abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105424500

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105424504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Soit het volgende:

[..]

Ja, lijkt mij ook echt zo erg. Nergens wordt ook gezegd/geschreven door de media: sterkte voor de nabestaanden van die jongen. Net zo erg, maar ja.
Meestal gewoon sterkte voor de nabestaanden, dat kan je natuurlijk breed interpreteren.
pi_105424520
wie van hier posten er ook in die radio-reeks?
pi_105424602
Mijn broertje had trouwens vannacht extreme buikpijn. We wilden bijna naar het ziekenhuis gaan, maar hij had ergens gehoord dat de pijn minder erg wordt als je met je vuist tegen de muur stompt ( :') ) en dat deed hij twee keer, daarna was de buikpijn ineens wonderbaarlijk weg :?

Maar weinig slaap gehad, want ik dacht aan een acute blindedarmontsteking. Had gekund.

Waarschijnlijk was het een paniekaanval of zo. Heel apart.
pi_105424604
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meestal gewoon sterkte voor de nabestaanden, dat kan je natuurlijk breed interpreteren.
Meestal dan. Bij de persco alleen sterkte voor de nabestaanden van het meisje. Bij de jongen zeiden ze alleen maar dat het verschrikkelijk was wat hij heeft gedaan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:38:01 #6
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105424633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef dawg het volgende:
wie van hier posten er ook in die radio-reeks?
heloef, why?
pi_105424697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:38 schreef Sinji het volgende:

[..]

heloef, why?
omdat ik door die pubertjes daar de spytool altijd vol heb met die onzinquotes als yo dawg i herd... blabla met dat plaatje van die enorm suffe neger erbij.

laat ze wat anders verzinnen. :7
pi_105424699
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn broertje had trouwens vannacht extreme buikpijn. We wilden bijna naar het ziekenhuis gaan, maar hij had ergens gehoord dat de pijn minder erg wordt als je met je vuist tegen de muur stompt ( :') ) en dat deed hij twee keer, daarna was de buikpijn ineens wonderbaarlijk weg :?

Maar weinig slaap gehad, want ik dacht aan een acute blindedarmontsteking. Had gekund.

Waarschijnlijk was het een paniekaanval of zo. Heel apart.
Dan wordt je met de ene pijn afgeleid van de andere :P Deed zijn vuist niet pijn?
Mijn zusje had trouwens op haar 11e gigantische buikpijn, veel spugen enzo, en na 2 weken was t over, al sluimerde het alsnog. Jaar later was het zo erg dat ze niet meer kon lopen. Ze heeft een jaar rondgelopen met een geirriteerde BD die uiteindelijk is gaan ontsteken. Simpel te checken trouwens, kenmerk van BD is loslaatpijn
pi_105424742
loslaatpijn?
Rustig aan.
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:40:47 #10
361916 Casie
It's in the water
pi_105424743
Wat is spytool eigenlijk?
pi_105424764
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef Casie het volgende:
Wat is spytool eigenlijk?
kun je kijken wie er allemaal over je roddelen. :7
pi_105424775
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
loslaatpijn?
Als je drukt doet t pijn, laat je los, doet het zo mogelijk nog meer pijn.
quote:
Er ontstaan na verloop van tijd peritoneale prikkelingsverschijnselen: Zachtjes de rechter onderbuik indrukken doet pijn, dan snel de hand weghalen doet nogmaals pijn ('loslaatpijn').
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:41:48 #13
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105424790
Haha, goed idee dawg. Somsayin' G
pi_105424827
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef Sinji het volgende:
Haha, goed idee dawg. Somsayin' G
nouja, ik was er gewoon eerst. ik wil copyright op mijn nick. :9
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:42:55 #15
361916 Casie
It's in the water
pi_105424830
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:41 schreef dawg het volgende:

[..]

kun je kijken wie er allemaal over je roddelen. :7
Oh handig :P Hoe werkt het?
pi_105424851
Hey hebben we nou een casie en een cas :P
pi_105424863
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:42 schreef Casie het volgende:

[..]

Oh handig :P Hoe werkt het?
http://www.fok.nl/gm/spytool.php :P
pi_105424891
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan wordt je met de ene pijn afgeleid van de andere :P Deed zijn vuist niet pijn?
Mijn zusje had trouwens op haar 11e gigantische buikpijn, veel spugen enzo, en na 2 weken was t over, al sluimerde het alsnog. Jaar later was het zo erg dat ze niet meer kon lopen. Ze heeft een jaar rondgelopen met een geirriteerde BD die uiteindelijk is gaan ontsteken. Simpel te checken trouwens, kenmerk van BD is loslaatpijn
Vuist deed nauwelijks pijn. Maar de buikpijn was echt gewoon weg. Nog steeds. En dat na een uur lang vloeken, kermen, nauwelijks kunnen lopen etc.
pi_105424948
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vuist deed nauwelijks pijn. Maar de buikpijn was echt gewoon weg. Nog steeds. En dat na een uur lang vloeken, kermen, nauwelijks kunnen lopen etc.
Ik heb een keer 1 uur krom gelegen... Toen was het weg en nooit meer teruggekomen.
Rustig aan.
pi_105424951
Raar verhaal maar met je vuist hard tegen de harde muur aanslaan doet wel ontzettend pijn. Waarom bedacht hij dat niet eerder trouwens? Was het niet gewoon een beetje aandachttrekkerij (ik ken hem niet)
pi_105424976
quote:
Ik beschouw het maar weer als een goed teken dat er over mij niets gezegd wordt :P
pi_105424991
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105425003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai 8-)
Hoi!
pi_105425049
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai 8-)
Bartje O+
Ik moet nog reageren :P
pi_105425073
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:46 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik beschouw het maar weer als een goed teken dat er over mij niets gezegd wordt :P
Ik las iets van, neem je die dikke cassandra mee?
Kwam er gelukkig achter dat het niet over mij ging :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')