Verschilt, hangt ervanaf waar je werkt. Zelf heb ik het anders ervaren, je maakt als het ware economische gebeurtenissen mee die pas op een later moment in een grote financiele dagblad te lezen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het lijkt me zo eentonig werk, maar misschien heb ik het mis hoor.
Dat is uiteindelijk mijn doel, leuk huisje met vrouwen en kids. En het onderhoud daarvan. Wat moet je nog meer als alles al goed is?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Denk je serieus aan huisje boompje beestje? Hoe oud ben je?
Genieten van het leven, maaangg.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Verschilt, hangt ervanaf waar je werkt. Zelf heb ik het anders ervaren, je maakt als het ware economische gebeurtenissen mee die pas op een later moment in een grote financiele dagblad te lezen zijn.
[..]
Dat is uiteindelijk mijn doel, leuk huisje met vrouwen en kids. En het onderhoud daarvan. Wat moet je nog meer als alles al goed is?
Ik zelf ben 20 jaar, dus het is nog een beetje speculeren
Ayca wat doe je moeilijk dan, ik kan hier uren over praten bijwijze van maar nu hebben mn vingers geen zin om het dmv. Iphone te doen.. Oké!!1!1quote:
Fittie!!! Fittiee.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:27 schreef Teoman het volgende:
[..]
Wilde er niet op ingaan eigenlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ayca wat doe je moeilijk dan, ik kan hier uren over praten bijwijze van maar nu hebben mn vingers geen zin om het dmv. Iphone te doen.. Oké!!1!1
Dat doe ik nu toch? En de komende jaren zal ik dat ook doen. Ik kan niet zeggen dat ik iets mis in mijn leven en het studeren zelf doe ik op de luie manier. Dus heb ook genoeg vrije tijd :pquote:
Voor de rest geniet wel van je leven hequote:Op woensdag 14 december 2011 02:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Fittie!!! Fittiee.
Nee, ik ga er ook niet op in. hehe.
Doe ik ook wel. Jij ookquote:Op woensdag 14 december 2011 02:30 schreef Teoman het volgende:
[..]
Voor de rest geniet wel van je leven he
Ja, maar het is lastig uit te leggen. Het is toch kicken om deel te maken van een team waarmee je een bedrijf controleert. Jijzelf zet als ware een stempel op de uitslag. Vervolgens lees je 2 weken later dingen in de krant over datzelfde bedrijf..quote:
Krijg ik nu Roosvicee?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:31 schreef Teoman het volgende:
[..]
Moet ik optimistisch doen of toch pessimistischKomt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |