Niemand kan het eerste oprecht verklaren of: autistquote:Op woensdag 14 december 2011 02:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt leuk of doe je het voor het geld?
Kan het me persoonlijk ook niet voorstellen, maargoed.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niemand kan het eerste oprecht verklaren of: autist
Jij heet gewoon Ayca? Nerelisin?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan het me persoonlijk ook niet voorstellen, maargoed.![]()
Zelfde vraag aan Xminator
Rekenen met geld is toch leuk?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Korte antw: Het is leuk, leerzaam en je KAN( dus niet altijd ) veel geld verdienen.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Denk je serieus aan huisje boompje beestjequote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Korte antw: Het is leuk, leerzaam en je KAN( dus niet altijd ) veel geld verdienen.
Maar huisje boompje beestje is voor mij het belangrijkste.
Why not? Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Denk je serieus aan huisje boompje beestje? Hoe oud ben je?
Hehequote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef Julis het volgende:
[..]
[Ayca modus]HAI!!! ik kom uit Igdir[/Ayca modus]
Ow vandaar nja met de tijd kom goed..quote:Op woensdag 14 december 2011 02:23 schreef Julis het volgende:
[..]. Oh, naja, ik denk er nog niet over. Of naja
. Ik wil niet trouwen oid. Ik ben 19.
Nee. Ik wil ook geen kinderen.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:24 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ow vandaar nja met de tijd kom goed..
Was iig aardiger eigenlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 02:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehedeze reactie had ook gekund ja
Wat vind je het leuke eraan?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Korte antw: Het is leuk, leerzaam en je KAN( dus niet altijd ) veel geld verdienen.
Maar huisje boompje beestje is voor mij het belangrijkste.
Gelukkig niet letterlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:25 schreef Teoman het volgende:
[..]
Ik zie niemand een wapen vasthouden dont worry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |