Ik ga sowieso blij zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je kinderen, Lemijn? Zo niet, dan denk ik dat er er héél blij mee gaat zijn. Zo wel, dan denk ik dat het een grote opoffering is en je er ook blij mee gaat zijn.
Nee, je tijd. Elk uur dat ik klussend in onze woning doorbreng kan ik niet werken, bij de kinderen zijn, iets afspreken met vrienden of uitpuffen. In die zin is het klussen een behoorlijke opoffering, vind ik, en hoe groter het klusproject hoe groter de opoffering.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:52 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik ga sowieso blij zijnEn ik heb geen kinderen, en het deel van de opoffering snap ik niet. Dat ik gratis een oude keuken overneem? Daar is vooral mijn banksaldo blij mee
Ik ga even op zoek! Dank!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:58 schreef miss_sly het volgende:
om het zeker te weten, zou ik ons verbouwingstopic even door moeten spitten, en daar heb ik nu even geen tijd voor
Ik vind het ook tof dat ze de rails hier en daar wat laten afbuigen zodat het gordijn mooier valt als het open staat. Dat soort dingen zou je zelf niet gauw doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Vandaar dat we nu op Senna's kamer ook door hun willen laten hangen, gezien het feit dat de door ons opgehangen gordijnen inderdaad naar beneden zijn gekomen
De gordijnen bij de Hema zijn ook als je ze laat maken wel goedkoper! Maar het blijft veel geld. Gek eigenlijk dat je dat voor een vloer wel over hebt en voor gordijnen niet. Ik merk zelf in ieder geval dat ik er meer moeite mee heb.quote:Gordijnen bij Hema ofzo zijn denk ik alleen goedkoper als je ze zelf maakt en ophangt. Als je ze laat maken, zal er inderdaad niet veel verschil in zitten.
Het blijft nog steeds een idee om er in ieder geval een serre neer te zettenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Grappig om te lezen dat jullie met het idee hebben gespeeld van een woonkeuken op het dakterras. Had mij geweldig geleken!Echt stom dat de dakopbouw is afgekeurd indertijd.
Dat lijkt me echt een heel goed idee! Een slaapkamer klinkt er op zich wel plausibel, maar door er een leeftruimte van te maken (een eetkamer of zo) betrek je meteen het dakterras meer bij je woning en dat zou wel heel geweldig zijn! Dan zou ik als ik jullie was zeker niet meer willen verhuizen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een idee om er in ieder geval een serre neer te zettenmaar goed, dan moeten we het hele vergunningentraject door om te kijken of we een kans maken. Dus we gaan eerst ons huis verder afmaken en veranderen (die lange lage kast gaat er waarschijnlijk wel komen), en later als we tijd en geld en energie (vooral dat laatste) hebben voor dat traject, willen we kijken of er de mogelijkheid voor een serre-opbouw is
Op woensdag 11 januari 2012 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Fantastisch, een serre erbij! Daar kan je enorm veel leuke dingen mee&in doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Dat lijkt me echt een heel goed idee! Een slaapkamer klinkt er op zich wel plausibel, maar door er een leeftruimte van te maken (een eetkamer of zo) betrek je meteen het dakterras meer bij je woning en dat zou wel heel geweldig zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |