SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doh volgende week weerquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:09 schreef SoldMayor het volgende:
Express jarig zijn om een topic te kunnen openen.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gaan jullie een triootje doen?
Als jullie met z'n 2en een triootje gaan doen, dan is er toch iets goed mis.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en boz alleen. Michiel mag toe kijken.
Doe niet zo vadsig man, jesus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en boz alleen. Michiel mag toe kijken.
quote:
Wat is dezequote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin om Skyrim spitscreen te co-oppen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:52 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin om Skyrim spitscreen te co-oppen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Leuk dat het kan, maar het faalt wel, toch niet handigquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
Skyrim volledig besturen met Kinect
Dat is wel nice dat het kan, maar o zo idioot.
Waar is dat in ThA Gam3?quote:
Die heb ik. Bij mij is niets veranderd. Wellicht is dat iets nieuws voor mensen met een studentenrekening ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef dreamzk het volgende:
Even serieuze vraag, wie van jullie heeft hier een rabobank creditcard? Ik heb zo'n ding en de rabobank heeft nu ongevraagd mij een BaseCard gegeven waar een onverhoogbaar limiet opzit van 1000e. Haalt het hele punt van een cc in mijn ogen weg, had dat ding voor grote uitgaven genomen die je niet met je pinpas kon kopen.
Rossdalegate 2?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zit ik straks opgescheept met een bitch, lekker toekomstbeeld...
Je weet dat dat alleen die ene procent rente is die hij krijgt over zijn normale rekening he? En dan hebben we het nog niet eens over zijn spaarrekening en salaris gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik hoop die schamele 5ton die ross verdient toch wel te passeren!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Michhas het volgende:
Tamara waar ben je nou met je grote mond?
Aan het kijkenquote:
Vechten?!quote:
Je bent gewoon niet kredietwaardig genoeg om je limiet te mogen verhogenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef dreamzk het volgende:
Even serieuze vraag, wie van jullie heeft hier een rabobank creditcard? Ik heb zo'n ding en de rabobank heeft nu ongevraagd mij een BaseCard gegeven waar een onverhoogbaar limiet opzit van 1000e. Haalt het hele punt van een cc in mijn ogen weg, had dat ding voor grote uitgaven genomen die je niet met je pinpas kon kopen.
Niet weten dat Niels groot aandeelhouder van International Card Services BV isquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet kredietwaardig genoeg om je limiet te mogen verhogenNeem een voorbeeld aan Rossdale, die heeft niet eens een limiet op zijn creditcard. Dit mag heel Papoea-Nieuw-Guinea kopen met zijn creditcard als hij dat wil!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |