abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105421321
En nu voel ik me een kleuter die iets stom vindt O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105421359
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je dat nu nog aangeven?
nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hier -O-
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:09:11 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105421377
Toen ik nog in de horeca werkte vond ik het heerlijk, voor mijn familie moest ik zelfs werken met kerst als we dicht zaten. Heerlijk, leuke dingen maken en geen familie verplichtingen. Een van de weinige dingen die ik mis.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:11:41 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421470
Speciaal voor FFT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105421480
Horeca is ook wel leuk werk met de feestdagen, fucking callcenterwerk niet
pi_105421499
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Zal ik je bellen? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105421542
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zal ik je bellen? ;)
ja gezellig *O* moet je misschien wel jn paar keer proberen voor je me aan de lijn krijgt :P nu hoef ik maar tot 15 uur maar dan nog kan ik daarna niet naar familie, is te ver, is gewoon niet leuk :@
pi_105421543
quote:
Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105421580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hier -O-
Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?

Met Kerst en zo werkte ik graag en O&N net zo.
Aparte sfeer in ziekenhuis.
Oh, ja dat was vóór mn. AnneX er was, natuurlijk.
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:16:49 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421662
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellen :')
Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105421682
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef TAV74 het volgende:
Speciaal voor FFT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijk :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105421730
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.
en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doen :P behalve t standaard riedeltje modem resetten, is je modem aan stront plannen we wel een monteur in, NA de kerst of NA nieuwjaar, dus al met al wat heeft het voor zin om te bellen :?
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:19:45 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421763
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Als hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijk :(
Hij doet niet zijn best denk je? :') WK had Robben gewoon moeten beslissen ;) Maar v Persie speelt bij NL inderdaad een stuk minder dan bij Arsenal. Gek genoeg had Bergkamp daar ook vaak last van.
pi_105421776
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?

Met Kerst en zo werkte ik graag en O&N net zo.
Aparte sfeer in ziekenhuis.
Oh, ja dat was vóór mn. AnneX er was, natuurlijk.
ja maar als ik vrij zou zijn, zou ik niet thuis blijven natuurlijk he :') en de planning zal wel dusdanig dun zijn dat we toch continu aan t bellen zijn dus contact met je collega's heb je niet
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:20:19 #15
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421790
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doen :P behalve t standaard riedeltje modem resetten, is je modem aan stront plannen we wel een monteur in, NA de kerst of NA nieuwjaar, dus al met al wat heeft het voor zin om te bellen :?
Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen. Doen jullie ook niets als er hele wijken uitliggen eigenlijk?
pi_105421846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen.
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:23:36 #17
45206 Pietverdriet
pi_105421894
quote:
Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.
pi_105421914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:

ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijn :D
pi_105421940
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.
ja een toeslag is wel het minste op fucking eerste kerstdag :') maar verder is t bij ons gewoon bellen en thats it, hoef niks te verwachten verder
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:25:20 #20
45206 Pietverdriet
pi_105421958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?
pi_105421978
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

Dan moet ze naar de universiteit :P
pi_105421981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijn :D
Oja hoor, heb ze wel aan de lijn gehad, ja ik kon jullie niet bereiken! :( om 8 uur, was t internet er om 3 uur uitgeknald :') storingsdienst voor als de hele wijk eruit knalt is wel 24/7 uiteraard
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:26:09 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105421988
Wish me luck.
We gaan met het openbaar vervoer naar Amsterdam.

Tot laterz! :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105422047
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

dat doet er niet toe, ik woon 5 uur enkele reis bij mn ouders vandaan en met een beetje pech zit ik hier lekker helemaal alleen met kerst EN oud en nieuw omdat ik hier verder vrijwel niemand heb, en daarom heb ik er de schijt in. Kijk als mijn familie/vrienden in de buurt hadden gewoond, prima nu zit ik gebonden hier zonder wie dan ook
pi_105422053
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Wish me luck.
We gaan met het openbaar vervoer naar Amsterdam.

Tot laterz! :W
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')