang dat ik dan juist die leuke vent tegenkom. Net als ik 'bekeerd' benquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan komt ze zeker die leuke vent niet tegen? #begrijpthetniet
als je daar serieus in geinteresseerd bent mag je pmmen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
en wat is die fout?
En och m@x..je kan altijd nog lesbies worden he
Of misschien juist wel...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan komt ze zeker die leuke vent niet tegen? #begrijpthetniet
maar we willen dat juist allemaal wetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je daar serieus in geinteresseerd bent mag je pmmen.
het was namelijk geen grapje
dat geeft niks, is heel ~*hip*~quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das niet erg, dan kun je nog bi worden.
respect hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was m'n eigen personal trainer
ja rood, pittig kort haar ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dat geeft niks, is heel ~*hip*~
Stereo bedoel je? Neej.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das niet erg, dan kun je nog bi worden.
pakjes openmaken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef k_i_m het volgende:
WAT IS ER MET 24.00 UUR DAN?!?!@!!!EINZ!11!!11
dan komen de leuke kerels?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef k_i_m het volgende:
WAT IS ER MET 24.00 UUR DAN?!?!@!!!EINZ!11!!11
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:42 schreef moussy het volgende:
[..]
maar we willen dat juist allemaal weten
quote:
Hier ook niet. Of het moet een leuke opblaasman zijnquote:
de VRIJGEZELLE leuke kerels?quote:
Hoe is het met je keuken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef moussy het volgende:
de mijnes is niet leuk, die boort gaten in de waterleiding.
Dat kan ook nog maar het hoeft niet van 2 kanten tegelijk te komen.quote:
beide! alhoewel, ik heb een leuke mijnheer én overgewicht *iets fout doet*quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Pastis met lactulose? Of een leuke vent?
Je vergeet het beknelde. Maar dat heb je natuurlijk al snel in zo'n strakke wielrenbroekquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
met hun 13 cm mannelijkheid
Serieus, ik snap wérkelijk niet hoe iemand het met een opblaaspop kan doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Hier ook niet. Of het moet een leuke opblaasman zijn
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
met hun 13 cm mannelijkheid
Details, details...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Je vergeet het beknelde. Maar dat heb je natuurlijk al snel in zo'n strakke wielrenbroek
nou ja, qua kleurbeleving is het met bekneld wel weer heel erg OTquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Je vergeet het beknelde. Maar dat heb je natuurlijk al snel in zo'n strakke wielrenbroek
Dus P mag bijna naar bedquote:
Er is natuurlijk geen lol aan als ie eraf valt. Laat staan van binnen afbreektquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, qua kleurbeleving is het met bekneld wel weer heel erg OT
een euh, levensechte pocketrocketquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Er is natuurlijk geen lol aan als ie eraf valt. Laat staan van binnen afbreekt.
Tis dat of 'dikzak met klein piemeltje' ..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ga ik de rest van mijn fok carriere natuurlijk door het leven als diabeet met klein piemeltje
Hele dikke knuffel!! Gaat het met jou?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
Tis dat of 'dikzak met klein piemeltje' ..
ze groeien naar de zon toe?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Saffier het volgende:
Bij Oprah of dr Oz zeiden ze ooit eens dat als je x-kilo afvalt je piemel vanzelf groeit omdattie niet meer onder dat afdak hangt dan
Gooi die van die hond er ook nog bij en dan is ie afquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ga ik de rest van mijn fok carriere natuurlijk door het leven als diabeet met klein piemeltje
Hahhahaha net plantjes hequote:
Ik snap, doe maar even lekker meelachen danquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Rottdog het volgende:
Lois heel eerlijk geantwoord op moment ff niet goed maar hopelijk komen we daar ook wel weer bovenop.
Vond het in ieder geval heelijk om zo'n geweldig bankie te lezen
denk meer dat dat stuk wat eerst in de buik zat nu buiten de buik zit omdat de buik kleiner is... hetgeen klopt trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Saffier het volgende:
Bij Oprah of dr Oz zeiden ze ooit eens dat als je x-kilo afvalt je piemel vanzelf groeit omdattie niet meer onder dat afdak hangt dan
Dat bedoelde ik ja en dat 2e deel had ik dan weer niet hoeven wetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
denk meer dat dat stuk wat eerst in de buik zat nu buiten de buik zit omdat de buik kleiner is... hetgeen klopt trouwens.
Nou is het een beknelde 14cmquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:54 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja en dat 2e deel had ik dan weer niet hoeven weten
Ow ow ow waaaaarom visualiseer ik dan toch ook alles?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:55 schreef Lois het volgende:
Ik heb laatst zo'n penisvergrotende operatie gezien op tv, en dan zuigen ze idd wat vet weg bij de schaamheuvel (stap 1) en dan is de penis al groter.
whahahahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ow ow ow waaaaarom visualiseer ik dan toch ook alles?![]()
Geen bevrijdde 14cm?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou is het een beknelde 14cm
Ik moet nu opeens aan vlaamse friet denkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:55 schreef Rottdog het volgende:
Maar als dat niet strak wordt getrokken dan heb je een puntje uit een slap zakje.
Ja die! die zit ik ook altijd verwonderd te bekijken. Bedenken of dat in erecte toestand nog goed zou komen enzo....quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Bij genante lijven komt er ook wel eens zo'n bierpens voorbij draaien en die man die heeft me toch een armoeiïg stompjemaar misschien is ie er heel kundig mee hoor, of is ie opstandig echt mega. vind het toch altijd een beetje sneu.
Die hangen toch niet slapquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet nu opeens aan vlaamse friet denken
Ik snap niet hoe iemand daar nog kundig mee moet zijn, volgens mij kunnen ze alleen nog maar op hun rug liggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Bij genante lijven komt er ook wel eens zo'n bierpens voorbij draaien en die man die heeft me toch een armoeiïg stompjemaar misschien is ie er heel kundig mee hoor, of is ie opstandig echt mega. vind het toch altijd een beetje sneu.
quote:
nou bij die kerel moet ik altijd denken aan zo'n porceleinen kastknopje. Da's toch sneu?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
'sneu' is niet de omschrijving die wij mannen graag horen als het over de klavots gaat
Ik weet niet hoeveel PM'ers er ondertussen naar E.T. zijn gestuurd of ik écht een beknelde 13cm heb?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:00 schreef Rottdog het volgende:
Kom op swets wij hebben het toch niet over de jouwetoch?
zo eentje die je in moet drukken en dan naar buiten springt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou bij die kerel moet ik altijd denken aan zo'n porceleinen kastknopje. Da's toch sneu?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou bij die kerel moet ik altijd denken aan zo'n porceleinen kastknopje. Da's toch sneu?
we hebben allemaal de .rar ontvangen inmiddels.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel PM'ers er ondertussen naar E.T. zijn gestuurd of ik écht een beknelde 13cm heb?
O, wees gerust, dat hoef ik echt niet te weten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel PM'ers er ondertussen naar E.T. zijn gestuurd of ik écht een beknelde 13cm heb?
*auw*quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
zo eentje die je in moet drukken en dan naar buiten springt?
14.gif!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:02 schreef Lois het volgende:
[..]
we hebben allemaal de .rar ontvangen inmiddels.
Swetseneggert.rar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:02 schreef Lois het volgende:
[..]
we hebben allemaal de .rar ontvangen inmiddels.
Ja of in worstquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ook ineens trek in vlaamse frieten?
Kwam hij dan altijd in zijn blote reet op bezoek?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef Leandra het volgende:
Toen ik vorig jaar hoogzwanger in t ziekenhuis lag, lag ik op zaal met iemand wiens man ook zo gigantisch was dat ik nog steeds niet snap hoe ze überhaupt zwanger heeft kunnen worden
HAHAHAHAA!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh je kent hem wel? Volgens ET was deze onbekend en nieuw.....quote:
Ze heeft nu zo een nieuwe hippe iphone 4s he, dus weet niet wat ze allemaal nog sneaky op de foto heeft gezet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef Lois het volgende:
[..]
Oh je kent hem wel? Volgens ET was deze onbekend en nieuw.....
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Durf jij op die linkjes onder zijn posts te klikken?
Maar jou kan ik wel volgen (die van Buuf was te subtiel).quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef Saffier het volgende:
Woehahahhaha Buuf! GMTA! Hahahahhaha
Ja precies, de wijn begint z'n werk te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Saffier het volgende:
Het is laat he Grijs
Meiden en meneer swets ik ga nu echt naar bed, lees morgen de rest wel
Droom zachtquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:11 schreef Saffier het volgende:
Het is laat he Grijs
Meiden en meneer swets ik ga nu echt naar bed, lees morgen de rest wel
Ik moet volgende week zaterdag weer los joh!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Naar bed? Tis zaterdagavond
Ik ga de kerstboom ff optuigen denk ik
Nou? Hele week om voor te slapenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik moet volgende week zaterdag weer los joh!
Nee, ik moet nog heel veel stukjes schrijven en morgen kleumen langs de skibaan en dinsdag bowlen en tussendoor ook nog werken en vrijdag ook nog een misschien misschien met jeweetwel. Druk, druk, drukquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou? Hele week om voor te slapen
Jeetjequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Rottdog het volgende:
Truste dames![]()
Over een eerdere opmerking waarom het hier op moment niet goed gaat is dat ik sinds deze week post in lif topic mammapoli. Jullie zullen me dus weer wat vaker voorbij zien schuiven
wbquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:18 schreef Noli. het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het zo...
Het woord sex valt en ineens komen er van overal "ouwe" OUD-users te voorschijn.
Oiquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:17 schreef Rottdog het volgende:
Truste dames![]()
Over een eerdere opmerking waarom het hier op moment niet goed gaat is dat ik sinds deze week post in lif topic mammapoli. Jullie zullen me dus weer wat vaker voorbij zien schuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |