nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Zal ik je bellen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Horeca is ook wel leuk werk met de feestdagen, fucking callcenterwerk niet
ja gezelligquote:
Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hier
Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef TAV74 het volgende:
Speciaal voor FFTAls hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.
Hij doet niet zijn best denk je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijk
ja maar als ik vrij zou zijn, zou ik niet thuis blijven natuurlijk hequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?
Met Kerst en zo werkte ik graag en O&N net zo.
Aparte sfeer in ziekenhuis.
Oh, ja dat was vóór mn. AnneX er was, natuurlijk.
Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen. Doen jullie ook niets als er hele wijken uitliggen eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doenbehalve t standaard riedeltje modem resetten, is je modem aan stront plannen we wel een monteur in, NA de kerst of NA nieuwjaar, dus al met al wat heeft het voor zin om te bellen
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo isquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen.
Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
ja een toeslag is wel het minste op fucking eerste kerstdagquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.
Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
Dan moet ze naar de universiteitquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?
Oja hoor, heb ze wel aan de lijn gehad, ja ik kon jullie niet bereiken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijn
dat doet er niet toe, ik woon 5 uur enkele reis bij mn ouders vandaan en met een beetje pech zit ik hier lekker helemaal alleen met kerst EN oud en nieuw omdat ik hier verder vrijwel niemand heb, en daarom heb ik er de schijt in. Kijk als mijn familie/vrienden in de buurt hadden gewoond, prima nu zit ik gebonden hier zonder wie dan ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Wish me luck.
We gaan met het openbaar vervoer naar Amsterdam.
Tot laterz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |