trut!quote:
hahaha het is echt net of er ergens een pingalarm afgaat bij usersquote:
Ja, tuurlijk..quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Lois het volgende:
[..]
hahaha het is echt net of er ergens een pingalarm afgaat bij users
beetje dunquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef m@x het volgende:
Oh ja, die braadworsten waren er ook nog
[ afbeelding ]
En?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Saffier het volgende:
Mijn buurman (een neger) deed me onlangs een oneerbaar voorstel
ik las Golferquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben dik in voor sex. Goffer, volgens mij groeit m'n vlies terug zo lang is het terug.
Komkommer. Gang.quote:
hij wilde zn bloedworst ff in je nek leggen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:56 schreef Saffier het volgende:
Mijn buurman (een neger) deed me onlangs een oneerbaar voorstel
Niets mis met dikke piemels. Verder kan je toch gewoon je ogen dicht doen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik las Golfer
Ik hen trouwens ook niks met negers
En hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan de teleurstelling als die vrouwen hier EINDELIJK een negert scoren en die ramlat een beknelde 13cm blijkt te zijn...
jaloers..quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan de teleurstelling als die vrouwen hier EINDELIJK een negert scoren en die ramlat een beknelde 13cm blijkt te zijn...
Niet in mijn nekquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef moussy het volgende:
[..]
hij wilde zn bloedworst ff in je nek leggen?
ik heb geen negers nodig voor een dikke piemelquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niets mis met dikke piemels. Verder kan je toch gewoon je ogen dicht doen?
arme E.T.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik heb al jaaaaaren een ramlat van een beknelde 13cm...
Dat van die 13 cmquote:
En wat is je eerste??quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:57 schreef m@x het volgende:
Ik had vandaag sjans met een neger bij de tramhalte. Eerst ging ie lief naar me lachen en knipogen en toen zei hij dat Kai wel een muts op moet als het zo koud is
Het is mijn 2e Saffier. En ik geloof ook niet de laatste
volgens mij heb jij dat ding van jij al jaren niet gezien (niet rechtstreeks tenminste)quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik heb al jaaaaaren een ramlat van een beknelde 13cm...
ohhhhh brrrrrrr.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
de enige negerpiemel die ik van mijn leven gezien heb was in het verpleeghuis bij een bijna 100jarige surinamer en daar heb ik nog een trauma van (dr moest een condoomcatheter om maar dat lukte niet omdat het ding tegen begon te werken als jullie begrijpen wat ik bedoel
quote:
ze weet niet beter?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zegt niks te kort te komen?
Mijn sterrenbeeld op mijn kuit.quote:
Rillllllquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
de enige negerpiemel die ik van mijn leven gezien heb was in het verpleeghuis bij een bijna 100jarige surinamer en daar heb ik nog een trauma van (dr moest een condoomcatheter om maar dat lukte niet omdat het ding tegen begon te werken als jullie begrijpen wat ik bedoel
Foto?quote:
ochquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dat ding van jij al jaren niet gezien (niet rechtstreeks tenminste)
iets met gereedschap en afdakje enzo
Alleen mannen met een kleine piemel zeggen dat. Of de vrouwen van zulke mannenquote:
Egnie, die zijn niet om aan te zien op het momentquote:
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:04 schreef m@x het volgende:
[..]
Egnie, die zijn niet om aan te zien op het moment
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb geen negers nodig voor een dikke piemel
dat heb ik eens tegen een vriendje gezegd ter bemoedigingquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Grijs het volgende:
Ach, het gaat niet om het formaat maar wat je ermee doet...
(of ben ik nu weer eens te naïef)
Of... kun je nagaan hoe klein die andere waren?quote:
Je begint van die Gerard Kemkers-dijen te krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
och
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een fietswiel..weer eens wat anders dan aambeien..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
och
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tarzan xl?quote:
Ik bedoel een andere schaatser waarvan ik de naam niet meer weet. Ik weet alleen nog maar die dijenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Je begint van die Gerard Kemkers-dijen te krijgen
Ja ik doe een boel rennen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Je begint van die Gerard Kemkers-dijen te krijgen
eric heidenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik bedoel een andere schaatser waarvan ik de naam niet meer weet. Ik weet alleen nog maar die dijen
nee, gewoon een lekkere vent in mijn bed al een jaar of 17quote:
Na 5KM rennen teken ik wel een beetje ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
niet meer afvallen hoor, dan krijg je nog meer rimpels
deelnemer obese ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
och
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was glapje! <3 Ben blij voor je dat je er zo lang gelukkig mee kunt zijn. Echt!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nee, gewoon een lekkere vent in mijn bed al een jaar of 17
Ik ben gewoon lekkerder dan negerts!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
verdomme... we hadden het over lekkere negers...
nu gaat het opeens over swets
dammit!
Hahhahaahahquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef Grijs het volgende:
Swets, E.T., wat doen jullie hier nog?
Of internetten jullie altijd tijdens ehm...
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lekkerder dan negerts!
Niks mis met Swetsquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
verdomme... we hadden het over lekkere negers...
nu gaat het opeens over swets
dammit!
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
was glapje! <3 Ben blij voor je dat je er zo lang gelukkig mee kunt zijn. Echt!
Echt heel knap!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was m'n eigen personal trainer
deze Gerard?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef m@x het volgende:
Nee, hij heette volgens mij echt wel Gerard. Gerard Dijen, dat was het vast.
Knap hoor Swets
Jaaaaaaaaquote:
Huur een kamer ! :pquote:
Kan me wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dank je
Ik had ook nooit verwacht op mijn 41ste gezonder te zijn dan ooit.
Jij doet ook gewoon alles hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |