SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doh volgende week weerquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:09 schreef SoldMayor het volgende:
Express jarig zijn om een topic te kunnen openen.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gaan jullie een triootje doen?
Als jullie met z'n 2en een triootje gaan doen, dan is er toch iets goed mis.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en boz alleen. Michiel mag toe kijken.
Doe niet zo vadsig man, jesus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en boz alleen. Michiel mag toe kijken.
quote:
Wat is dezequote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin om Skyrim spitscreen te co-oppen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin om Skyrim spitscreen te co-oppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Leuk dat het kan, maar het faalt wel, toch niet handigquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
Skyrim volledig besturen met Kinect
Dat is wel nice dat het kan, maar o zo idioot.
Waar is dat in ThA Gam3?quote:
Die heb ik. Bij mij is niets veranderd. Wellicht is dat iets nieuws voor mensen met een studentenrekening ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef dreamzk het volgende:
Even serieuze vraag, wie van jullie heeft hier een rabobank creditcard? Ik heb zo'n ding en de rabobank heeft nu ongevraagd mij een BaseCard gegeven waar een onverhoogbaar limiet opzit van 1000e. Haalt het hele punt van een cc in mijn ogen weg, had dat ding voor grote uitgaven genomen die je niet met je pinpas kon kopen.
Rossdalegate 2?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zit ik straks opgescheept met een bitch, lekker toekomstbeeld...
Je weet dat dat alleen die ene procent rente is die hij krijgt over zijn normale rekening he? En dan hebben we het nog niet eens over zijn spaarrekening en salaris gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik hoop die schamele 5ton die ross verdient toch wel te passeren!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Michhas het volgende:
Tamara waar ben je nou met je grote mond?
Aan het kijkenquote:
Vechten?!quote:
Je bent gewoon niet kredietwaardig genoeg om je limiet te mogen verhogenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef dreamzk het volgende:
Even serieuze vraag, wie van jullie heeft hier een rabobank creditcard? Ik heb zo'n ding en de rabobank heeft nu ongevraagd mij een BaseCard gegeven waar een onverhoogbaar limiet opzit van 1000e. Haalt het hele punt van een cc in mijn ogen weg, had dat ding voor grote uitgaven genomen die je niet met je pinpas kon kopen.
Niet weten dat Niels groot aandeelhouder van International Card Services BV isquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet kredietwaardig genoeg om je limiet te mogen verhogenNeem een voorbeeld aan Rossdale, die heeft niet eens een limiet op zijn creditcard. Dit mag heel Papoea-Nieuw-Guinea kopen met zijn creditcard als hij dat wil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:08 schreef KoningStoma het volgende:
Die drinkyoghurt die ik gister ophad, die bijna 2 weken over de datum was...
Ik ben er vrij zeker van dat ik die nu kwijt ben.
quote:
Als je nog niet volledig geaccepteerd was dan ben je het nu welquote:Op zondag 11 december 2011 04:59 schreef Pixell het volgende:
Hoi, heb je mijn vrienden al ontmoet, dit zijn:
Kutstudent:
[ afbeelding ]
tlici:
[ afbeelding ]
Rossdale:
[ afbeelding ]
Nick:
[ afbeelding ]
Bozz:
[ afbeelding ]
Stoma:
[ afbeelding ]
Michhas:
[ afbeelding ]
Dreamz, Pierre en Pringles:
[ afbeelding ]
Sold en Tauch:
[ afbeelding ]
Kneus:
[ afbeelding ]
epic post, jij bent genomineerd voor post van de maandquote:Op zondag 11 december 2011 04:59 schreef Pixell het volgende:
Hoi, heb je mijn vrienden al ontmoet, dit zijn:
Kutstudent:
[ afbeelding ]
tlici:
[ afbeelding ]
Rossdale:
[ afbeelding ]
Nick:
[ afbeelding ]
Bozz:
[ afbeelding ]
Stoma:
[ afbeelding ]
Michhas:
[ afbeelding ]
Dreamz, Pierre en Pringles:
[ afbeelding ]
Sold en Tauch:
[ afbeelding ]
Kneus:
[ afbeelding ]
Gymles flashbacks...quote:Op zondag 11 december 2011 04:59 schreef Pixell het volgende:
Hoi, heb je mijn vrienden al ontmoet, dit
Jij had het mega druk toch? Werk?quote:Op zondag 11 december 2011 12:51 schreef Frankii het volgende:
Ik kom hier zelfs zo weinig dat zelfs Bob me niet kent
School, werk, vrienden etc. Dit is de eerste dag in een maand ofzo dat ik helemaal geen flikker hoef te doenquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij had het mega druk toch? Werk?
Lekker is dat, zo nu en dan gewoon even niks moeten doen!quote:Op zondag 11 december 2011 12:54 schreef Frankii het volgende:
[..]
School, werk, vrienden etc. Dit is de eerste dag in een maand ofzo dat ik helemaal geen flikker hoef te doen.
We hebben jou dan ook ingeruild voor Bobquote:Op zondag 11 december 2011 12:51 schreef Frankii het volgende:
Ik kom hier zelfs zo weinig dat zelfs Bob me niet kent
Ikquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wie heeft er hier trouwens een kerstboom?
Al een weekquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Echte,maar wel een kleine. Wat is een brieke boom trouwens?quote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Valt me nog mee, echte bomen of echt plastic?
Gisteren een brieke boom gehaald
Ik ga er zo 1tje halenquote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Aanstaande woensdag ga ik op jacht met moeders naar een boompje!quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Schots en scheefquote:Op zondag 11 december 2011 13:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echte,maar wel een kleine. Wat is een brieke boom trouwens?
Nee, dat zei ik gisteren dus ook tegen mijn vriendin.1000 bomen en zegt ze misschien staat er tussen een mooie. Nee dus, gewoon de eerste 5 bekijken, kiezen en wegwezen!quote:Op zondag 11 december 2011 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga er zo 1tje halen. Vrijdag al 1.5 uur met schoonmoeders en vriendin op zoek geweest, dat doe ik dus nooit meer
Echtequote:Op zondag 11 december 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Valt me nog mee, echte bomen of echt plastic?
Gisteren een brieke boom gehaald
Ah ok. Wij hebben onze van de buurman gekregen, hij had er nog een over (je vraagt je inderdaad af waarom..)quote:
Misschien is zijn hobby kerstbomen verzamelenquote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok. Wij hebben onze van de buurman gekregen, hij had er nog een over (je vraagt je inderdaad af waarom..)
Zijn hobby is wel verzamelen. Zijn hele tuin ligt vol met shit, van regenpijpen tot magnetrons tot wasmachines en jukeboxen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien is zijn hobby kerstbomen verzamelen
Nou ben er net eentje gaan halen, blijkt dat ze ondertussen er zelf ook al 1tje heeft gekochtquote:Op zondag 11 december 2011 13:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik gisteren dus ook tegen mijn vriendin.1000 bomen en zegt ze misschien staat er tussen een mooie. Nee dus, gewoon de eerste 5 bekijken, kiezen en wegwezen!
Niet haten kerel!quote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeie post pixell.Alleen Nick moet niet hopen dat hij Pat Brit is.
Nick is uniek, Brad Nick.quote:Op zondag 11 december 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Goeie post pixell.Alleen Nick moet niet hopen dat hij Pat Brit is.
Je moest gewoon lorum ipsum invullen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
Nog maar 219 woorden en ik zit op het minimum. Dit gaat geen 10 worden
Nigga please, beetje moeite voor mn studiepuntjes doen vind ik niet erg. Het bitchen werkt als een goede uitlaat klepquote:Op zondag 11 december 2011 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moest gewoon lorum ipsum invullen.
Heb er 2quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Of Nick Pittquote:
Als je om 9 uur ochtends gaat slapen is het niet gekquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh, ik word weer eens om half 5 's middags wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |