SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doh volgende week weerquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:09 schreef SoldMayor het volgende:
Express jarig zijn om een topic te kunnen openen.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gaan jullie een triootje doen?
Als jullie met z'n 2en een triootje gaan doen, dan is er toch iets goed mis.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en boz alleen. Michiel mag toe kijken.
Doe niet zo vadsig man, jesus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en boz alleen. Michiel mag toe kijken.
quote:
Wat is dezequote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin om Skyrim spitscreen te co-oppen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin om Skyrim spitscreen te co-oppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Leuk dat het kan, maar het faalt wel, toch niet handigquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
Skyrim volledig besturen met Kinect
Dat is wel nice dat het kan, maar o zo idioot.
Waar is dat in ThA Gam3?quote:
Die heb ik. Bij mij is niets veranderd. Wellicht is dat iets nieuws voor mensen met een studentenrekening ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef dreamzk het volgende:
Even serieuze vraag, wie van jullie heeft hier een rabobank creditcard? Ik heb zo'n ding en de rabobank heeft nu ongevraagd mij een BaseCard gegeven waar een onverhoogbaar limiet opzit van 1000e. Haalt het hele punt van een cc in mijn ogen weg, had dat ding voor grote uitgaven genomen die je niet met je pinpas kon kopen.
Rossdalegate 2?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zit ik straks opgescheept met een bitch, lekker toekomstbeeld...
Je weet dat dat alleen die ene procent rente is die hij krijgt over zijn normale rekening he? En dan hebben we het nog niet eens over zijn spaarrekening en salaris gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik hoop die schamele 5ton die ross verdient toch wel te passeren!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Michhas het volgende:
Tamara waar ben je nou met je grote mond?
Aan het kijkenquote:
Vechten?!quote:
Je bent gewoon niet kredietwaardig genoeg om je limiet te mogen verhogenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef dreamzk het volgende:
Even serieuze vraag, wie van jullie heeft hier een rabobank creditcard? Ik heb zo'n ding en de rabobank heeft nu ongevraagd mij een BaseCard gegeven waar een onverhoogbaar limiet opzit van 1000e. Haalt het hele punt van een cc in mijn ogen weg, had dat ding voor grote uitgaven genomen die je niet met je pinpas kon kopen.
Niet weten dat Niels groot aandeelhouder van International Card Services BV isquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet kredietwaardig genoeg om je limiet te mogen verhogenNeem een voorbeeld aan Rossdale, die heeft niet eens een limiet op zijn creditcard. Dit mag heel Papoea-Nieuw-Guinea kopen met zijn creditcard als hij dat wil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:08 schreef KoningStoma het volgende:
Die drinkyoghurt die ik gister ophad, die bijna 2 weken over de datum was...
Ik ben er vrij zeker van dat ik die nu kwijt ben.
quote:
Als je nog niet volledig geaccepteerd was dan ben je het nu welquote:Op zondag 11 december 2011 04:59 schreef Pixell het volgende:
Hoi, heb je mijn vrienden al ontmoet, dit zijn:
Kutstudent:
[ afbeelding ]
tlici:
[ afbeelding ]
Rossdale:
[ afbeelding ]
Nick:
[ afbeelding ]
Bozz:
[ afbeelding ]
Stoma:
[ afbeelding ]
Michhas:
[ afbeelding ]
Dreamz, Pierre en Pringles:
[ afbeelding ]
Sold en Tauch:
[ afbeelding ]
Kneus:
[ afbeelding ]
epic post, jij bent genomineerd voor post van de maandquote:Op zondag 11 december 2011 04:59 schreef Pixell het volgende:
Hoi, heb je mijn vrienden al ontmoet, dit zijn:
Kutstudent:
[ afbeelding ]
tlici:
[ afbeelding ]
Rossdale:
[ afbeelding ]
Nick:
[ afbeelding ]
Bozz:
[ afbeelding ]
Stoma:
[ afbeelding ]
Michhas:
[ afbeelding ]
Dreamz, Pierre en Pringles:
[ afbeelding ]
Sold en Tauch:
[ afbeelding ]
Kneus:
[ afbeelding ]
Gymles flashbacks...quote:Op zondag 11 december 2011 04:59 schreef Pixell het volgende:
Hoi, heb je mijn vrienden al ontmoet, dit
Jij had het mega druk toch? Werk?quote:Op zondag 11 december 2011 12:51 schreef Frankii het volgende:
Ik kom hier zelfs zo weinig dat zelfs Bob me niet kent
School, werk, vrienden etc. Dit is de eerste dag in een maand ofzo dat ik helemaal geen flikker hoef te doenquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij had het mega druk toch? Werk?
Lekker is dat, zo nu en dan gewoon even niks moeten doen!quote:Op zondag 11 december 2011 12:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
School, werk, vrienden etc. Dit is de eerste dag in een maand ofzo dat ik helemaal geen flikker hoef te doen.
We hebben jou dan ook ingeruild voor Bobquote:Op zondag 11 december 2011 12:51 schreef Frankii het volgende:
Ik kom hier zelfs zo weinig dat zelfs Bob me niet kent
Ikquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wie heeft er hier trouwens een kerstboom?
Al een weekquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Echte,maar wel een kleine. Wat is een brieke boom trouwens?quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Valt me nog mee, echte bomen of echt plastic?
Gisteren een brieke boom gehaald
Ik ga er zo 1tje halenquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Aanstaande woensdag ga ik op jacht met moeders naar een boompje!quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Schots en scheefquote:Op zondag 11 december 2011 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echte,maar wel een kleine. Wat is een brieke boom trouwens?
Nee, dat zei ik gisteren dus ook tegen mijn vriendin.1000 bomen en zegt ze misschien staat er tussen een mooie. Nee dus, gewoon de eerste 5 bekijken, kiezen en wegwezen!quote:Op zondag 11 december 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga er zo 1tje halen. Vrijdag al 1.5 uur met schoonmoeders en vriendin op zoek geweest, dat doe ik dus nooit meer
Echtequote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Valt me nog mee, echte bomen of echt plastic?
Gisteren een brieke boom gehaald
Ah ok. Wij hebben onze van de buurman gekregen, hij had er nog een over (je vraagt je inderdaad af waarom..)quote:
Misschien is zijn hobby kerstbomen verzamelenquote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok. Wij hebben onze van de buurman gekregen, hij had er nog een over (je vraagt je inderdaad af waarom..)
Zijn hobby is wel verzamelen. Zijn hele tuin ligt vol met shit, van regenpijpen tot magnetrons tot wasmachines en jukeboxen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien is zijn hobby kerstbomen verzamelen
Nou ben er net eentje gaan halen, blijkt dat ze ondertussen er zelf ook al 1tje heeft gekochtquote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik gisteren dus ook tegen mijn vriendin.1000 bomen en zegt ze misschien staat er tussen een mooie. Nee dus, gewoon de eerste 5 bekijken, kiezen en wegwezen!
Niet haten kerel!quote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeie post pixell.Alleen Nick moet niet hopen dat hij Pat Brit is.
Nick is uniek, Brad Nick.quote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeie post pixell.Alleen Nick moet niet hopen dat hij Pat Brit is.
Je moest gewoon lorum ipsum invullen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
Nog maar 219 woorden en ik zit op het minimum. Dit gaat geen 10 worden
Nigga please, beetje moeite voor mn studiepuntjes doen vind ik niet erg. Het bitchen werkt als een goede uitlaat klepquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moest gewoon lorum ipsum invullen.
Heb er 2quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Of Nick Pittquote:
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gekquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik word weer eens om half 5 's middags wakker.
Brad Nick klinkt wat beter.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of Nick Pitt
[..]
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gek
Dan zou dat inderdaad niet vreemd zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gek
Hier was ik er al om half 3 uit!quote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik word weer eens om half 5 's middags wakker.
Tijd voor een nieuwe GTquote:
Maar het was half 4 gewordenquote:Op zondag 11 december 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan zou dat inderdaad niet vreemd zijn.
Afmakenquote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh snap, chick die ook mw3 speelt en Tamara heet. Aartsrivale
Threesome?quote:Op zondag 11 december 2011 17:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh snap, chick die ook mw3 speelt en Tamara heet. Aartsrivale
Heb je wel een handtekening van je oudersquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je wel een handtekening van je ouders
Me ouders gaan me om broodjes te smeren tijdens de lunch.quote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je wel een handtekening van je ouders
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opstekenquote:
Fucking koud natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opsteken
Paddo's bikken en trippen in dat sprookjes bos!quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geluk dat je op een maandag gaat, volgens mij is er dan geen kut te doen. Al is met school wel grappig, roeiboot pakken en een lekkere jonko opsteken
Puik plan!quote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Paddo's bikken en trippen in dat sprookjes bos!
Kapot zuipen en dan kotsen in de Droomvluchtquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Clubgenoot van mij heeft dat met LSD gedaanquote:Op zondag 11 december 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Pft, het vriest nog niets eensquote:Op zondag 11 december 2011 19:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Clubgenoot van mij heeft dat met LSD gedaanLijkt me absoluut niet chill maar dat terzijde.
Is het niet teringtyfus koud om nu nog in de efteling te gaan? Kzou een achtbaan nu niet trekken
Ik ben opgegroeid in de stad, daar is het nooit koud. Jij op het platteland waar alleen Betsy je warmte gaf, dan ben je wel wat meer gewendquote:
Was je maar een aantal keer buiten de stad geweest, dan was het misschien nog wat geworden.quote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de stad, daar is het nooit koud. Jij op het platteland waar alleen Betsy je warmte gaf, dan ben je wel wat meer gewend
quote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de stad, daar is het nooit koud. Jij op het platteland waar alleen Betsy je warmte gaf, dan ben je wel wat meer gewend
Andersom ook hoor, maar die uit de stad zijn vaker wereldvreemd. Die denken allemaal dat zij en hun stad wereldheersers zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen uit de stad zijn vaak wereldvreemd.
En dat vlees uit de vleesfabriek komt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Andersom ook hoor, maar die uit de stad zijn vaker wereldvreemd. Die denken allemaal dat zij en hun stad wereldheersers zijn.
En dat ze denken dat alcohol zonder grondstoffen gebrouwen wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dat vlees uit de vleesfabriek komt.
Stop er een kurk in.quote:Op maandag 12 december 2011 00:24 schreef Frankii het volgende:
Ik moet dus schijten, maar mn huisgenoten hebben al mijn wc papier opgemaakt.
Nu moet ik heel de nacht mijn schijt ophouden.
Gewoon rechtop zitten, dan schuift ie vanzelf terug. Ik hoef waarschijnlijk morgenavond pas weer.quote:
Gebruik de baddoek van je huisgenoten. Problem solved.quote:Op maandag 12 december 2011 00:24 schreef Frankii het volgende:
Ik moet dus schijten, maar mn huisgenoten hebben al mijn wc papier opgemaakt.
Nu moet ik heel de nacht mijn schijt ophouden.
Dit dus! Payback timequote:Op maandag 12 december 2011 00:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gebruik de baddoek van je huisgenoten. Problem solved.
quote:
quote:
Och èrm menneke toch...quote:Op maandag 12 december 2011 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Sta je op om 7 uur omdat gister op je rooster stond 8:45 en nu ben ik gedoucht en wakker en ontbeten allez, staat er op het rooster 13:30
Precies!, nee maar aangezien ik dit weekend ook niet uitgeslapen had, en zondag om 7 uur op was nadat ik tot 3uur was wezen zuipen had ik wel heel graag willen uitslapen.quote:
Ik voel met je mee Teun, vroeg opstaan is een biatchquote:
Inderdaad, ik start om 15.45 met Qualitative Research Methods!quote:
Over draken scoren gesprokenquote:Op maandag 12 december 2011 13:28 schreef Kutstudent het volgende:
Die verloofde op witchmist grove.![]()
_!
Ik was nog wakkerquote:Op maandag 12 december 2011 08:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben je alweer op of nog steeds wakker?
Niet heel erg verassendquote:
Wekker blijven zetten en s'avonds een fles jenever wegtikken, val je zo in slaap.quote:Op maandag 12 december 2011 14:00 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn ritme was redelijk, tot ik gister ineens om half 5 wakker werd. Nu ben ik toch weer relatief vroeg wakker.
Deze man begrijpt het.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wekker blijven zetten en s'avonds een fles jenever wegtikken, val je zo in slaap.
Ik had liever nu ook tentamens gehad, maar heb ze direct na de vakantie.. Wat kut is want in de vakantie doe je geen kut voor schoolquote:
Ik heb tot volgende week vrijdag tentamens, zaterdag het vliegtuig in, eind januari weer terugquote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had liever nu ook tentamens gehad, maar heb ze direct na de vakantie.. Wat kut is want in de vakantie doe je geen kut voor school
Volgende week 2 tts en dan direct op 3 januari en daarna nog 2quote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had liever nu ook tentamens gehad, maar heb ze direct na de vakantie.. Wat kut is want in de vakantie doe je geen kut voor school
quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef dreamzk het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl
Opa Rossdale, wil jij kerstman spelen? Kost toch maar 1 dag rente van jouw vele miljoenen die op de bank staan.
Goedzo, werken zul je, luie kutstudent.quote:Op maandag 12 december 2011 14:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Volgende week 2 tts en dan direct op 3 januari en daarna nog 2Vakantie? Doen we niet aan op de UvA
Bij ons wordt volgend jaar intensivering van het curriculum toegepast.quote:Op maandag 12 december 2011 14:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goedzo, werken zul je, luie kutstudent.
Dit inderdaad. Doe eens normaal man. Ga een echte (beta) studie doen ofzo.quote:
Wat is dit dan...quote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn vriendin hoeft pas half februari weer naar colleges.
Oftewel die school neemt de moeite niet om een normale planning te maken! Gunstig wanneer al je andere vrienden/vriendinnen wel vakantie hebben en jij nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin heeft voor de rest geen vakantie behalve kerst en zomer vakantie
Sja alles op de UVA is kut geregeld.quote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oftewel die school neemt de moeite niet om een normale planning te maken! Gunstig wanneer al je andere vrienden/vriendinnen wel vakantie hebben en jij niet
Is dat DLC voor MW3?quote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Kutstudent het volgende:
Zometeen beginnen aan de siege of Whiterun.Wat een spel.
Bijna de 1000G binnenquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Kutstudent het volgende:
Zometeen beginnen aan de siege of Whiterun.Wat een spel.
Ik hoefde niet eens naar nickname te kijken, wist meteen dat jij het was.quote:
hahaquote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens naar nickname te kijken, wist meteen dat jij het was.
Houd nou eens op met je bevers.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
Over 2 weken een clubdate met Leidse bevers.
Main Quest uitgespeeld, Civil War Quest uitgespeeld, Dark Brotherhood uitgespeeld, Thieves Guild uitgespeeld, Companions uitgespeeld, College of Winterhold uitgespeeld, shitload aan sidequest gedaan, shitload aan Misc Objectives gedaanquote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Hoe staat iedereen er eigenlijk voor dan met skyrim? Heb zelf eerst tot aan de eerste draak uit main quest gespeeld, en toen volledig op college of winterhold gestort. Daarna nog twee missies uit de main quest en dan echt een shitload aan random misc quests. Lvl 34 ofzo met eigenlijk nog firebolt als main spell/wapen.
Wat? 23 december laatste tentamens, en de 23e weer beginnen? Daarom kan ik ook 4 weken op vakantie nuquote:
Stoer doen over je cursus en niet eens weten wat mijn studie inhoudt, en nog minder goed weten hoe hard jij zou falen hiermeequote:Op maandag 12 december 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
Dit inderdaad. Doe eens normaal man. Ga een echte (beta) studie doen ofzo.
Niet op ingaan, ik trapte ook bijna in deze overduidelijke trollquote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stoer doen over je cursus en niet eens weten wat mijn studie inhoudt, en nog minder goed weten hoe hard jij zou falen hiermeeOmgekeerd zou ik ook falen bij jouw cursus, maar het is absurd te denken dat als je een betastudie doet je ook wel makkelijk zal slagen bij alfa/gamma
Bah, ik ben ook veel te chagrijnig en lamlendig voor deze shitquote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet op ingaan, ik trapte ook bijna in deze overduidelijke troll
Te veel werken en te weinig uitgaan doet dat met een mens Pierrequote:Op maandag 12 december 2011 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bah, ik ben ook veel te chagrijnig en lamlendig voor deze shit
Ja fucked up, maar de knaecken zijn wel even welkom aangezien mijn uitgavenpatroon stijgend is, door de frequente bezoeken aan de Boekanier de laatste tijd. Maar wel jammer, we moeten echt weer eens shotjes hakken.quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te veel werken en te weinig uitgaan doet dat met een mens Pierre
Waarom moet je zo nodig zaterdag ook weer gaan werken? Ik wilde het cafe in maar de dames waar ik mee uit ga moeten zo nodig naar Tilburg. Maar wat moet ik in Tilburg als Pietermans opgesloten zit achter de balie van de bejaardentoko
quote:einde van een advertentie voor een motor: "Eventueel te ruilen tegen openhaardhout. "
Maar je was dus wel in Tilburg? Waar ben je geweest?quote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te veel werken en te weinig uitgaan doet dat met een mens Pierre
Waarom moet je zo nodig zaterdag ook weer gaan werken? Ik wilde het cafe in maar de dames waar ik mee uit ga moeten zo nodig naar Tilburg. Maar wat moet ik in Tilburg als Pietermans opgesloten zit achter de balie van de bejaardentoko
quote:Op maandag 12 december 2011 18:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bwaaaaagrrrhggrgrhrgrhrrgrhr jajajajajajaja
Waarom? Krijg je er geen natte bever van?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
Over 2 weken een clubdate met Leidse bevers.
Lijkt wel slagroom wat er zo uitkomt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
ik was net een donut aan het binnen werken toen ik dit op facebook tegen kwam.![]()
![]()
ook niet meer doen dan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb bewust niet naar die youtube video gekeken
quote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.youhavedownloaded.com/
Hi. We have no records on you.
Bustedquote:Backdoor Sluts 5
Boner Jams '03
Boners Before Hoes
Fat Whore Gallore
The Smurfs 3D
Big Black Threesome
Big Bangers 13
Ja dat had ik al gedaan, maar wist genoeg toen ik dat preview ding zagquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ook niet meer doen dan.![]()
zeker niet als je nog moet eten ofzo.
Netherlands (NL), Zuid-Holland, Zoetermeerquote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.youhavedownloaded.com/
Hi. We have no records on you.
Aanstaande zaterdagquote:Op maandag 12 december 2011 18:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar je was dus wel in Tilburg? Waar ben je geweest?
quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
De dingen die zij doet.Arm-size.
Mooiquote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Chelsea
Edit: wow shit, 0-1 na een minuut
Dat hoor ik van meer mensen ja.quote:Op maandag 12 december 2011 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
De dingen die zij doet.Arm-size.
Ik zei het toch. En jij geloofde het maar niet.quote:
Je had dus toch gelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zei het toch. En jij geloofde het maar niet.
Tja, paupers. They're everywhere.quote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Facebook is echt aan het verpauperen man. Wat mensen er allemaal op zetten...
Heeft iemand een blauwe plek op z'n voet, gaat 'ie daarvan een foto maken en uploaden. Wat de kanker moet ik daarmee?quote:Op maandag 12 december 2011 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, paupers. They're everywhere.
Niet kijken?quote:Op maandag 12 december 2011 21:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heeft iemand een blauwe plek op z'n voet, gaat 'ie daarvan een foto maken en uploaden. Wat de kanker moet ik daarmee?
Tof! Heb hem ook net besteldquote:Op maandag 12 december 2011 22:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja! ik ben wel een beetje een geek
Alleen ze willen met de fok groep Empire spelen en ik wou eigenlijk republicquote:
Ah oké! Nja laat anders maar weten, wel grappig om met "bekende" te spelenquote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Alleen ze willen met de fok groep Empire spelen en ik wou eigenlijk republicik kijk wel ff wat ik doe, anders join ik de tweakers crew
Normaal bij dit soort spellen zit ik liever in een internationale groep, altijd die nederlanders en hun geouwehoer, dat word zo snel saaiquote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oké! Nja laat anders maar weten, wel grappig om met "bekende" te spelen. Nja bekende
![]()
Ja true, bij wow was dat ook altijd wel tofquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Normaal bij dit soort spellen zit ik liever in een internationale groep, altijd die nederlanders en hun geouwehoer, dat word zo snel saai
aaawwww shiiittttttquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 22:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
aaawwww shiiitttttt
sorry Dr. P, we zullen niet van het topic afwijken!
Iemand recentelijk nog mw2 gespeeld?
Oh wacht
Achja, het is verslavend en ik ben nogal verslavingsgevoelig, dat overkwam me ook bij halo 3 en het casinoquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Top comeback.
Maar sowieso MW2>elke mmorpg.
Joekelgames.
Verslaving heb ik nooit gehad bij een mmo, en ik ken wel mensen die dat wel hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Achja, het is verslavend en ik ben nogal verslavingsgevoelig, dat overkwam me ook bij halo 3 en het casino
Dat valt nog wel mee vergeleken met Stoma.quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verslaving heb ik nooit gehad bij een mmo, en ik ken wel mensen die dat wel hebben. 7 tot 5 werken, spelen, eten en weer spelen tot 2 uur
.
Ik heb een hele tijd best intensief wow gespeeld, maar dat kwam meer omdat het persoonlijk niet helemaal lekker ging. Maar die fase hebben we gehad! Dus nu weer mmo vrij..quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verslaving heb ik nooit gehad bij een mmo, en ik ken wel mensen die dat wel hebben. 7 tot 5 werken, spelen, eten en weer spelen tot 2 uur
.
Nja kan het wel begrijpen dat mensen er een verslaving aan over houden, maar ik weet niet, ook vrij lang wow gedaan, maar het kwam ook vaak voor dat ik 2 weken geen wow deed.quote:Op maandag 12 december 2011 23:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd best intensief wow gespeeld, maar dat kwam meer omdat het persoonlijk niet helemaal lekker ging. Maar die fase hebben we gehad! Dus nu weer mmo vrij..
alleen ben ik bang dat swtor toch een klein beetje weer gaat prikkelen
Ja ik ben bijna 2jr, misschien zelfs iets langer niet naar school geweest..en geen werk of vriendin en in die periode mezelf eigenlijk thuis opgeslotenquote:Op maandag 12 december 2011 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kan het wel begrijpen dat mensen er een verslaving aan over houden, maar ik weet niet, ook vrij lang wow gedaan, maar het kwam ook vaak voor dat ik 2 weken geen wow deed.
en natuurlijk nog andere dingen ernaast, zoals werk, vrienden, voetbal en vriendin
Haha ja okéquote:Op maandag 12 december 2011 23:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja ik ben bijna 2jr, misschien zelfs iets langer niet naar school geweest..en geen werk of vriendin en in die periode mezelf eigenlijk thuis opgeslotendus dan heb je niet veel beters te doen
Nja sommige moesten het elke dag spelenquote:Op maandag 12 december 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
Wat jullie hadden bij wow had ik met de sims.
Dat heb ik een tijd gespeeld, maar dat is al na 2/3 maanden niet meer leuk als je je realiseert dat je NOOIT en maar dan ook NOOIT de rest meer kan inhalen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef KoningStoma het volgende:
Dat soort spellen zijn zo fucking saai en oppervlakkig. Als je een MMO wil, dan moet je Eve gaan doen.
Zeg het, please.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
argh, ik had een mooie comeback, maar ik wil je gevoel niet kwetsen
Inhalen? Je specialiseert je steeds, en dat specialiseren heeft een limiet. Het hoeft op zich geen doel te zijn om in je eentje de beste te worden. Er zijn zo veel verschillende kanten die je op kan gaan. Het spel is het leukst als je met een groep anderen speelt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijd gespeeld, maar dat is al na 2/3 maanden niet meer leuk als je je realiseert dat je NOOIT en maar dan ook NOOIT de rest meer kan inhalen.
Ja, in traden en al dat soort bullshit was ik niet geïnteresseerd, meer in pvp of het ninja'n van mensenquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Inhalen? Je specialiseert je steeds, en dat specialiseren heeft een limiet. Het hoeft op zich geen doel te zijn om in je eentje de beste te worden. Er zijn zo veel verschillende kanten die je op kan gaan. Het spel is het leukst als je met een groep anderen speelt.
Ik speel het zelf ook niet meer, maar dat komt vooral omdat alles zoveel tijd kost in het spel. Wachten op dingen is een onderdeel van het spel. Het spel zelf is leuk, maar het al het wachten maakt het wel saai als je alleen maar geïnteresseerd bent in PVP.
Ze zijn het spel wel wat vlotter aan het maken. Ik check het af en toe om te zien of het weer wat is.
Ik ben juist weer overgestapt naar LoL omdat veel bekenden dat spelen, maar zal zo af en toe weer is HoN doen (ooit mee begonnen). account naam is. ... ..... .. .. .. .kneusteun (wat een verassing!)quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:47 schreef Pixell het volgende:
ik ben online op HoN atm, laat maar weten
Dota is wel coolquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef KneusTeun het volgende:
Met ze alle aan de league of legends, dota of heroes of newerth!
Habbo hotelquote:
zegt degene die zijn eigen kop nog niet eens heeft durven laten zien.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
zegt degene die zijn eigen kop nog niet eens heeft durven laten zien.
Keihard zwembaden bouwen en het trappetje deleten als ze erin zitten he, ouwe schurk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:58 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben nu the sims 3 aan het downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |